VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Neljävuotta sitten ostin,kun halvalla sain.
Autolla on tällä hetkellä vielä enemmän käyttöarvoa,kuin rahallista.
Samarat lienee yksilöitä,kun lukee juttuja,monen mielestä heikompaa,ja huonompaa autoa ei ole olemassakaan.
On jo sen verran ikää,et on ehtinyt olemaan jo monenlaista kulkinetta,eikä Minulla ainakaan ole pahaa sanottavaa Samarasta,kun vertaa sitä muihin saman hintaluokan,ja ikäisiin autoihin. Tälläisen halvan auton huolto vaan unohtuu monelta,ja siitähän kestävyys kärsii.
Samaralla ajan nykyään kolme neljä kertaa vuodessa. Muun aikaa seisoo kuivassa tallissa odottamassa aurinkoista ilmaa.
Samara on Suomessa valmistettu vm.-97 Eurosamara.Ajettu luultavasti 170th,mittarista puuttuu sadat tuhannet.Auto oli ennen Minua vanhemmalla Rouvalla monta vuotta.
Pohja,ja pellit ehjät,ei ole hitsattu,eikä ole hitsattavaa. Konepellissä pientä fiksattavaa.Ei kolise,eikä helise hiekka tiellä.Joskus pieniä sähkövikoja, johtoliitoset ei yleensä yhdistä.
Ehjän,ja siistin kuljettajan etuistuimen kun vielä saisi. Täällä oli ostoilmoituskin,vaan ei löytynyt.
Kytkin asetelma vaihdettiin hiljattain.
Eurossa ei ole liikaa sähkövimpaimia.Ei turvatyynyä,ei keskuslukitusta,ajonestoa,ym,turhuuksia.
Viimme katsastuksessa tuli huomautus valojen korkeussäätö laitteesta. On jo ostettu,pitäisi vaan vaihtaa.
Pitempiä reissuja en ole tehnyt,pisin oli Idän Ihmeisiin Ikaalisiin vähän aikaa sitten.
Paljon oli autosta kiinnostuneita??? matkalla,melkein jokainen halusi nähdä auton takaa,sivulta,ja edestä,vaikka ajoin liikennesääntöjen mukaista nopeutta, muutama kiilasi keltaisen viivan kohdallakin ohi.
Reissu meni muuten ihan hyvin. Aurinko paistoi,ja Samara kulki kuin unelma.
http://panoramaupload.com/a/b/9/g3_e8u_k.jpg
http://panoramaupload.com/a/b/6/zVdlk863.jpg
http://panoramaupload.com/a/b/9/eZxSVRYD.jpg
Autolla on tällä hetkellä vielä enemmän käyttöarvoa,kuin rahallista.
Samarat lienee yksilöitä,kun lukee juttuja,monen mielestä heikompaa,ja huonompaa autoa ei ole olemassakaan.
On jo sen verran ikää,et on ehtinyt olemaan jo monenlaista kulkinetta,eikä Minulla ainakaan ole pahaa sanottavaa Samarasta,kun vertaa sitä muihin saman hintaluokan,ja ikäisiin autoihin. Tälläisen halvan auton huolto vaan unohtuu monelta,ja siitähän kestävyys kärsii.
Samaralla ajan nykyään kolme neljä kertaa vuodessa. Muun aikaa seisoo kuivassa tallissa odottamassa aurinkoista ilmaa.
Samara on Suomessa valmistettu vm.-97 Eurosamara.Ajettu luultavasti 170th,mittarista puuttuu sadat tuhannet.Auto oli ennen Minua vanhemmalla Rouvalla monta vuotta.
Pohja,ja pellit ehjät,ei ole hitsattu,eikä ole hitsattavaa. Konepellissä pientä fiksattavaa.Ei kolise,eikä helise hiekka tiellä.Joskus pieniä sähkövikoja, johtoliitoset ei yleensä yhdistä.
Ehjän,ja siistin kuljettajan etuistuimen kun vielä saisi. Täällä oli ostoilmoituskin,vaan ei löytynyt.
Kytkin asetelma vaihdettiin hiljattain.
Eurossa ei ole liikaa sähkövimpaimia.Ei turvatyynyä,ei keskuslukitusta,ajonestoa,ym,turhuuksia.
Viimme katsastuksessa tuli huomautus valojen korkeussäätö laitteesta. On jo ostettu,pitäisi vaan vaihtaa.
Pitempiä reissuja en ole tehnyt,pisin oli Idän Ihmeisiin Ikaalisiin vähän aikaa sitten.
