Ladaboard

Tänään on 1.4.2020 12:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Alueen säännöt


Otsikointi vapaamuotoinen.



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 29.4.2017 12:50 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Tuo Lada alkoi masentaa koriltaan niin paljon ja tämäkin kapine heräteltiin henkiin. Laittelen tähän alle kopioiden toiselta foorumilta tästä historiaa.

Tarina Uazin hankinnasta alkaa jostain sika-influenssan aikaisesta ajanjaksosta, kun ensimmäisen tällaisen hankin kuumehoureissani. 39, kuumetta niin oikeastaan kaikki ideat on hyviä ;D Kyseinen yksilö oli nähnyt vähän enemmän elämää. Puuttui kattotelineet, eberi ja jotain muuta pientä detailia. 9km kerkesin ajamaan ennenkuin toimimattoman polttoainemittarin vuoksi jäin metsän reunaan. Sittemmin myin rahapulassani tuon kapineen. Jäi kuitenkin kaivelemaan. Autohan on lähtökohtaisesti niin kauhea ajaa, että se on jo hauskaa. Mitään ei ole tehostettu. 1 ja 2 vaihde synkroinoimattomia. Kuten eräs kapitalismin sokaisema ystävä totesi "Eikö elämässä ollut tarpeeksi vaikeuksia?"

Kuva

Kuva on vanhan uazini hytistä

Päästään aika hypyllä tähän vuoteen. Kapitalismin valtakautena veroja tuli maksettua pikkasen reippaasti. Joten veroa oli palautettavaksi asti sijoitettavan oloinen summa. Ensin mietin KBC:n reissuun lähtöä. Sinne tarvisin kuitenkin oikeastaan enemmänkin sitä rahaa. Sitten katselin Tallinnasta samaa hotellia missä kesällä majailin, että jos viikoksi jonkun nais immeisen tai edes jonkun kanssa menis viihtymään. Eikä lähtijöitä ollut. Veronpalautukset alkoi polttamaan. Olisinkohan ollut Sundsvallin mäkiä kiipeämässä työajokillani ja puhuin nappikorvalla työkaverin kanssa. Se tuli kuin kirkkaana itäiseltä taivaalta. Seuraavalla tauolla läppäri auki ja selaamaan. Heinolassa olisi ollut kilvissä oleva. Tästä soitinkin suomeen päästyäni. Kauppaan ei päästy heti. Joten soitin tutulle Vähäkyröön. Josta tarttui topicin yksilö.

Kuva

Autolla oli ajettu 2796km minun noustessani kuskin paikalle. Penkki säädettiin kohdalleen myyjän kanssa. Sillä se ei ole ihan pieni homma. Vesipumppu oli juuri vaihdettu. Sillä edellinen omistaja oli unohtanut rasvata vesipumpun rasvanippaa. Sisäpuhallin oli ainut sähkölaite joka ei herännyt nyrkin lyönnillä. Joten seisominen lienee tehnyt tehtävänsä. Muutoin e-hyväksytyt lasit ja kaikki valmiina. jarruvalojen katkaisija pitänee vaihtaa. Sillä se kuulemma ei aina toimi. Sekä jarrut ilmata ja kehiä kohdalleen. Sen jälkeen voisi kokeilla viimeistä neuvostoajan muuria rikkoa joka suomeen on jäänyt. Eli rekisteröintiä.

Kuva

Sunnuntaina vielä puuhakilpien aika käytettiin loppuun kylällä ajellessa. Ihmiset kääntyvät katsomaan mikä vollottaa tulemaan. Rohkeimmat tulivat kyselemään tarkemmin tästä kauniista neuvostoinsinöörin taidonnäytteestä. Pohjautuuhan tämä pitkälti Uaz 451 malliin jonka tuotanto alkoi 1960 luvulla. Siitä kehittyi 452malli ja vuonna 1982 saatiin 2-piirijarrut ja nestetoiminen kytkin samalla mallimerkinnän muuttuessa nykyiselle tasolle, jota voi katsoa täältä http://www.uaz.ru/eng/models/commercial/

Kuva

Kuvia sisältä tulee joskus. Varsinkin jonkun tunteella puukolle veistämä "HAJOA!" on kauniisti toteutettu vaneriin.

