Kierroskoneen alakerta

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
hautakorpi
Viestit: 196
Liittynyt: 25.4.2017 16:20

Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja hautakorpi »

Lada? :shock: Kovaa huutoa kolmannella....

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
Avatar
Kettunen
Viestit: 3
Liittynyt: 18.8.2019 17:58

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja Kettunen »

Äkkiseltään näyttäisi Eaglen/MSR kangille eli kiinalaiset, ei sillä että eikö ne toimisi hyvin jos mitoissaan.
VAZ
hautakorpi
Viestit: 196
Liittynyt: 25.4.2017 16:20

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja hautakorpi »

Joo, itsellä tuli omaa myllyyn kiinalaiset speeding rod:sien valmisteet.

Pyysin koneistajaa käymään mitalla läpi kanget laadun varmistamiseksi, olivat kuuleman mukaan oikein hyvin mitoissaan. koneessa pyörii mulla 144m rellun kanki 21mm tapilla, ja tapin päässä modernin turbo volkkarin (EA888) takomäntä jollaiset sain hankittua venäjältä STI-motor:ilta.

Laatu parantunut osissa kun paremmat koneet ovat tulleet tuotantoon kaikkialla maailmassa??

https://sovietiron.tumblr.com
Lada? :shock: Kovaa huutoa kolmannella....

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
jaketech racinteam
Viestit: 585
Liittynyt: 28.9.2010 0:14
Paikkakunta: Ii

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

hautakorpi kirjoitti:Joo, itsellä tuli omaa myllyyn kiinalaiset speeding rod:sien valmisteet.

Pyysin koneistajaa käymään mitalla läpi kanget laadun varmistamiseksi, olivat kuuleman mukaan oikein hyvin mitoissaan. koneessa pyörii mulla 144m rellun kanki 21mm tapilla, ja tapin päässä modernin turbo volkkarin (EA888) takomäntä jollaiset sain hankittua venäjältä STI-motor:ilta.

Laatu parantunut osissa kun paremmat koneet ovat tulleet tuotantoon kaikkialla maailmassa??
oon volkkarin koneissa käyttänyt max speeding kankia. ekoissa kankissa tein sen virheen että ne tuli kiinasta. toiset sitte suoraan valmistuttajalta ni säästi tulli ja yms maksut.
kaikki kanget on olleet mitoissaan mitä niitä oon mittailut
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
hautakorpi
Viestit: 196
Liittynyt: 25.4.2017 16:20

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja hautakorpi »

Oliko tuota valmistajan suoraa osoitetta / yhteystietoa sulla saatavilla
Lada? :shock: Kovaa huutoa kolmannella....

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
jaketech racinteam
Viestit: 585
Liittynyt: 28.9.2010 0:14
Paikkakunta: Ii

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

hautakorpi kirjoitti:Oliko tuota valmistajan suoraa osoitetta / yhteystietoa sulla saatavilla
https://www.maxpeedingrods.co.uk/?track ... j_EALw_wcB

tuolta mä viimeksi tilasin ja tulivat ilman tulli ja yms maksuja
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
hautakorpi
Viestit: 196
Liittynyt: 25.4.2017 16:20

Re: Kierroskoneen alakerta

Viesti Kirjoittaja hautakorpi »

kiitokset,

Minkähän laatusia mahtaa noi ahtimet olla tuolla firmalla, jos kanget on hyvää kamaa niin kiinnostaisi mikä mahtaa olla noitten turbojen laita...???
Lada? :shock: Kovaa huutoa kolmannella....

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
Vastaa Viestiin