rotta-lintta-tuning-raiskaus

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

lada 1300s kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:
Vanja-eno kirjoitti:Kyä niitä siällä on kuulkaa ihan pirusti, te ette vaan nää niitä kun kattotte Lada-lasien läpi maailmaa :lol: :wink:
Sekin voi olla. Ja eihän niitä talvella juurikaan ole liikenteessä. Jos ei nyt siis kaikenmaailman Staarkrafateja aleta laskeen. Kun oikee kunnon jenkki jenkit on tehty 70-luvulla tai sitä ennen. ;)
Kuopion Amiskan pihalle vaan joku tytteli aina aamusin kurvailee mattamusta Impalalla. Ei tunnu pakkanen ja jää haittaavan ja ite kahtelen monttu auki että tommosen jos kesäks sais... siis sen Impalan :lol:
Kun ois viä avo Impala niin ois asennetta. :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Eikö sulle Alexei mikään riitä??? :shock: Perhana, täytynee passittaa tuo Irina tuosta takasin, kun se ei ole oikeen missi-tasoa ja pistää paremman näkönen etsintään. Sori nyt sitten, mutta siinä saattaa taas kestää aika kauan :wink: :lol: :lol: :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Vanja-eno kirjoitti:Eikö sulle Alexei mikään riitä??? :shock: Perhana, täytynee passittaa tuo Irina tuosta takasin, kun se ei ole oikeen missi-tasoa ja pistää paremman näkönen etsintään. Sori nyt sitten, mutta siinä saattaa taas kestää aika kauan :wink: :lol: :lol: :lol:
Noh noh. Nyt puhuin siis autoista. Muuten on rima matalalla. :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10209
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jenkeistä puheen ollen, paljonkohan maksais ja paljon suomessa saatavilla sellaisia 70-luvun Dodge Monaco Broughameja, koneessa litroja jotain päälle 7 eli sellainen öljykriisi ajan malli :D

Kyllä on muuten Lada kerholla täydentävät sivut (vaikka itsesanonkin) ei paljoa googlettamalla löydä teknistä perustietoa esim. edellä mainitusta autosta, missäs on Mopar Info tai GM info yms?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Onhan niitä Monacoja aikalailla Suomessa. Hinnat riippuen ovien määrästä, kunnosta ja koneen koosta noin about 2-9000 euron välillä, aika monessa niistä on just toi 440 cid pata keulalla.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Lada-Jussi kirjoitti:jenkeistä puheen ollen, paljonkohan maksais ja paljon suomessa saatavilla sellaisia 70-luvun Dodge Monaco Broughameja, koneessa litroja jotain päälle 7 eli sellainen öljykriisi ajan malli :D
Mitähän se Jussi nyt oikeen meinaa... Ja jos Rotke olla pitää niin sitten Charger tai Challenger. :twisted: Vaikka hintaluokka silloin pompsahtaa aika korkeaksi. Mutta jos Mopari piisaa niin Cudakin käy. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Nonniin, taas se nähtiin, ei saa edes Jussi raukka haaveilla 'Blues brothers' Monacosta, niin on Mansen kerberos heti dissaamassa... :lol: :lol: :lol:

Kyä kuule semmonen valtama lahmo, entinen musta edustus moppe tms., on holja peli, kunnon jenkkirassi, eikä mikään perkuleen tennissukka-jenkki, mistä tua Aleksei höpötti.

Kallenkeri, sarkeri, kuda... PAH semmossia saakutan paskoja kaukaloita jotka maksaa ihan vitusti eikä oo minkäänlaisia ajoominaisuuksia eikä mukavuuksia. No, ei kyllä semmosessa lahmossakaan niitä ajo-ominaisuuksia ole, mutta kyyti on sentään mukavaa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Joo no ohan se ehkä semmonen Pluusmopiili, mutta jos on jenkki niin pitää olla myös muskelia sitten.

No vaikka se on isompi niin sou not. Eihän siinä ole valojakaan. Tai sitten ne on niin rumat että on luukun takana. ;) Mutta Challengeriä sentäs sais oikee tuplalamppuna nii ku Ladaakin. ;) Ja on sporttisempi kun joku Monaco traktori. Komein jenkki ikinä.

Siis nuo Sallenkerit, Sarkkerit ja Cudat on vähä semmosia linjakkaita. Jos haluaa laivan niin sitten joku oikeen laiva laiva.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10209
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kyl jenkin pitää olla laivan kokoinen eikä mikää kompakti urheiluauto :lol: eikös noissa "urheilumalleissakin" ole kuitenkin pienemmät konee ja jotain 100 hv, niiku camaroissa johonkin väliin oli :lol: kyllä tässä asiassa olen vanjan linjoilla.... jos myis kaikki ladat pois niin saiskohan sillä jo ajokuntoisen monacon.....?? ohan niissäkin eroa vuoden mukaan, eikös jostain vuosikerrasta löydy monacossakin tuplalamput, jos ei ihan suoraa ni ainakin jonkun luukun takaa :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

No mut ku farmi on jo niin ku legenda, ei sitä saa hajottaa. Eikä hävittää. Lada-kansan mieli murtuisi. :cry:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kyllä Monacoissa on ollut tuplavalot niin pitkään kun niitä tehtiin. Plymouth Fury sekoitetaan helposti Dodgeen ja nepä vasta olivat torson näkösiä tuplavalottomina...

Joo, kyllä jos kaikki Ladat myyt ja saat reilu pari kolme tonnia kasaan, niin saadaan sulle kunnon pensakrematorio sinne :wink:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Nooo miten vaan. Mutta ruma se on kun...no jätetään sanomatta.

Kato nyt kuinka surullinen. Ihan kun se itkis. :(

Halpaa :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
LamaAjanElvis
Viestit: 561
Liittynyt: 10.5.2004 21:24

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

kaverilla on full size moopari. dodge coronet 66. keltainen tuplavaloreki... ihan mukavasti liikku isoks autoks viimekesänä vaikkei pyörinyt kun 7pytyllä. kone oli 318cid pikkolohko neljäluukkusella kaasarilla ja paremmilla kansilla... äijä otti talveks sen koneen työn alle, tulee yks uus mäntä ja muut kulutusosat, peltisarjat ja joku mureempi nokka...

tommosessa kärrissä pitäs tietenkin olla isolohko mutta kyllä se 318cid on jo edistystä kun uutena tossa oli ollut 225cid kutonen...

itelle kelpaisi mikä tahansa jenkki millä tahansa koneella tai lootalla...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
VILEENI

Viesti Kirjoittaja VILEENI »

Mitä hepreaa täällä puhutaan.Ladassa riittää kun sanoo että siinä on 1200 tai 1500 motti ja että käy se jos ei ole särki.Kyllä mää ihmettelen tommosta kapulakieltä.Tosta pappikaan selvää ota
Vastaa Viestiin