Viestien välinen katkos

Joo hauskaa tällä on ajella. Ja vielä hauskempaa kuunnella tornihuhuja :laugh: Varsinkin, kun suurin osa ei pidä edes paikkaansa.

Mm. ettei näissä olisi öljyproppuja.

Kuva

Nämä suomen puolustusvoimien mallithan on kaikki siviiliversioita.

Hajoa tekstistä lupasin kuvan

Kuva

Liekkö kuinka ollut paha olo kun tuota nakerrettu tuohon.

Ohjaamohan on ergonomian riemuvoitto.


https://geedee.galleria.fi/kuvat/Uaz/DS ... maller.jpg

Ja näillä jotkut ajaa vielä tänä päivänäkin työkseen. Kaveri osti joku vuosi sitten Virosta paikallisen leipomon jakoauton 20 vuotta palvelleena.

Koitimme sitten rekisteröidä

Tuo uazin kilvittäminen on nytkähdellyt eteenpäin. Tuli Huhtikuussa käytyä konttorilla sen kanssa. Tuulilasi ja etusivulasit ei ole hyväksytty, takatilan turvavyöt puutteeliset, päästöt niin normien kuin mitattujenkin puitteissa ja rattilukko. Tuo urakka alkaa olemaan loppusuoralla. Sivulasit on leikattavana liikkeessä. Lähinnä päästöjen säätäminen. Käy hieman rikkaalla tyhjäkäyntiä. Kyllä tämä Heinäkuussa on tienpäällä nostamassa asuntoautoilijoidenkin verenpainetta, kun ei se vaan kulje mäessä ;D Jämi Flyin tapahtuman ohessa Jämi Drivein jonne tällä pitäisi päästä peltikilpien välissä.

Kuva

Jonkinlainen otos jarrujen säätöreissulta kun sopivan kannon löysin.

Sitten pieni sivujuoni näiden raatojen kanssa yhden viestin verran.

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 90 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.


No otan riskin kuitenkin :D

Tuo pulla on aikalailla noilla sijoillaan tuulilasi teetettynä odottanut jo reilun vuoden apukäsiä ranchille.

Vuosi takaperin hommasin Gaz 66:n joka piti kilvittää. Katsurin kanssa ajauduttiin melkein nenän vääntämiseen.


Kuva

Kiva peli oli ajaa ja maltillinen 35l/100km kun ei ihan ollut säädöissään. Kuitenkin tykkään että autot on kilvissä. Soitin Gazin myyjälle ja kyselin niin olihan siellä yksi Uaz kilvissä. Hylättiin Gaz Nokialle eräälle tontille odottamaan ja lähdettiin taas Vähäkyröön kaverin tontilta hakemaan lisää kalustoa.

Kuva

Uaz 31512 Pientä kaasutin murhetta kuuden vuoden seisominen oli teettänyt. Päästöistä kuitenkin oli mennyt leimalla heittämällä läpi. Pientä puhdistelua niin alkoi bensa riittämään maantievauhdissakin. Tuosta helmikuisesta hetkestä on autolla ajettu 7500km ilman murhetta.


Kuva
Kuva

Mitä tähän sanoo Honda mies?

Kuva

Kesällä avoautoilu oli ihan jees laji

Kuva

Niin ja poikettiin Uazilla Jäämerellekkin. Ehkä joku hullun päähänpisto taas. Tai alunperin piti Gazilla lähteä, mutta em. syy esti tämän tehokkaasti. Matkaa taitettiin 2608km Josta allekirjoittanut ajoi noin 2200-2300km. Yövyttiin kodassa ja syötiin kuin itäblogin kolleegat kaikkea mitä paistettiin leirissä :D

https://www.youtube.com/watch?v=YFMrl7q7v0A

Lisäksi Jämi Fly In 2015 tapahtumassa mukana ihmettelemässä. Taisi olla porukan pienimpiä koneita, mutta hauskaa riitti epävirallisen ohjelman alkaessa illalla.

