VAZ-21051 - 1988 - 1200S - "Miliisi" Ikuisuusprojekti

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:

TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)

Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Avatar
jta
Viestit: 4366
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21051 - 1988 - 1200S - "Miliisi" Ikuisuusprojekti

Viesti Kirjoittaja jta »

Aikaa on taas viimesimmästä päivityksestä tänne. Mitään isompaa ei ole tapahtunut muutakuin osia tullut haalittua ja pientä värkkäystä taustalla.

Tuohon kun olisi tarkoitus istuttaa 110 umpiot ja ne vielä kohtuullisella vaivalla saa vielä paikoilleenkin. Umpion aukko on melkolailla samankokoinen kuin tää 110 umpio mutta hieman joutuu konehuoneen puolelta lokasuojaa leikkeleen ja painaan sisään päin että saa mahtuun kunnolla kun on syvyys suunnassa pitempi.

Oli melkoinen homma putsata nuo umpiot kun luovuttaja auto oli seissyt monta vuotta puiden alla ja levää kasvoi joka puolella.
Kuva Kuva Kuva

Vaihtelin myöskin umpion sisälle paksummat virtajohdot ja maadoitustakin parantelin paksummalla johdolla ja vetämällä jokaiselle polttimolle oman maajohdon. Auton puolellekkin sitten vedellään paksummat virtajohdot sulakerasialta asti.
Kuva Kuva

Valojen testausta halogeenilla
Kuva Kuva Kuva Kuva

Tässä tuli nyt hommattua kenoni muutossarja ja tässä sisällä testaillessa olikin positiivinen yllätys että valokuvio pysyy täysin samana kuin halogeenillakin. Jopa lyhyilläkin. Pistää mietintään että hommaisiko sitten joskus toisenkin muutossarjan. Yllättävää oli myöskin etteivät ainakaan tässä sisällä antaneet radiohäiriöitä mutta autossahan tilanne voi olla täysin toinen.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
jta
Viestit: 4366
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21051 - 1988 - 1200S - "Miliisi" Ikuisuusprojekti

Viesti Kirjoittaja jta »

Nostellaanpas tätäkin. Joskus tulee aika myöntää tosiasiat ja todeta että tämä projekti on viisaampi kuopata. Into loppui loputtomilta tuntuviin hitsauksiin ja hitsattavaa riittäisi vielä reilusti. Tämä kun ei ole edennyt käytännössä yhtään tässä 3,5 vuoden aikana niin tämä saa lähteä tallista. Nyt kasannut etupään sen verran että saa pudotettua pyörilleen ja vaihdoin 2105 kojelaudan paikoilleen heittoasennuksena. Samoiten penkit ja ovet on nyt paikoillaan. Taka-akselin kun vielä saisi paikoilleen ja kateltua että mitkä renkaat laitan tähän alle niin saa pukata auton tallista pihalle.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
jta
Viestit: 4366
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21051 - 1988 - 1200S - "Miliisi" Ikuisuusprojekti

Viesti Kirjoittaja jta »

Tämäkin näki sitten päivänvalon kuuden vuoden tallissa olon jälkiin. Perä saatu paikoilleen ja pihalle tallista. Laitella tää myyntiin jollekkin sellaiselle jolla on intoa jatkaa peltitöitä.

Kuva Kuva Kuva
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Vastaa Viestiin