Eli voisko joku vääntää rautalangasta miten johdotusta pitää muuttaa, jotta saadaan latausvalo ja kaikki toimimaan oikein.
Laturille tulee siis harmaa ja keltainen johto jossa abikoliitin. Molempiin tulee 12v virrat päällä asennossa. Kumpaa käytän herätteenä ja tarviiko jonkun diodin siihen herätejohtoon??
Koitin etsiä haulla, mutta en selvää vastausta löytänyt.
60a sisäisellä säätimellä olevan laturin kytkentä nappikseen
60a sisäisellä säätimellä olevan laturin kytkentä nappikseen
Lada 1200L -89 -> Lada 1500 InterCoolerTurbo.. =D
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..
Re: 60a sisäisellä säätimellä olevan laturin kytkentä nappik
Vanhan ulkoisen jännitteensäätimen otin pois ja kytkin vain johdot yhteen. Onko tämä oikea tapa?
B+ on selvä, mutta mitä kytken D+ napaan? Harmaan vaiko keltaisen johdon?
Alla linkki kyseessä olevaan laturiin.
https://m.autodoc.fi/as-pl/10594763
B+ on selvä, mutta mitä kytken D+ napaan? Harmaan vaiko keltaisen johdon?
Alla linkki kyseessä olevaan laturiin.
https://m.autodoc.fi/as-pl/10594763
Lada 1200L -89 -> Lada 1500 InterCoolerTurbo.. =D
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..
Re: 60a sisäisellä säätimellä olevan laturin kytkentä nappik
En saanut selkoa miten olisi tuo ladan mittariston oma merkkivalo saatu toimimaan tässä uudessa laturissa. Laitoin sitten kylmästi vaan uuden herätejohdon virtalukon 15 navalta ja erillisen 3w polttimon herätejohdon väliin. Nyt toimii eikä tarvi ihmetellä latausreleen tai ylimääräisen diodin kytkentöjen kanssa.
Lada 1200L -89 -> Lada 1500 InterCoolerTurbo.. =D
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..
Lada 2105 1500 TIC jäärata-auto..