VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2009

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:

TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)

Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Vielä varmisteltu varmistelun päälle ja purku-Samarasta vaihdoin tähän puolayksikön, sytytysjohdot ja lämpötilatunnistimen. Ei vaikutusta käyntiin. Purkuautosta tuli purettua sitten vielä jakotukki suuttimineen pois (pienempi vuotoriski, kun vaihtaa tuon kokonaan, on minulla kyllä ostettua irtosuuttimiakin, mutta vaihdetaan tuo isompi kokonaisuus nyt mieluummin) - jospa tällä viikolla vielä vaihtuisi paikoilleen.

Jos ei suuttimien vaihdollakaan lähde käymään kunnolla neljällä pytyllä, niin silloin viimeinen vaihtoehto lienee nokka-akseli. Luin jostain Konelan vanhasta tiedotteesta, että sellaistakin ongelmaa on ollut, että mystisesti kulunut jokin nokka pois. Se kai on enää ainoa vaihtoehto, mikä tässä voi olla vialla, jos ei suutinten vaihtokaan auta. Tietty nokka-akseli on hyvä tarkastaa tuossa vaiheessa, kun jakotukkia vaihdan ja imusarja on irti... Eihän sitä tiedä, jos tästä vielä talvi-auton saisi. Vaatii vielä pohja tietenkin hitsailua sekä taakse pitää toinen jarrukilpi vaihtaaa. Purettu jo purkuautosta valmiiksi.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Tänään tehty vihdoin kolme tuntia töitä tämän kanssa ja sehän kannatti, nyt käy kaikilla pytyillä ja kauniisti. Pitkään epäilyksen alla ollut suutinvikahan se oli. Tällaista sen vain on, kun aika on kortilla, niin menee näin kauan, että saa jotain aikaiseksi.

Muuta tekemistä leimalle on vielä:
- vasen etujarruletku on halki
- oikean takajarrukilven on ruoste syönyt rikki ja pahasti
- pohjassa kaksi suurempaa reikää hitsattavana

Todennäköisesti katalysaattorikaan ei ole vaurioitunut kolmella pytyllä käymisestä, koska kyse on ollut suutinviasta. Tuskin on palamatonta polttoainetta tässä tapauksessa päätynyt katalysaattoriin. Aika nyt näyttää, miten ehdin saamaan auton leimakuntoon. Talvirenkaat onkin jo sopivasti alla valmiiksi...
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Tänään viety auto ammattihitsarille siirtokilvillä. Kilometriä ennen perille pääsyä moottori sammui. Ajattelin jo, että tuleekos tästä hinausreissu, mutta sitten taas käynnistyi ja pääsin vähän matkaa eteenpäin... Ja taas sama juttu. No, perille päästiin, liekö bensapumppu alkanut lakkoilemaan. Onpahan vielä vähän tutkimista ennen katsastusta, kun saan tämän hitsauksesta. Jarrupuoli yms. tietenkin on laitettu kuntoon jo ennen hitsarille vientiä.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Hitsarille soittelin, oli ollut flunssassa ja ehkä nyt tällä viikolla voisi auto mennä työn alle. Odotellaan, mitä tuleman pitää. Sitten kun saisi katsastettua, niin voisi kevättalven ladailla tuolla, kun on sopivasti talvirenkaat allakin.

En tiedä, olisiko tällä kerhossa markkinoita, jos sitten myisi pois. Jokuhan vannoo GM-ruiskun nimeen, että on Boschia luotettavampi. Kassillinen varaosiakin on tuohon tullut hankittua ruiskuvikaa paikannettaessa.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Panettelua. Se että GM olisi viaton...molemmissa on omia huonoja ja hyviä puolia.
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Perjantaina soitteli hitsari, että hitsaushommat tehty. Sovimme, että vielä pesee auton ja öljyisen moottorinkin. Täytyy sen jälkeen yrittää katsastaa toivoen, että päästöt ovat ok, eikä auto tee lakkoa kesken reissun. Tankki on jo aika tyhjä, eli tankkaan toki ensitilassa täyteen. Oli hitsarille viedessä väärät avaimet mukana (bensatankin lukon avain puuttui), niin ei pystynyt silloin vielä tankkaamaan.

