Apua**FiatRegata100sMoottori1200Ladaan

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

LADA-POWER! kirjoitti:
mihis vehkeeseen toi on laiteltu??
Daihatsuun.
Ei jää enään joka kinokseen....
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti:
LADA-POWER! kirjoitti:
mihis vehkeeseen toi on laiteltu??
Daihatsuun.
Ei jää enään joka kinokseen....
ei helvetti :lol: :lol:

joo pitäs lähtee vähä paremmin.
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

audiq kirjoitti:
Just. Teeppä tollanen niin saat multa kympin. Jos nyt loogisesti ajattelee niin tossa ei ole mitään järkeä.
Toiset tekee, toiset vaan.......... :wink: .
Laitanko YV:nä tilinumeron... :lol:

Ja kyllä ne vaihteet sieltä löytyy, itseasiassa paremmin kuin ennen.
Huom. keskimoottorinen. :wink: Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen. :wink:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

RussianTUNER kirjoitti: Huom. keskimoottorinen. :wink: Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen. :wink:
ymmärsit oikein! :D
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti:
Just. Teeppä tollanen niin saat multa kympin. Jos nyt loogisesti ajattelee niin tossa ei ole mitään järkeä.
Toiset tekee, toiset vaan.......... :wink: .
Laitanko YV:nä tilinumeron... :lol:

Ja kyllä ne vaihteet sieltä löytyy, itseasiassa paremmin kuin ennen.
mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen! :lol:
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

LADA-POWER! kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti: Huom. keskimoottorinen. :wink: Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen. :wink:
ymmärsit oikein! :D
Hyvä niin. :D
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

LADA-POWER! kirjoitti:mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen! :lol:
Siinä on Chevroletin vaimennin. Vie saman verran tilaa kuin Daihatsun alkuperäinen bensatankki, joten autoa voi sanoa ennemmin hiljaiseksi kuin äänekkääksi.
Nykyään koneen ympärillä on myös kotelo, jonka päällä lisäksi paksu matto. Äänet on siis korkeintaan alkuperäisellä tasolla, tosin yhdestä lisäsylinteristä johtuen erilaiset.
Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen.
Tuo kuva itseasiassa hieman hämää. Kone on melkein alkuperäisellä paikallaan, mutta kun sylintereitä on enemmän, niin konekin luonnollisesti pitenee ja tässä tapauksessa taaksepäin. Ja en oikein muutenkaan ymmärrä, että onko tuo kone jotenkin helpompi asentaa, jos sen laittaa esim. katolle? :lol: :lol:
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti:
LADA-POWER! kirjoitti:mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen! :lol:
Siinä on Chevroletin vaimennin. Vie saman verran tilaa kuin Daihatsun alkuperäinen bensatankki, joten autoa voi sanoa ennemmin hiljaiseksi kuin äänekkääksi.
Nykyään koneen ympärillä on myös kotelo, jonka päällä lisäksi paksu matto. Äänet on siis korkeintaan alkuperäisellä tasolla, tosin yhdestä lisäsylinteristä johtuen erilaiset.
Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen.
Tuo kuva itseasiassa hieman hämää. Kone on melkein alkuperäisellä paikallaan, mutta kun sylintereitä on enemmän, niin konekin luonnollisesti pitenee ja tässä tapauksessa taaksepäin. Ja en oikein muutenkaan ymmärrä, että onko tuo kone jotenkin helpompi asentaa, jos sen laittaa esim. katolle? :lol: :lol:
minkä kone siin on?
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

minkä kone siin on?
VW Polo:n 1.1l kone, kun Daikun vanha oli 0.85l.
Kone on käyty läpi, mutta mitään varsinaisia virityksiä siinä ei ole, ainoastaan joitain pieniä "parannuksia".
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti:VW Polo:n 1.1l kone, kun Daikun vanha oli 0.85l.
Kone on käyty läpi, mutta mitään varsinaisia virityksiä siinä ei ole, ainoastaan joitain pieniä "parannuksia".
eli tehoa on enemmän ku vanhassa?
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

LADA-POWER! kirjoitti:
audiq kirjoitti:VW Polo:n 1.1l kone, kun Daikun vanha oli 0.85l.
eli tehoa on enemmän ku vanhassa?
Vanhassa oli vähän alle 40hv ja nykyisessä alkuperäisenä 50hv, joten ei suurta eroa, mutta tuntuu tuo +10hv noin pienessä kopissa.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

laita tohon joku kunnon teho mylly!! 2000 tc :D
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti: mutta tuntuu tuo +10hv noin pienessä kopissa.
melko varmaan tuntuu! :lol: :lol:
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

'aatee' kirjoitti:laita tohon joku kunnon teho mylly!! 2000 tc :D
Siihen piti tulla Samaran 1.5i, mutta...:evil:


Kyllä nuo nykyiset tehot riittää ihan hyvin, tuo kun on lähinnä hyötykäyttöön tehty. Isoin toistaiseksi vetämäni kuorma oli noin 3500kg ja tuo siis pyörillään oleva massa. Ainakin tuo paino tuli tehojen puolesta hyvin perässä, lähinnä pitovaikeudet alkoivat vaivaamaan.
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

audiq kirjoitti: Kyllä nuo nykyiset tehot riittää ihan hyvin, tuo kun on lähinnä hyötykäyttöön tehty. Isoin toistaiseksi vetämäni kuorma oli noin 3500kg ja tuo siis pyörillään oleva massa. Ainakin tuo paino tuli tehojen puolesta hyvin perässä, lähinnä pitovaikeudet alkoivat vaivaamaan.
laita pultti renkaat! :D
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Vastaa Viestiin