Saatiinhan me yhessä kuiteski ekalla leima Sunkin Lattaan, ei se taikaa ollu vaan taitoa, eiks' je?JTM kirjoitti:Et ole taikauskoinen, mutta kolmeentoista kertaan jäi katsastaminen.erkkimalinen kirjoitti:Kaikkiaan kolmetoista kertaa tuli katsastettua Lada, kaksi eri autoa, nappis ja sen iso-veli 1200S. Leima aina ekalla kerralla, on se vaan senverran kallista hupia että ei sitä uusintaa halua. Senverran tulee harrastettua tuota auton huoltamista ja korjaamista että budjettiakin voi suunnitella etukäteen, ja seuraamalla auton kuntoa voi jotakin jopa ennakoida. Bensaa säästyy kun ropaa autoa.![]()
![]()
![]()
Leima!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
Kyllä lähtee..!
-
Eilen tuli leima Sorsaan ja tänään Toyotaan. Katastusmies totesi Toyotasta, että näissä on todella vähän vikoja.erkkimalinen kirjoitti:Aina pitää onnitella kun pääsee ekalla läpi ja vielä saa leiman muistoksi käynnistä konttorilla. Onnea!Owdy kirjoitti:Leima tuli, mutta onhan tuo 110 aika uuskin. Ainoa maininta väärän värisistä vilkun polttimoista
Aida oli mukana katsastuksessa, vähän katsastusmiestä jännitti, kun musta neiti istui vieressä ja minä odottelin auton ulkopuolella

"Tuosta katsotaan pelkkä tyhjäkäyntipäästö. Helppo asettaa kohdalleen kun laihentaa seosta ja laittaa tankkiin jäänestoa"
hihhei! alakaa tuntumaan tuo projekti taas aika maholliselta
motti skulaa, niin eihän siihen jääkkää ko... kori, alusta, sisustus, jarrut, renkaat...

no joo, ei tuo niin paska oo miltä se näyttää ja miltä mun sanat kuulostaa, vaikka sitä oon pariin otteeseen pois yrittäny kaupitellakki
hihhei! alakaa tuntumaan tuo projekti taas aika maholliselta

motti skulaa, niin eihän siihen jääkkää ko... kori, alusta, sisustus, jarrut, renkaat...

no joo, ei tuo niin paska oo miltä se näyttää ja miltä mun sanat kuulostaa, vaikka sitä oon pariin otteeseen pois yrittäny kaupitellakki

- Lada Scandinavia
Käytin tänään Lada 21044 eli 1700I Combin leimalla. Kaveri kokeili jarrut (onpa topakat) ja sitten etu pää (mutta täällähän on kaikki raidetangot uutta, kuten näkyy olevan apusimpukkakin). Päästöt OK. Pohja...(ei tätä tartte koputella). Ja LEIMA
.
Suluissa olevat katsastusmiehen kommentteja.

Suluissa olevat katsastusmiehen kommentteja.
Lada rules
Se oli taas tämä aika vuodesta...
Ja laakista projekti läpi. Huomautuksen sain tosin yläpallonivelten kumeista. Toiselta puolelta riekaleina ja toiselta puolelta rikki. Olihan niillä ajettu jo sellainen kolmisensataa kilometriä, eikös kumien kuulukkin olla silloin rikki?
Voipi taas hyvillä mielin ajella huomenna (1.7.) Visulahteen.
-Henkka-
Ja laakista projekti läpi. Huomautuksen sain tosin yläpallonivelten kumeista. Toiselta puolelta riekaleina ja toiselta puolelta rikki. Olihan niillä ajettu jo sellainen kolmisensataa kilometriä, eikös kumien kuulukkin olla silloin rikki?
Voipi taas hyvillä mielin ajella huomenna (1.7.) Visulahteen.
-Henkka-