http://geedee.galleria.fi/kuvat/Tapahtu ... y+In+2015/

Niin ja päästiin lehteen asti kun Asserin mailla Tupaswillassa järjestettiin kiihdytyskilpailut. Olin vähän hölmistynyt kun piti pokaalia lähteä hakemaan. Lopulta molempien päivien nopein.

http://geedee.galleria.fi/kuvat/Tapahtu ... %A4t+2015/

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/uusi ... ot/2116679

Katsotaan mitä seuraavass vuodessa kerkee tapahtumaan. Hullulla on suunitelmat sanotaanko näin ;)

Tuossa kopioituna menneisyys. Nyt nykyisyyteen

Cabrionhan myin herkällä hetkellä saadakseni rahaa pankille, jotta asuntolaina olisi helpompi neuvotella. Pulla kuitenkin pihaan jäi. Harmistuneena olen katsellut kun makaa ilman tuulilasia pihalla. Viime vuonna ajettiin noin kilometri ilman lasia. Viime syksynä sain aikaiseksi rakentaa pressukatoksen. Alunperin piti rakentaa Uazin ympärille. Vaan Uaz istua mökötti tontin nurkassa. Viime viikolla sitten sain kauhean inspiraation. Uuden virtalukonpohjan myötä kaivelin akun esille. Käsipumpulla bensaa kaasuttimeen. Ryyppy päälle ja käsikaasua puolille. Pari polkaisua kaasua ja kääntäminen avaimesta. 3s. jälkeen kävi ZMZ tehtaan valmistama kone nätisti kuin aina ennenkin.

Jarrut pitää säätää taas kohdalleen. Tuulilasia aletaan värkkää lähiaikoina paikalleen kun saisin aikaiseksi soitettua Etralle tiivisteestä. Pitää ottaa vähän erilainen tiiviste. Kuttilan lasi ei istunut kuten alkuperäinen karkaistu lasi.

Takatilaan tullaan tekemään muutoksia. Nuo alkuperäiset penkit poistetaan. Tehdään selkä menosuuntaan penkit väliseinää vasten. Puretaan taempaa väliseinää pikkasen pois. Ja varustellaan erämatkailua ajatellen kapinetta. Ulkonäön pysyessä orkkiksena. Uudet nappulamallin kumit pitäisi hakea tuosta paikalliselta rengasvarastolta. Tilasi varastoon, kun sanoin ettei sitä kokoa ole varalla.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 29.4.2017 20:00 
Poissa
Lada kerhon jäsen

Liittynyt: 16.1.2013 8:58
Viestit: 4281
Rajut on poikien Lelut .


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 20.1.2018 12:58 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
En tiedä kuinka iso aivovaurio pitää olla. Kuitenkin alettu purkamaan intin vanerointia ja suunittelemaan sisustaa reissua varten. 2019 hyvin vahva aikomus lähteä kääntämään pullan keulaa kohti espanjaa.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 20.1.2018 14:08 
Poissa
Lada kerhon jäsen

Liittynyt: 16.1.2013 8:58
Viestit: 4281
Tulee Väkisin Mieleen Mikkeli 86-87 11kk Palvelleena... Kuninkaallisessa Kuljetus Kompaniassa....Kapiaisten Kaatopaikka ja Kaluston Loppuunkäyttö Yksikössä...Mutta Hienoa Nähdä näitä Ei nato Yhteensopivia Laitteita elävien kirjoissa..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 11.10.2018 21:08 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Päivitetään tännekkin jotain, kun etelän lämmössä tuli käytyä siirtolapuilla.

Kaikki mahdolliset aikataulut on pettänyt uusien työkuvioiden myötä, mutta hiljalleen lattia on saanut vinyylilaminaattia.

Kuva

Joku sadepäivä taisi olla kun ovenkahvoja kiilottelin.

Kuva

Niskatukea väkertänyt.

