Annettiin leipää... ehkä liikaa??

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Ootte te kovia poikia vingutteleen kumia...olen yrittäny vaikka kuinka monta kertaa että sais jossain kaarteessa edes vingahtamaan, mutta ei...joko tuosta tonniviissatasesta on kaikki konit muilla laitumilla tai sitten noissa uusissa 185:ssa renkaissa on liikaa pitoa :wink: Ei sen puoleen, en ole saanut edes märällä asvaltilla sutasemaan vaikka yritystä on joskus ollutkin...luistaakohan tuossa kytkin kovan paineen alla :?

Enhän minä muuten rällää ladalla, mutta kyllä nyt kerran etes pitäs saada tyhjää lyömään muualla kuin lumella/hiekalla :oops:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Ihme ja kumma mulla jaksaa lyödä vielä 5 hengen kuormallakin sutia kuivalla asfaltilla.. Ja on vielä hyvät/ pehmeät renkaat alla :shock: Siis eihän se mitään viivaa piirrä niinkuin joku muskelijenkki, mutta ihmisten päät kyllä kääntyy :lol:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kimmo86 kirjoitti:Ihme ja kumma mulla jaksaa lyödä vielä 5 hengen kuormallakin sutia kuivalla asfaltilla.. Ja on vielä hyvät/ pehmeät renkaat alla :shock: Siis eihän se mitään viivaa piirrä niinkuin joku muskelijenkki, mutta ihmisten päät kyllä kääntyy :lol:
Niin niin, tätä mä olen ihmetelly...siis ei tuota näytä saavan sutasemaan kuivalla/märällä asvaltilla vaikka mikä olisi. Toisaalta ei tuolla kyllä kannata revitellä koska ladamainen hirveä rytkytys/kolkotus tulee aina hiekallakin vedätettäessä, kaasupoljinkin käy aina vatkaamaan hulluna...liekö kardaanin nivelissä väljää tai moottorin kumityynyt löysät...jotain mätää siellä kuitenkin on.

Pitäis joskus päästä tyyppäämään jonkun toimivaa ladaa niin näkisi kuinka lusmu tuo oma on.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Jokari kirjoitti: Pitäis joskus päästä tyyppäämään jonkun toimivaa ladaa niin näkisi kuinka lusmu tuo oma on.


Tuu viikon päästä susikoskelle niin saat käydä revittämässä mun ladaa :wink:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kimmo86 kirjoitti:
Jokari kirjoitti: Pitäis joskus päästä tyyppäämään jonkun toimivaa ladaa niin näkisi kuinka lusmu tuo oma on.


Tuu viikon päästä susikoskelle niin saat käydä revittämässä mun ladaa :wink:
Hyvä kun ehotit ite, mä en kehannu kysyy :oops: Mut ei sitä revitellä tartte oikeastaan että huomaa eron... :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Jokari kirjoitti: Hyvä kun ehotit ite, mä en kehannu kysyy :oops: Mut ei sitä revitellä tartte oikeastaan että huomaa eron... :lol:


Jaa niin täytyy tuo lataus saada ensin pelittämään.. Toivotaan että uusi laturi korjaa tilanteen.

// Laturi taas paskana :roll:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Kyllä tuo sutiminen viittaa huonoihin renkaisiin ;)

Esim. veli alexein 1600sl suttaa kivasti ryssän kumeilla märällä asfaltilla :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nonnis kirjoitti:Kyllä tuo sutiminen viittaa huonoihin renkaisiin ;)

Esim. veli alexein 1600sl suttaa kivasti ryssän kumeilla märällä asfaltilla :roll:
Mulla oli jonkun aikaa takana tod.näk orkkis ryssän kumit, kumiseos on niin kovaa että puukolla ei meinaa saada jälkeä tehtyä :D Mutta silti pitoja riitti, jopa paikaltaan märällä asvaltilla jyrkkään mäkeen lähdettäessä...yritystä kyllä oli mutta ei se sutinut!