Paljon oli autosta kiinnostuneita??? matkalla,melkein jokainen halusi nähdä auton takaa,sivulta,ja edestä,vaikka ajoin liikennesääntöjen mukaista nopeutta, muutama kiilasi keltaisen viivan kohdallakin ohi.
Reissu meni muuten ihan hyvin. Aurinko paistoi,ja Samara kulki kuin unelma.
http://panoramaupload.com/a/b/9/g3_e8u_k.jpg
http://panoramaupload.com/a/b/6/zVdlk863.jpg
http://panoramaupload.com/a/b/9/eZxSVRYD.jpg
Viimeksi muokannut gustha, 14.8.2015 9:44. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Re: 21108 1997 EuronSamara
Parhaiten samaran ja satakympin tietää haukkua ne jotka eivät sellaista ole koskaan omistaneet tai joita on merkkiliike takuuaikana kunnolla kusettanut (eli jättänyt korjaamattta vikoja, jotka ovat sitten kertautuneet). Itse olen vasta vajaa 150tkm itse omalla satakympilläni ajanut (kokonaisajomäärä 212tkm) ja edelleen toimii täysin).gustha kirjoitti:Samarat lienee yksilöitä,kun lukee juttuja,monen mielestä heikompaa,ja huonompaa autoa ei ole olemassakaan.
Ei turvatyynyä.
Ilmeisesti näitä sitten muutama on ilman airpäkkiä?
Re: 21108 1997 EuronSamara
Joo, varmaankin siinä vaiheessa turvatyynyä kaipais,jos ajaa kolarin,siis jos?
-97 mallin euroissa ei vielä ollut tyynyä,myöhemmissä kyllä. Korjatkoon joku tietävä,jos ei ole oikein.
-97 mallin euroissa ei vielä ollut tyynyä,myöhemmissä kyllä. Korjatkoon joku tietävä,jos ei ole oikein.
Re: 21108 1997 EuronSamara
Moi,
Mitä olen vanhemmilta ikäpolvilta kysellyt, niin ei kukaan ole Samaraa haukkunut kellä se on ollut uudesta asti tai ostanut sellaisen vähän ajettuna. GM tekniikka on varmaa, eikä petä kuin hyvin harvoin. Itsellä vielä 1995 mallin venäläinen Samara jota olen rakennellut Euron Samaran suuntaan. Tykkään siitä kun se on ollut minulla jo 16 vuotta.
Parhaillaan on nelihenkinen miesporukka lähtemässä saman ikäisellä Eurolla Italiaan. Lupasivat raportoida matkan sujumisesta tuolla naamakirjan puolella.
Mitä olen vanhemmilta ikäpolvilta kysellyt, niin ei kukaan ole Samaraa haukkunut kellä se on ollut uudesta asti tai ostanut sellaisen vähän ajettuna. GM tekniikka on varmaa, eikä petä kuin hyvin harvoin. Itsellä vielä 1995 mallin venäläinen Samara jota olen rakennellut Euron Samaran suuntaan. Tykkään siitä kun se on ollut minulla jo 16 vuotta.
Parhaillaan on nelihenkinen miesporukka lähtemässä saman ikäisellä Eurolla Italiaan. Lupasivat raportoida matkan sujumisesta tuolla naamakirjan puolella.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
"Parhaillaan on nelihenkinen miesporukka lähtemässä saman ikäisellä Eurolla Italiaan. Lupasivat raportoida matkan sujumisesta tuolla naamakirjan puolella"
Kertokaahan Italian reissusta tänne Ladakerhoonkin.
Kertokaahan Italian reissusta tänne Ladakerhoonkin.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
"Eurossa ei ole liikaa sähkövimpaimia.Ei turvatyynyä,ei keskuslukitusta,ajonestoa,ym,turhuuksia."
Auto on seisonut ovet auki kaupungilla yötä,ei ole kukaan vienyt.
Hyvä ajon esto on auton nimi.Ihminen joka ei autoista ymmärrä,valitsee toisen.
Auto on seisonut ovet auki kaupungilla yötä,ei ole kukaan vienyt.
Hyvä ajon esto on auton nimi.Ihminen joka ei autoista ymmärrä,valitsee toisen.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Näyttäisi matka lähteneen Länsisatamasta 14.8 ja seuraava kaupunki oli Riika. Matka on jatkunut Katowitceen ja Samara on toiminut hyvin. Pistäytyivät ainaskin FSO:n tehtailla eilen. Ja tänään varmasti jättävät Puolan taakseen.