Olen tässä kahden vaiheilla, että otanko suoraan katsastusajan, vai vielä toiset riitokilvet, joilla vien vielä ensin kotiin ihmeteltäväksi. Siinä voi näet tulla ongelmia, jos katsastkseen ajettaessa jättääkin tielle ja on liikennekäytöstä pois. Toki on poliisille esittää dokumentti siitä, että katsastusaika varattu, mutta mitähän autoliiton hinausturva tähän sanoisi... Tai voisihan tämän vielä siirtokilvillä ennen katsastusta ajaa tutulle korjaamollekin, missä katsottaisiin päästöt. Vaihtoehtoja on monia... Korjaamo tosin sijaitsee katsastusaseman vieressä, niin auton voi epäonnistuneen katsastuksen jälkeen jättää siihen korjattavaksikin. 70 euron tuntiveloitus on vain aika korkea auton arvoon nähden - päästötestejä toki tekevät kiinteällä parin kympin hinnalla. On siis vain Eurosamaran kanssa kokemuksia, että katsastusaseman mittari on sen hylännyt, mutta tuossa korjaamolla ovat saaneet tarpeeksi kuumaksi käyttämällä hyväksytyn paperin aikaiseksi.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Ja lisäkommentti: ei tuo GM tosiaan ihan viaton ole, kuten tämänkin auton vianhaussa tuli ilmi, Boshista ehkä saa hieman tarkemmat vikakoodit ulos. Lisäksi Eurosamaran GM:ssä se ongelma, että herjaa alipainevuotoa, mitä ei etsimälläkään löydy, auto kyllä muuten toimii ongelmitta.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Avatar
innov
Viestit: 164
Liittynyt: 2.10.2010 13:47
Paikkakunta: Siikalatva

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja innov »

Autoliiton hinausturva ei ole voimassa mikäli auto ei ole liikennekäytössä. Toki auton periaatteessa voi ottaa näppärästi liikennekäyttöön auton jo levittyä. Vastaavasti jos liikennekäytössäoleva auto tarvitsee Autoliiton hinausturvaa eikä ole halua pitää autoa liikennekäytössä niin ensin soitetaan hinaus ja vasta sen jälkeen oteaan pois liikennekäytöstä.
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Otin auton aamulla liikennekäyttöön ja menin kesärenkaiden kanssa hitsarin luokse. Pohjan reiät hitsattu, helmat eivät niin hyvän näköiset enää pesun jäljiltä, vähän hitsaajakin mietti, mitä katsastaja niistä sanoo. Periaatteessa kovan tuntuista kyllä. Akku oli täysin finaalissa ja bensa tankista lähes loppu, mittari ihan nollassa. Kävin Nesteeltä ostamassa kalliilla uuden akun, se paikoilleen, kesärenkaat alle ja tankkaamaan. Tankkauksessa paljastui ikävä yllätys: bensaa alkoi lorisemaan jostain auton alle -> ajoin kotiin katsastusaseman sijaan, turha tällaisena katsastaa. Nostin kotona peräpään ylös ja vati alle. Näyttää vuotavan tankkausputkesta, tai tarkemmin kumiletkusta, joka on metallisen kaarevan putken ja tankin välissä. Nyt on peräpää niin ylhäällä, ettei vuoda. Täytyy ManseMotorsilta tilata uusi letku, ellen löydä ehjää käytettyä jostain. Ostin myös ruosteenestomaalia, lasikuitu- ja muovikittiä sekä alustamassaa. Täytyy nuo helmat siistiä, puhkiruostetta ei vielä ole, niin uskaltaa lasikuituakin tuohon laittaa tasoitteeksi. Onpahan aikaa tehdä tuollainenkin projekti, kun ei vielä voi katsastaakaan...

Hintoihin kyllä taas tulee, hitsaukset, auton & moottorinpesu ja renkaanvaihto maksoi 200 euroa ja akusta piti maksaa peräti 82 euroa... Ei taida auton myyntihintakaan olla näin paljon, eli jääköhän taas kuitenkin tämä itselle.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Huono onni jatkuu. Varaosaliikkeestä ostin patentin aineet, kun ei ollut ihan sopivaa letkua tarjolla: pätkä 50 mm letkua, lyhyempi pätkä 40 mm letkua, 40 mm pakoputkenpätkä ja 4 kpl klemmareita. Alkuperäinen kumiletku kun oli tankin päästä ehjä ja halki vain toisesta päästään, jossa letku levenee 40 mm halkaisijasta 50 mm:iin. Patentin asentamisen jälkeen tankkasin kokeeksi vähän kanesterilla, samalla lisäten suuttimienputsausainettakin sekaan. Näyttää tuo tankkausputki vuotavan jostain yläpäästäänkin, ei tosin ihme, kun tankkausluukun takaa on ihan ruosteessa ja se jousikuormitteinen pikkulippakin on jumittunut aukiasentoon.

