hiluxeissa ei kaikissa olekkaan, kaikis -91 ja uudemmis hiaceis vakiona.ralli lada kirjoitti:Ei ole läheskään kaikissa hiluxeissa lukkoa.
Lukkoperää
Re: Lukkoperää
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Re: Lukkoperää
Kannattaa muuten tarkistaa kun laittaa esim val racinkgin kitkalukon ettei vetarit ole liian pitkä .Itsellä on nivassa kitkalukko perässä ja vetari oli liian pitkä kulutti kitkalukkoa ja sen vetarin pään.
Re: Lukkoperää
Kumpaa suosittelisitte torsenia vai kitkaperää? Vai joku muu? Tieliikenteeseen tulisi.
Olisko mitään sivua mihnä olis jotai tietoa noista eri lukkotyypeistä ku ei tunnu oikee löytyvän..
Olisko mitään sivua mihnä olis jotai tietoa noista eri lukkotyypeistä ku ei tunnu oikee löytyvän..
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Lukkoperää
Torsen tyyppinen normi katuajoon paras, mitä tietoa niistä haet? Googlella löytyy helposti toimintaa ynnämuuta asiaa.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Lukkoperää
Huomaako katsastuksessa onko torsen? Taisin ehkä älytä ton kitkan toiminnan, mutta missä kitka olis sitten parempi? Jajaja onko mitä eroa quaifella ja torsenilla?
Laita toktornivako yv paljo torseni/quaife perä tulisi kustantamaan.
Laita toktornivako yv paljo torseni/quaife perä tulisi kustantamaan.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Lukkoperää
Mitä se katsastukseen liittyy? Torsen toiminnaltansa vastaava Quaifen kanssa ei käytännön eroa, hinta Venäjältä "Quaif"tyyppinen 230€ "Torsen" +100€ ainakin lisää.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Lukkoperää
ei tarvi muutoskatsastaa, mutta pitää olla sellainen joka ei 100% lukita.
mulla on hyvin pelannu siviilissä kiristyvä rampillinen kitkalukko. mobilin LS öljyillä tahto paukkua risteyksissä mutta castrollin LS 75W-140 on ollu hiljanen ja pelannu hyvin. nyt teboilin tuotokset murikassa ja tuntuu toimivan.
mulla on hyvin pelannu siviilissä kiristyvä rampillinen kitkalukko. mobilin LS öljyillä tahto paukkua risteyksissä mutta castrollin LS 75W-140 on ollu hiljanen ja pelannu hyvin. nyt teboilin tuotokset murikassa ja tuntuu toimivan.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Lukkoperää
Kellään tietoa noiden lukkojen kestävyydestä? Mietin vaan kitka vai torsen omaan turbo nappariin.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Lukkoperää
Kadulle/käyttikseen "Torsen"tyyppinen mukavempi, ja ei ainakaan tänne ole moitetta kuulunut?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Lukkoperää
radalla ym räppäilyssä itse valitsisin kitkan. torseenista ei ole kokemusta kun ei ole vielä kiinni missään. varmaan ihan toimiva sekin, eikä rutise ja pauku varmaan samallatavalla
toi kitka on ainakin lookinen ajettava, kun lyö kiinni niin sit mennään. vertaa vaikka "hiace" tyylisiin esijännitettyihin mitkä pitää kunnes luistaa, eli aina kurvista lähettäessä vaan yhtä raitaa
toi kitka on ainakin lookinen ajettava, kun lyö kiinni niin sit mennään. vertaa vaikka "hiace" tyylisiin esijännitettyihin mitkä pitää kunnes luistaa, eli aina kurvista lähettäessä vaan yhtä raitaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Lukkoperää
Niin torsenissa ei taida lukitus tulla silloin kun "itse haluaa", kuten kitka tekee. Eli lappu lattiaan niin kitka on lukossa. Eipä tuo pauke mua häiritse kun paukkuu auto muutenkin
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Lukkoperää
Niin "Torseni" ei sinänsä lukitse mitään vaan siirtää momenttia sille pitävälle pyörälle, eli toimii lähes huomaamattomasti, katuautoon mielyttävin valinta!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Lukkoperää
torsenissa huono puoli siinä että vatii pitoa molemilta pyöriltä. jos pyörä on pitävällä pinnalla ja toinen jäällä ni voima karkaa lukosta pois luistavan puolelle, sama juttu esim jos kurvissa pyörä kevenee ni voima karkaa.
isot rallipojat puhuu että torsen on enemälti luistonrajotin kuin lukkoperä.
isot rallipojat puhuu että torsen on enemälti luistonrajotin kuin lukkoperä.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Lukkoperää
Niin ei se lukko ole, mutta kyllä se juurikin jäällä toimii ja muissa vastaavissa tilanteissa, mutta esim, jos toinen pyörä on ilmassa vailla täysin vastusta niin silloin se karkaa veto sinne vapaaseen pyörään
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.