Kuva

Taisi olla taas joku niistä kesän harvoista sadepäivistä. Niin kiillottelin polttoainesäiliöiden huoltoluukkuja

Kuva

Jotain tummennusta laseihin. Kuten Jyväskylässä joku huomasi oli vielä yksi lasi tummentamatta.

Kuva

Kuva

Penkkikin vaihtoi väriä carrepin vinyylisprayn avulla. Eikä vielä ole värjännyt kenenkään housuja

Kuva

Hiljalleen kai se alkaa rekisteröintiä varten valmistumaan. Päästöt ja jarrut taitaa olla se isoin peikko mitä odottaa. Tosin hajusta päätellen katalysaattori tekee työnsä. Kattihan asennettiin kun vanha laki velvoitti. Sittemmin laki on muuttunut eikä sitä tarvisi. Olkoot nyt siellä. Jos se vähän jotain pahimpia poistaisi.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 12.10.2018 8:46 
Poissa

Liittynyt: 13.9.2017 9:42
Viestit: 15
Mukavaa luettavaa! UAZ 469b mallihan oli myynnissä vielä 1980 ihan siviileillekin, hintaa nyt en muista mutta ei kai se paljoa maksanut, olisiko ollut noin 20000mk. No, yhden auton osti (siis hänelle saatiin myytyä) yksi naistoimittaja itselleen, eikä mennyt kovinkaan pitkään kun maahantuojalle tuli kirje jossa hän kertoi autonsa karun alkutaipaleen kuvien kera, siis n. 20-sivuinen kirje, joka oli oli höystetty piirroskuvin.
Se alkoi runollisesti seuraavin sanoin, "Tässä seisoo UAZ uusi reikää vaille pa..a huussi" ja jatkui nuo 20 sivua aivan samalla kaavalla. Oli se komia tarina UAZ:n suomenvalloituksesta!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 12.10.2018 10:06 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Joo 469 oli siiviileille myynnissä. Julma totuus ettei suomen armeijallakaan ollut military mallin uazeja. Tai no jos ainoa ero on se suomen armeijan valmistuttama huonosti istuva pressukatto. Muutoinhan niin 469 kuin 31512 mallit olivat siviilipelejä. Venäjän military malleissa on porttaaliakselia ja EMP suojausta.

Myöskin pullat tuli umpipakuina suomeen. Varustelussa sitten tehtii toiveiden mukaan asioita. Kuten sivuikkonoita, eristyksiä, vanerointeja yms. Ja oliko kolme kappaletta ihan lavamallejakin. 70-luvulla myytiin myös pullaa ihan siviileille Konelan toimesta. jossain arkiston kätkössä on ihan suomimainoskin 451 ja 452 mallista. Ompa pohjanmaalla eräässä ladossa yksi takaveto 451 lavamalli odottamassa josko ostaisin sen tämän kaveriksi. Olisihan se hieno vetää flanelli paita päällä hankkijan lippis päässä kylälle lankkua hakemaan. Toki seurannut myös vaihtoehtoisesti virosta ihan nelivetolava mallin hankkisi. Mutta se on sitten joskus kun Lada on rakennettu jne.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 18.12.2018 21:55 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Nyt on aikaa jotain jo runoilla. Eilen 17.12.2018 heräsin aamusta outoon tunteeseen. Tänään olisi loistava päivä tähtien asennosta päätellen. Varovasti lähdin ajelemaan veronkiertopakulla (kuorma-autolla) kohti byrokratianmuuria. Ikään kuin tiedusteluretkelle. Tiedustelin missä mahtaa olla suuri katsastaja. Sain ohjeet kiivetä yläkertaan hänen valtakuntaansa. Lakki päästä (ai käytänkö lakkia) kyselemään varovasti. Onko herra katsastaja tänään kuinka hyvällä tuulella? Katsurin naama loisti kuin isä aurinkoisella konsanaan. Kysyin muutaman tarkentavan kysymyksen, jonka jälkeen hän kaivoi suuren kalenterinsa. Katsoen sieltä tuomion täytäntöönpanoa varten parhaimman ajankohdan. Kello 14:00 olisi saavuttava asiapapereiden kera tuomiolle.