Lisäksi testasin jarrut, ja eiväthän takajarrut enää toimikaan kunnolla. Ei saa käsijarrulla sorallakaan pyöriä lukkoon, lukkojarrutuksessa muutenkin lukittuvat vain etupyörät. Liekö paineentasausventtiili jumissa ainakin, ei kyllä selitä käsijarrun huonoa toimintaa... Kahva kyllä nousee yläasentoonsa, eli vaijeria voisi säätää ainakin kireämmälle, mutta muistaakseni jarrut olivat ok ennen hitsarille viemistä. Toki Lada on siellä pihassa ehtinyt taas seistä pitkään. Muuten kaikki kyllä toimisi katsastusta ajatellen, päästöt toki kysymysmerkki, moottori käy kauniisti ja tasaisesti.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Sain postilla ehjän tankkausputken, kun vain ehtisi asentaa jossain vaiheessa. Pitäisi auto saada miltei taas nosturille, eli taidan hommata siirtoluvat, ei viitsi mitään riskejä ottaa sakoille, siirtovakuutuksesta ei tarvitse maksaa, kun auto on jo liikennekäytössä. Alkavalla viikolla tarkoitus töiden jälkeen joku päivä urakoida tämä kuntoon ja kokeilla katsastusta.

Vähän myös jokunen päivä sitten hioin noita pintaruosteessa olevia helmoja (massaa irronnut ja näkyvissä ruostetta paikka paikoin), maalasin sinkkimaalilla ja päälle sitten massaa. Massasin myös hitsarin tekemät paikat, kun olivat vain pohjamaalissa, mutteivät massattu. Ihan siistiltä nyt näyttäisi. Yksi ihan pieni reikä löytyi helmakotelosta, vedenpoistoreikä ilmeisesti oli laajentunut pikkurillin pään kokoiseksi. Kittasin tuon lasikuidulla umpeen, päälle vielä kanssa massa. Ruostevaurioiden suhteen ei pitäisi katsastuksessa ongelmaa olla.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Eilen illasta tankkausputki vaihdettu, oli syöpynyt ylempää puhki useammasta paikkaa. Käsijarruvaijeri kaipasi hieman säätöä, lisäksi jarrusylinteri on vaihdettava toiselle puolelle, sen jälkeen jarrut alkoivat pitää takanakin kunnolla. Lisäksi kytkinvaijeri vaati kiristystä: edellinen omistaja oli säädättänyt aivan liian löysälle (nosturilleviemisreissullani hyppäsi risteyksessä vaijeri pois haarukasta, onneksi sai helposti tien päälläkin paikoilleen). Katsastuksesta meni sitten auto läpi huomautuksetta, ainoastaan päästötesti oli vähän työläämpi ja vaati moottorin käyttämisen todella kuumaksi: katalysaattori on ilmeisesti ottanut itseensä suutinvian ja pitkän seisonnan aikana. Katsastusmies suositteli vielä ajalemaan useamman kerran pienillä vaihteilla kovilla kierroksilla, jos toiminta tuosta elpyisi. Voi olla, että huonolla onnella menee katalysaattori uusintaan ennen seuravaa katsastusta, mutta kun nyt on taas leimaa vuodeksi eteenpäin, niin on aikaa tarkastuttaa päästöt korjaamolla ennnen seuraavaa katsastusta. Eilen illalla myös moottori sammui hallilta kotiin ajettaessa yllättäen kesken ajon, veto vain katosi ajossa ja vaihdoin vapaalle todetakseni, ettei moottori käy. Kokeilin, jos käynnistyisi "mäkistartilla", kun auto vielä liikkui n. 60 km/h, mutta ei. Pienen pysähtymisen jälkeen käynnistyi starttimoottorilla normaalisti ja toimi kotiin asti, samoin katsastus/työreissu yhteensä n. 160 km sujui ilman mitään ongelmia. Mielenkiintoista, epäilen hieman bensapumppua/sen relettä, kun pumpun käytös hieman normaalista poikkeavaa (saattaa sytytysvirran kytkemisen jälkeen jäädä pumppu käymään jatkuvasti, vaikka pitäisi pyörähtää vain sen aikaa, että bensiinin paine nousee oikeaksi), mutta seuraillaan tilannetta. Toki pitää maadoituspisteetkin vielä tarkistaa jne.