Daihatsuun.LADA-POWER! kirjoitti:
mihis vehkeeseen toi on laiteltu??
Ei jää enään joka kinokseen....
Daihatsuun.LADA-POWER! kirjoitti:
mihis vehkeeseen toi on laiteltu??
ei helvettiaudiq kirjoitti:Daihatsuun.LADA-POWER! kirjoitti:
mihis vehkeeseen toi on laiteltu??
Ei jää enään joka kinokseen....
Huom. keskimoottorinen.audiq kirjoitti:Toiset tekee, toiset vaan..........Just. Teeppä tollanen niin saat multa kympin. Jos nyt loogisesti ajattelee niin tossa ei ole mitään järkeä..
Laitanko YV:nä tilinumeron...
Ja kyllä ne vaihteet sieltä löytyy, itseasiassa paremmin kuin ennen.
ymmärsit oikein!RussianTUNER kirjoitti: Huom. keskimoottorinen.Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen.
mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen!audiq kirjoitti:Toiset tekee, toiset vaan..........Just. Teeppä tollanen niin saat multa kympin. Jos nyt loogisesti ajattelee niin tossa ei ole mitään järkeä..
Laitanko YV:nä tilinumeron...
Ja kyllä ne vaihteet sieltä löytyy, itseasiassa paremmin kuin ennen.
Siinä on Chevroletin vaimennin. Vie saman verran tilaa kuin Daihatsun alkuperäinen bensatankki, joten autoa voi sanoa ennemmin hiljaiseksi kuin äänekkääksi.LADA-POWER! kirjoitti:mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen!
Tuo kuva itseasiassa hieman hämää. Kone on melkein alkuperäisellä paikallaan, mutta kun sylintereitä on enemmän, niin konekin luonnollisesti pitenee ja tässä tapauksessa taaksepäin. Ja en oikein muutenkaan ymmärrä, että onko tuo kone jotenkin helpompi asentaa, jos sen laittaa esim. katolle?Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen.
minkä kone siin on?audiq kirjoitti:Siinä on Chevroletin vaimennin. Vie saman verran tilaa kuin Daihatsun alkuperäinen bensatankki, joten autoa voi sanoa ennemmin hiljaiseksi kuin äänekkääksi.LADA-POWER! kirjoitti:mahtaa nuuten olla kuulosuojaimet tarpeen!
Nykyään koneen ympärillä on myös kotelo, jonka päällä lisäksi paksu matto. Äänet on siis korkeintaan alkuperäisellä tasolla, tosin yhdestä lisäsylinteristä johtuen erilaiset.
Tuo kuva itseasiassa hieman hämää. Kone on melkein alkuperäisellä paikallaan, mutta kun sylintereitä on enemmän, niin konekin luonnollisesti pitenee ja tässä tapauksessa taaksepäin. Ja en oikein muutenkaan ymmärrä, että onko tuo kone jotenkin helpompi asentaa, jos sen laittaa esim. katolle?Ainakin minä ymmärsin Ladapowerin puheista että kone eteen.![]()
eli tehoa on enemmän ku vanhassa?audiq kirjoitti:VW Polo:n 1.1l kone, kun Daikun vanha oli 0.85l.
Kone on käyty läpi, mutta mitään varsinaisia virityksiä siinä ei ole, ainoastaan joitain pieniä "parannuksia".
melko varmaan tuntuu!audiq kirjoitti: mutta tuntuu tuo +10hv noin pienessä kopissa.
Siihen piti tulla Samaran 1.5i, mutta...'aatee' kirjoitti:laita tohon joku kunnon teho mylly!! 2000 tc
laita pultti renkaat!audiq kirjoitti: Kyllä nuo nykyiset tehot riittää ihan hyvin, tuo kun on lähinnä hyötykäyttöön tehty. Isoin toistaiseksi vetämäni kuorma oli noin 3500kg ja tuo siis pyörillään oleva massa. Ainakin tuo paino tuli tehojen puolesta hyvin perässä, lähinnä pitovaikeudet alkoivat vaivaamaan.