Siinä tarpeita biltemasta keräilin. Ja hieman kukkaistuoksuja pakokaasun sekaan sinisestä kahvasta. Lähdin punomaan sotasuunitelmaa. Akku tukevasti kiinni. Pikkasen kukkaistuoksuja tankkiin. Alkoi armoton pohtiminen mikä vielä mättää. En keksinyt mitään. Avaimesta kääntämään... Niin käännän kyllä, mutta solenoidi naksuu. Veivi paikalleen no voi isäkissan hitsi miten on 20W-50 mineraaliöljy jäykkää. Pientä vaille meinasi Legot lähteä kun potkaisi takaisin. Eikä käyntiin. Latelen mielessäni kaikki mahdolliset tietämäni synonyymit niin naisen, miehen kuin muunsukupuolisen sukupuolielimistä. No varovasti kiintoavaimella startin perästä härkäten jaksaa solenoidi kytkeytyä. Lopulta Uaz herää henkiin. Nopea tarkastus varusteisiin kaikki toimii. Vielä tarralaput liimaten paikalleen.

Hyvin pian tajuan mitä olen unohtanut. Vaikka Uaz on kohtuu lämmin auto. Varsinkin kun kaihtimen sulkee. Vaan voi eräjorman rektaali miten voi sekin lämpö mennä hukkaan, kun kylkioven tiiviste unohtunut asentaa. Eikä niissä ilmanvaihto ritilöidenkään takana juuri ole mitään. No lämpöä riitti juuri siedettävästi. Pysähtyessäni Jyväskylässä ensimmäisiin valoihin on kääntyvien kaistalla poliisiauto. Kas setä sinistä alkaa kiinnostaa. Molemmat katsovat tarkkaan uljasta ajokkiani. Näytin sormella, että heille palaa vihreät. Hetken he ihmettelivät mitä osoitan kunnes tajusivat lähteä. Liika kiinostus tässä kohtaa ei ole hyvästä.

Saavun konttorille noin 13:08. Eli aivan liian hitsin aikaisin. "Ilmoitan hänen ylhäisyydelle, että olette saapuneet." Jään odottamaan josko herra olisi armollinen ja saapuisi ajoissa. Uteliaita riittää. Ilmeisesti ei näitä joka päivä ole konttorilla. Ladaritarinkin kanssa pari sanaa keretään vaihtamaan. Lopulta 14:02 kuulen kuinka on vuoroni. Nöyränä annan avaimet ja pikaisen käyttökoulutuksen. Suikkapää hyökkää kohti halliaan. Valot toimii, töötti toimii. 8.40R15 kokoiset renkaat alkavat pyörimään jarrudynossa. 48%!!!!! Voi hitsi se oli tässä. Katsuri kuitenkin lämmittää jarruja. Ero tipahtaa hetkessä 12% Taka-akseli asettuu 18% arvoon. Sitten niitä kukkaistuoksuja. Hetken lämmittämisen jälkeen arvot osuu jopa vähäpäästöisen arvoihin. Olin aivan varma kun putkessa paukkui kuin yön mustassa afrikassa viidakkorumpu, että eihän tämä päästöistä mene läpi. Pieni innostus nousee sisälläni. Nosturilla lähinnä enään ylistetään Neuvostoliittolaista teknologiaa. "Jää odottamaan minä naputtelen konetta vähän." Alkaa elämäni pisimmät minuutit. Tai ehkä ensimmäisellä kerralla naisen kanssa ne oli pidempiä. Mutta niitä ei niin montaa ollut kuin nyt. Kello käy hitaasti. Katson kun hän ilmestyy. "Niin mites sinä olit nämä toteuttanut? Joo selvä minäpä vielä vähän näpyttelen." Oikeasti aloin uskomaan että joku virkamies byrokratian huipulta kaataa koko unelman. Lopulta paperi kädessä. Tuo paperi jolla saan tämän auton omiin nimiin ja rekisterikilvet. Katsuri toteaa "Kato sieltähän irtoaa jo vähän hymyä." On jotenkin epäuskoinen olo kun ne peltilaput on pöydällä. Niitä voi jo koskettaa. Vaikkakin FIN lätkillä, mutta silti.