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Kun tämä on pari kertaa tien päällä nykinyt ja sammunut mystisesti, niin epäilyni syystä osoittautui muutama päivä sitten oikeaksi: nykimisen aikana bensapumppu piti todella rumaa ääntä ja kotimatkasta viimeiset 30 km oli aika pelaamista... Pintakaasulla pystyi ajamaan, mutta välillä meno hyytyi täysin, piti pysähtyä ja hetken odottelun jälkeen auto käyntiin ja taas pääsi pari kilometriä. Kuin ihmeen kaupalla pääsin kotipihaan asti bensapumppua vaihtamaan. 2004 autosta purettu tietysti periaatteessa epäsopiva pumppu löytyi, mutta pienen vaivan kanssa sai tämän sopimaan 1999 mallin kehikkoon kyllä. Tuli vain tehtyä pieni moka eli koko bensapumppumysteerion ruuvasin sitten takaisin paikoilleen väärin päin, tajusin tämän siinä vaiheessa, kun auto ei lähtenyt enää käyntiin ja mietinkin, miksi mutterien kiristäminen ja bensaputkien sopiminen paikoilleen oli tuottanut tavallista enemmän ongelmia. Niinhän tässä sitten vielä kävi, että kolmesta mutterista oli korkanneet kierteet ja oli oma työnsä saada ne irti ja pumppu käännettyä oikein päin. No, nyt toimii, mutta pitää vielä yrittää saada ehjättyä nuo rikkoutuneet kierteet ja vaihtaa kyseiset mutterit, nyt pumppumysteerio ei ole tiiviisti kiinni ja bensa haisee ja varmasti loiskuu ylikin, jos autolla ajamaan lähtee. Tulipahan otettua opiksi, ettei kannata tällaisessa korjauksessa pitää kiirettä ja ennen remonttia on hyvä painaa mieleen, miten päin osat menevät. Ei tullut mieleen, että tämän saa paikoilleen väärinpäinkin.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Kierteet uusittu pari päivää sitten ja bensapumppu on kunnolla kiinni. Noin 50 km ajon jälkeen kuitenkin pieniä käyntivaikeuksia taas ilmassa, vähän samanlaista kuin punaisen -05 112:sen kanssa aikanaan, vähän niin kuin yksi pytty tippuisi kesken kaiken hetkeksi pois tai sitten voisiko olla, ettei "uusi" pumppu jaksaisikaan nostaa bensan painetta tarpeeksi tai sitten sihti mennyt jo tukkoon, jos tankkiin on tässä propaamisessa päässyt liikaa epäpuhtauksia (kun oli se tankkausputkiongelmakin aikaisemmin ja nyt pumpun vaihdon yhteydessä tuli todettua, kuinka täynnä kuraa tankin päällys oli, paineilmalla kuitenkin puhaltelin sitä parhaani mukaan pois). Laitoin uuden satsin suuttimenputsausainetta tankkiin ja tänään ajeltu jonkin verran, seurataan tilannetta. Peräkärryäkin vedelty perässä ja kyllähän tämä nyt on toiminut, mutta tuntuu ettei kaikkia tehoja ole jatkuvasti käytössä, vaan tarvitsee normaalia pienempiä vaihteita käyttää ajoittain.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
JohnDoe
Viestit: 1470
Liittynyt: 10.9.2011 8:41

Re: VAZ-2110 - 1999 - Projektihan tämäkin

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Ja tämä myydään hyvään kotiin! Ks. ilmoitus-osia. Joenmusikalta olen saanut tähän ihan oikeanmallisenkin lambdan aikaa sitten, jäänyt vain vaihtamatta, kun auto ollut poissa liikenteestä.

Kannattaa tarjota, kerholaiselle ja autoa arvostavalle myyn edullisesti!
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Vastaa Viestiin