Näyttäisi matka lähteneen Länsisatamasta 14.8 ja seuraava kaupunki oli Riika. Matka on jatkunut Katowitceen ja Samara on toiminut hyvin. Pistäytyivät ainaskin FSO:n tehtailla eilen. Ja tänään varmasti jättävät Puolan taakseen.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Ja mitä ymmärsin niin olisi juttu Lada pravdaankin tuosta tulossa.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Juu kaikille ei Pravdaa tule. Toivottavasti tarkoitus on suhteiden luominen italialaisiin autokerhoihin kuten Fiat ja Ferrari.
Juu kaikille ei Pravdaa tule. Toivottavasti tarkoitus on suhteiden luominen italialaisiin autokerhoihin kuten Fiat ja Ferrari.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Kaikille Lada Kerho ry:n jäsenille tulee, ja kerhon jäsenmaksuilla se tämäkin foorumi pystyssä pysyy (missä sitten "muka" kerholaiset voivat myös kirjoitella).Jouska kirjoitti:Juu kaikille ei Pravdaa tule...
LIITY LADA KERHOON!
Tiesithän että Ladaboardille rekistöröityminen ei vielä tee sinusta Lada Kerho ry:n jäsentä. Ladaboardille kirjautuminen on kaikille ilmaista mutta mikäli haluat liittyä jäseneksi, tee se http://www.ladakerho.fi/jasen osoitteessa.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Kiitokset vinkistä. Olen pitkä-aikainen jäsen ja tavallaan pidän nyt välivuotta. Tarkoitus taitaa olla alkaa harrastamaan vähän muitakin juttuja, mahdollisesti raskaampaa kalustoa lähitulevaisuudessa.
Kiitokset vinkistä. Olen pitkä-aikainen jäsen ja tavallaan pidän nyt välivuotta. Tarkoitus taitaa olla alkaa harrastamaan vähän muitakin juttuja, mahdollisesti raskaampaa kalustoa lähitulevaisuudessa.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Olenko jäsen vai en?
Maksanut jäsenmaksun useamman vuoden.Kun yritän rekisteröityä,tulee tälläinen ilmoitus."Olet jo tunnistautunut järjestelmään. (E304) "
Maksanut jäsenmaksun useamman vuoden.Kun yritän rekisteröityä,tulee tälläinen ilmoitus."Olet jo tunnistautunut järjestelmään. (E304) "
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Eikös joskus ollut tuo nimimerkki jäsenillä lihavoituna?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Jos katsot tuohon tekstiruutujen vasemmalle puolelle niin huomaat jäsenillä nimimerkkien olevan sinisellä ja alla lukevan Lada kerhon jäsen.Pavlovits kirjoitti:Eikös joskus ollut tuo nimimerkki jäsenillä lihavoituna?
Siis kun yrität tunnistautua tuolla tunnistautumis sivulla? http://www.ladakerho.fi/tunnistaudu/ jos siellä tulee herja niin sitten yhteyttä ladakerho(ät)gmail.com osoitteeseen.gustha kirjoitti:Kun yritän rekisteröityä,tulee tälläinen ilmoitus."Olet jo tunnistautunut järjestelmään. (E304) "
On muuten jännä ettei vieläkään tällä kaikille avoimella foorumilla kukaan tohdi kerhoon liittymistä ja tuota tunnistautumista mainostaa (paitsi minä ja siitä olenkin ylläpidolta huomautuksia saanut). Ja toki ymmärrän että niin kaukan kuin lähes kaikki on kaikille ilmaista (paitsi tuo pravda mitä silti jo sähköisestikin levitellään) niin tuota 15e jäsenmaksua ei makseta, onhan se toki paljon rahaa neljästä lehdestä vuodessa ja osallistumisoikeudesta kaikkiin kerhon järjestämiin tapahtumiin kuten ratapäiviin ja tarjoiluakin vielä joka kokoontumisessa saa...
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Ei se paljon ole se 15 euroa. Mä en käy kokoontumisissa juuri ollenkaan ja lehteä en jaksa lukea. Oikeastaan mukavat ja tavalliset ihmiset vetävät tänne foorumille puoleensa. Niin ja sillä summalla voi ostaa moottoriöljyt Samaraan. Sääli sinänsä että kerhon jäsenmäärä on romahtanut.
Ei se paljon ole se 15 euroa. Mä en käy kokoontumisissa juuri ollenkaan ja lehteä en jaksa lukea. Oikeastaan mukavat ja tavalliset ihmiset vetävät tänne foorumille puoleensa. Niin ja sillä summalla voi ostaa moottoriöljyt Samaraan. Sääli sinänsä että kerhon jäsenmäärä on romahtanut.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.