1700i kansi

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
kissimissi

1700i kansi

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

nyt on 1700i kansi irti. mitä voin tehdä tehonlisäämiseksi nokkaa vaihtamatta ruiskuun koskematta ja pakosarjaa vaihtamatta? paljonko voi plaanata pois venojen osumatta mäntiin? mitä tehdä kanaville? vaikuttaako kannen laskeminen pelkästään mitään ja sekoaako ruiskun toiminta jostakin toimenpiteestä? esim. jos kuitenkin saan jyrkemmän nokan halvalla jostain niin käykö enää tyhjäkäyntiä/meneekö päästöistä läpi?
Avatar
lada 1200s
Viestit: 647
Liittynyt: 10.3.2004 11:34
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Pelkästä kannen laskemisesta ei kyllä taida valtavaa hyötyä tulla ja tuossa 1700 on jo muutenkin korkeempi puristussuhde.
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Hyvä lähtökohta on parantaa virtauksia poistamalla imu ja pakokanavista valuröpelöt, kohdistamalla imu ja pakosarjat ja lopuksi lyhentää imusarjan lämmitys siilestä piikkejä. Noilla pitäis tulla jo tuntuva lisäys, ruiskun pitäis pystyä sopeutumaan pieniin muutoksiin lambda-anturin avustamana.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Mitäs tuo imusarjan lämmitin siellä tekee, eikö pakosarjan päältä otettu ilma ole riittävän lämmintä? Eihän se pakosarja tietenkään enää aamulla paljoa lämmitä kun auto on seissyt yön yli, mutta eikai ladassa sentään mitään "hehkua" ole.
vazili 2107
Viestit: 150
Liittynyt: 3.10.2003 23:31
Paikkakunta: tampere

siili.

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

Jops! Toi "siili" on tosiaan ihan imuilman sähköinen lämmitin ja lämmittää
kylmällä tuota imusarjaa, aikamoinen virtasyöppö . Sitä varten on
tarkotettu se 50A maxisulake kojelaudan takana. Samanlaista "siiliä" olen
tavannut mm. vm -83 VW Polosen imusarjan pohjassa..
Vastaa Viestiin