Eki bongas eilen Huurretiellä punasen Nivan, ja pian sen jälkeen mä näin Pinsiön kaupan pihassa takatuupparin joka mielestäni oli Konelan erikoismaalauksella ja oli siinä Samarakin. Ite menin Nivalla ohitte.
Vähän vierestä menee, mutta mainitaan nyt kuitenkin. Pyöräilen töihin erään purkutyömaan ohi, ja tänä aamuna siellä oli pihalla uusi Chevrolet Niva Venäjän kilvissä tietty. Niitä ei kai ole Suomessa myynnissä.
Riihimäellä bongattu musta mahdollisesti 2105 lada jossa hopeinen raita kyljissä. Ilmeisesti jokin lootusladan tyyppinen ratkaisu. Mentiin peräkkäin ovenkahvat edellä jonkun matkaa kunnes käännyttiin eri suuntiin.
destor kirjoitti:Riihimäellä bongattu musta mahdollisesti 2105 lada jossa hopeinen raita kyljissä. Ilmeisesti jokin lootusladan tyyppinen ratkaisu. Mentiin peräkkäin ovenkahvat edellä jonkun matkaa kunnes käännyttiin eri suuntiin.
mä oon ton jo bongannu, oikein kuvan kanssa, kuva löytyy galleriasta
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Useana aamuna, viimeksi tänään, kun olen aamulla katsellut ikkunasta ulos, on Koivulantietä ajellut lujaa kanttilamppu, jossa keltainen raita kyljessä. Auton muuta väriä en tiedä, on aina ollut hämärää. Puskurit taisi olla otettu pois.
Jonkun pitäisi kehitellä Kerhon ja Boardin mainoslehdykäisiä joita voisi lätkästä aina bongattujen Ladojen pyyhkijän alle.
Kerho kasvuun, lisää rahaa hallituksen taskuun