Ajelen kotiin sekavin tuntein. Hieman yli viisi vuotta hommassa minkä piti olla paljon helpompi. Nyt se on kuitenkin viimeistäkin piirua myöten laillinen. Riennän vielä illaksi hammaslääkäriin joten jätän auton pihaan.

Tänään kerkesin vihdoin ruuvata laput paikalleen. Ajoin ottaa hienon videon aiheesta, mutta silmääni menneen roskan aiheuttaman kyynelehtimisen keskellä ei vain pystynyt. Jotenkin omituista, että nyt tuolla voi lähteä mihin päin vain. Ilman että tarvii selittää tekosyitä siirrolle. Espanja oli hieno ajatus, mutta tyhmä sellainen. Normandian reissulle tuli muita rajoitteita. Mihin keula vie 2019? Ehkä se selviää seuraavissa jaksoissa.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 18.12.2018 22:07 
Poissa
Lada kerhon jäsen

Liittynyt: 16.1.2013 8:58
Viestit: 4281
Nono Kyllä nyt kelpaa kiusata hypriti Tojotia ja muita Viherpiipertäjiä..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 18.12.2018 22:29 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
t tulppu kirjoitti:
Nono Kyllä nyt kelpaa kiusata hypriti Tojotia ja muita Viherpiipertäjiä..


Niin toisaalta kun päästötkin oli noin alhaiset. Ensi töikseen pitää varmaan M+S merkityt renkaat hankkia. Ja mielellään orkkis koossa. Venäjällä on tullut tuo Forward 510 Safari, mutta ei löydä mistään tietoa onko merkintää. Vai onko ostettava Italialaiset Ziarellit? Ei millään jaksaisi korottaa tai leikata kaaria sen takia että renkaat mahtuu pyörimään.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 18.12.2018 23:02 
Poissa
Lada kerhon jäsen

Liittynyt: 30.6.2005 19:58
Viestit: 1720
Paikkakunta: Öllölä,Tuupovaara Joensuu
Pipoa tässä kohottelen nuorelle miehelle vahvan asenteen vuoksi! Missähän päin tämmöisiä aarteita voi nähdä?

_________________
2112,-04,hopea
1119,-08,hopea
2110,-99,vihreä
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110,2108,2111x2,2112,1117.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 19.12.2018 9:08 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Joen musikka kirjoitti:
Pipoa tässä kohottelen nuorelle miehelle vahvan asenteen vuoksi! Missähän päin tämmöisiä aarteita voi nähdä?


Kiitoksia. Tässä tämä Jyväskylän ympärillä pyörii.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 19.4.2019 21:43 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Jotain pientä tämänkin parissa. Hiljalleen sisustaa alotellut tekemään. Tärkeämpänä kuitenkin vuoden 71 gaz 704 ostettu perään.
Kuva
Kuva

Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla Edit: Prkl mikään tapatalkin kuvan lisäys toiminut.

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 17.5.2019 22:01 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
Kuva Sattuipa bulgariasta alkuperäis mallinen kirves.

Kuva

Kuva

Ja nyt koko pötkö maalissa. Ja pitihän ajella pikkuteitä pitkin viemään risuja. Kattoteline on kanssa maalissa ja kun tässä osuu tontille sopiva määrä käsiä niin sekin katolle pääsee.

Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uaz 3741
ViestiLähetetty: 7.7.2019 16:31 
Poissa

Liittynyt: 18.10.2016 19:38
Viestit: 24
No tulipa oltua Laukaan satama cruisingissa paikalla.

Kuva

Kuva

Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla

_________________
Käyttis VW LT -03

Harrasteet Uaz 3741 -88 Vaz 21011 -76


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com