1700i kansi
1700i kansi
nyt on 1700i kansi irti. mitä voin tehdä tehonlisäämiseksi nokkaa vaihtamatta ruiskuun koskematta ja pakosarjaa vaihtamatta? paljonko voi plaanata pois venojen osumatta mäntiin? mitä tehdä kanaville? vaikuttaako kannen laskeminen pelkästään mitään ja sekoaako ruiskun toiminta jostakin toimenpiteestä? esim. jos kuitenkin saan jyrkemmän nokan halvalla jostain niin käykö enää tyhjäkäyntiä/meneekö päästöistä läpi?
- lada 1200s
- Viestit: 647
- Liittynyt: 10.3.2004 11:34
- Paikkakunta: Urjala
Hyvä lähtökohta on parantaa virtauksia poistamalla imu ja pakokanavista valuröpelöt, kohdistamalla imu ja pakosarjat ja lopuksi lyhentää imusarjan lämmitys siilestä piikkejä. Noilla pitäis tulla jo tuntuva lisäys, ruiskun pitäis pystyä sopeutumaan pieniin muutoksiin lambda-anturin avustamana.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
-
- Viestit: 150
- Liittynyt: 3.10.2003 23:31
- Paikkakunta: tampere
siili.
Jops! Toi "siili" on tosiaan ihan imuilman sähköinen lämmitin ja lämmittää
kylmällä tuota imusarjaa, aikamoinen virtasyöppö . Sitä varten on
tarkotettu se 50A maxisulake kojelaudan takana. Samanlaista "siiliä" olen
tavannut mm. vm -83 VW Polosen imusarjan pohjassa..
kylmällä tuota imusarjaa, aikamoinen virtasyöppö . Sitä varten on
tarkotettu se 50A maxisulake kojelaudan takana. Samanlaista "siiliä" olen
tavannut mm. vm -83 VW Polosen imusarjan pohjassa..