Itse asiassa muistin juuri että Ladalla on kerran vedetty kunnon kahvassa märällä asvaltilla, silloin tosin takana oli suht hyvät renkaat ja nuo ryssänkumit edessä. Kaveri ajoi kun ei mulla vielä ollut korttia...tykitti ihan helvetin kovaa sellaiseen lopussa tiukkenevaan ryhmityskaarteeseen ja kohta olikin lada kunnon luisussa melkein poikittain, vauhtia oli varmaan 60-70 km/h (ihan helvetisti siihen paikkaan) ...mutta kyllä se siitä vielä oikeni :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

kyllä päästää viiraa ku pitää kaikenmaailman älyttömiä testejä tehä. esim kuin kovin menee kakkosel, ihan järjetöntä puuhaa. :evil:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
-Marko- kirjoitti:kyllä päästää viiraa ku pitää kaikenmaailman älyttömiä testejä tehä. esim kuin kovin menee kakkosel, ihan järjetöntä puuhaa. :evil:
Niin minustakin, pitäisi ehdottomasti kokeilla myös, paljonko kulkee ykkösellä, kolmosella ja nelosella. :D
älkääs nyt tuomitko toisten harrastuksia :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ahahahhahahh :D:D:D:D
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

kyllä huonoilla renkailla saa sutiin minkä vaan :lol:
yhellä tutulla oli skooda felisiassa jotkut nokialaiset kumit kyllä päät käänty kun liikenne ympyrässä rupes renkaat ulvoon ihan simona :twisted:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Jos joku haluaa kunnon drifting renkaat, niin mulla löytyy tuolla romuvarastossa :lol: Ostin markka-aikaan 800 markalla sarjan kitkarenkaita talveksi, ja ne kestikin sitten muutaman talven ja pari kesääkin, ja eivät kuluneet edes puoleen väliin...
Varmaan arvaattekin että paljonko sitä "kitkaa" sitten löytyi... Fiatilla sadekelillä kolmonen sisässä ja 140 lasissa alkoi tuupata perää rinnalle, eikä kysymys ollut vesiliirrosta. :lol:
Joskus talvikelillä taisin laiskuuttani jättää liikennevaloissa kytkimen ylös ja annoin takapyörien jauhaa sen aikaa mitä punaset kesti... Tyhjäkäynnillä :lol:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja köhmä »

-Marko- kirjoitti:kyllä päästää viiraa ku pitää kaikenmaailman älyttömiä testejä tehä. esim kuin kovin menee kakkosel, ihan järjetöntä puuhaa. :evil:
Kyllä on järjetöntä, jos rääkkää käyttöautoa, jota kuitenkin tarvitsee. Otappa kuitenki huomioon se, että osa näistä on ns. peltoautoja yms. rallivehkeitä, joilla on tarkotus vähän hurvitella. Itellä kun oli kilvetön ja kolaroitu 1200L, jossa ei juuri ehjää kohtaa ollut niin ajoin ykkösellä täysiä niin kauan kuin kesti. Syyt tähän: 1. Lada oli tuomittu jo muitten toimesta romuauton huomaan ja 2. muita päällä pysyviä vaihteita ei laatikossa ollut. Mielestäni tällainen auto on halpa kokeilu kaikelle sille, mitä ei muilla vehkeilla raskia/kannata yrittää.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Eilispäivän puolella ylitin itseni ja sain vingutettua kumia tuolla rottelolla :D Sai kyllä aika terävästi kääntää vasemmalle kaasu pohjassa pienestä vauhdista että pikkasen ulis... :lol: Jotain mätää tuossa kyllä on, voiko sellainen käsittämätön nitinä kuulua kytkimestä kun koittaa lähettää yhtään rajummin? Välillä kyllä tuntuu siltä että kaikki hevoset eivät välity tiehen... :? Muuten se ei kyllä tunnu luistavan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin