Liittymäsi?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Liittymäni on

Elisa
7
15%
Sonera
13
28%
DNA
12
26%
Saunalahti
12
26%
Telefinland
2
4%
Kolumbus
0
Ei ääniä
Prepaid liittymä
1
2%
Joku muu, mikä?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 47

Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja START »

on se hyvä että yhteys toimii melkein, noinkin kaukana korvessa :shock:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2680
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kohta seitsemän vuotta tyytyväinen dna:n matkapuhelin asiakas, eli en ole vaihtamassa. Netti taasen paikalliselta puhelinyhtiöltä, eikä siinäkään moitteen sanaa.

Mutta elisa lähetti mulle kanssa kivan joululahjan kaverin hallitsemasta ja minun omistamasta liittymästä. Maksamattomia laskuja lähes 400 €, vaikka todellisuudessa ei laskuja ole edes lähetetty.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

DNA.lta tuli reilun 5€:n lasku kun Soneran vastaava oli 30€.
mikko853
Viestit: 2659
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Vertailin tuossa omaa Elisan pakettiliittymää DNA:n liittymään jollaiseen olen aikeissa vaihtaa kunhan pakettisopimus päättyy. Sopivimmalla liittymällä lasku tulee olemaan alle puolet nykyisestä :) (Elisan liittymän hintaa vertaillessa en ottanut huomioon kytkypuhelimen hintaa 11e /kk, vaan vertasin ihan liittymän palveluiden hintoja)
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Teemu Kankaanpää
Viestit: 493
Liittynyt: 12.8.2007 13:36
Paikkakunta: Imatra

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää »

Nonniiin, siitä on 2 vuotta aikaa, kun vaihdoin liittymää ja nyt se tapahtui taas.
Elisalta siirryin DNAlle.. katsellaan, miten käy ja mitä tapahtuu.
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Teemu Kankaanpää kirjoitti:Nonniiin, siitä on 2 vuotta aikaa, kun vaihdoin liittymää ja nyt se tapahtui taas.
Elisalta siirryin DNAlle.. katsellaan, miten käy ja mitä tapahtuu.
ainakin perusliittymällä maksu tulee putoamaan alle puoleen.
Avatar
Lada Scandinavia
Viestit: 1654
Liittynyt: 12.7.2005 18:17
Paikkakunta: Turun tienoo

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Matkapuhelin on Kolumbus mutta kohta vaihtuu DNA:lle.
Kolumbuksen laskut sen kun nousevat ja on korkea aika vaihtaa liittymää. Nettiyhteys on minulle ilmainen ja sitäkin käytän kohtalaisen vähän.
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja köhmä »

köhmä kirjoitti: 26.1.2008 13:34 Aina on ollut Tele/Sonera enkä ole ollut aikeissa vaihtaa.

PS. pitäsköhän pyytää jotain special alennuksia, kun tulee tänä vuonna 10 vuotta täyteen. Meinaan vaan, että se on jo aika lojaalia toimintaa näin tällä alalla, jossa ihmiset vaihtavat liittymää "halvempaan" harva se viikko!
Päivitystä: Edelleen sama liittymä. Löysin kansiosta allekirjoittamani Sonera sopimuksen päiväyksellä 29.12.2000 eli ollut nyt yli 20v. Ei muuta kun lakki kouraan ja Telialta kysymään uutta pipoa..
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja pressa »

se että on pitkäaikainen asiakas ei kiinnosta operaattoria. Se osoittaa vain sen että sinua voidaan lypsää. Uusi asiakas saa edut ja alennukset.
oma kokemus pitkästä asiakassuhteesta (dna), puhelin myyjä väitti että liittymäni loppuu ja minun pitäisi ottaa lähes kaksi kertaa kalliimpi liittymä (vanha 3g ja uusi 4g). Minä sanoin että liittymä ei lopu jos hinta etu päättyy. Soitti huomenna vaimolle ja väitti että liittymä loppuu. Siinä vaiheessa minä totesin että minä päätän mikä loppuu ja irtisanoin kaikki 4 liittymää. Kolmen päivän kuluttua tarjottiin liittymiin 250e vuosialennusta kun toisen operaattorin siirtoilmoitus oli mennyt heille. Kysyin että eikö tullut mieleen kun olin asiakkaan (yli 10v) antaa mitään alennusta? Totesivat vain että eri meillä ole mitään alennusta mitä voisi antaa.
Nykyinen operaattori myös nostelee hintoja aina hintaetu jakson päättyessä, toki tarjoavat aina jotain joka on vain vähän kalliimpi mutta edullisempi kuin listahinta.
On muuten kaapissa niitä kaikkia sonera pipoja ja telia fleesi takkeja sekä untuvatakkeja mitä aikoinaan kylkiäisinä sai kun liittymää vaihtoi...
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä olen keskittänyt kaikki Elisa/Saunalahti palveluihin, kun siellä on osa sellaista mistä kertyy S-bonusta ja kätevää kun kaikki on yhdessä laskussa. on siis puhelin, netti, elisa-viihde, tietoturva, mutta kun olen nykyään monipaikkainen ihminen niin toisessa sijainnissa mulla on kiinteä vastikkeeseen sisältyvä nettiliittymä joka on Telian, siitä ei tule erillistä laskua ollenkaan, jos ei sitten halua nostaa nopeutta, mutta hyvin on perusnopeus riittänyt.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
guru
Viestit: 78
Liittynyt: 19.6.2011 21:16

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja guru »

Olen ollut jo vuosia saman operaattorin eli Telia/Soneran asiakkaana,ja aika-ajoin on hintoja päivitetty alaspäin.
Tuli käytyä lauantaina ostoksilla eräässä elektroniikka liikkeessä,ja myyjä kysyi puhelinliittymää siinä kassalla.
Myyjä totesi ettei voi tehdä hintoihin mitään,jollei kilpauteta niitä liittymähintoja.
Silloin totesin etteipä nyt kilpailuteta niitä.

Kävin tällä viikolla samaisessa liikkeessä ostoksilla,oli eri myyjä,kysyi jälleen liittymää.
Sanoin ettei muutama päivä sitten voitu liittymähintoihin vaikuttaa,ellei kilpauteta.
Niinpä päätin,että kilpailutetaanpa liittymät.
No kilpailutuksen jälkeen myyjä tarjosi halvempaa liittymää ja lahjakorttia ,joihin tartuin,ja operaattoriksi vaihtui Elisa.

Liittymäni ei ole vielä vaihtunut Elisalle,eikä kerinnyt vaihtumaankaan,kun Telialta tullut kahtena päivänä kyselyä tekstiviestimuodossa miksi vaihdoin operaattoria ja luvattiin halvempaa liittymää ja lahjakorttia yms .Siksipä soitin Telialle ja kysyin mikäs on Telian päivän liittymähinta,ja sehän oli sen verta edullinen että palasin takaisin Telialle ennnekuin edes kerkesin sieltä poistuakkaan.

Eli niin se näyttää olevan,että hinnat ei laske operaattorilla ilman kilpailutusta paitsi kuulumalla sopivaan hyväveli järjestöön.
KFH-893
Viestit: 77
Liittynyt: 24.3.2014 15:10
Paikkakunta: Imatra

Re: Liittymäsi?

Viesti Kirjoittaja KFH-893 »

Elisa tarjoo 5g liittymää,mutta tänne lähelle venäjän rajaa sitä 5g taajyytta ei kuulemma edes saa,ku tuo raja on niin lähellä!
Vastaa Viestiin