Hei!
Mulla on 110 vm. 2000. Ensinnäkin, missähän voisi olla ongelma, kun akun kenkä oli jonkin aikaa irti ja kiinnittämisen jälkeen auto kävi todella huonosti, nyki, eikä kiihtynyt. Jonkin aikaa nilkutettuaan alkoi käydä suht normaalisti, ja CE-valo syttyi. Ainoastaan tyhjäkäynti jäi välillä melko korkeaksi mutta putosi itsekseen. Näin on käynyt ennenkin. Mulla on edellisen auton jäljiltä tommonen ELM-327 OBD2-lukulaite mutta satakympissä on erilainen liitin. Minkälaisella laitteella nuo vikakoodit voi lukea?
PS. Olisko kellään kelloa myytävänä tuohon.?
T.Jukka
110:n Vikakoodien lukeminen ja liitin
Re: 110:n Vikakoodien lukeminen ja liitin
Kun akunkenkä on pitkään irti nollaantuu opitut arvot. Esimerkiksi ilmamassa-anturin arvo voi olla niin kaukana että sytyttää vikavalon. Vikakoodi nollaantuu akunkenkää irrottamalla minuutiksi. Vikakoodit voi lukea vaikka boschilla tai sillä elmillä kunhan kytkee oikeat nastat liittimestä. Lada infossa on kuva liittimestä ja nastoista.
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 15.2.2021 9:26
Re: 110:n Vikakoodien lukeminen ja liitin
Kiitos vastauksesta, en löytänyt kyseistä artikkelia tuolta, voisitko vielä laittaa linkin sinne..
Googlailin äsken ja löysin tämmöisen:
https://www.aliexpress.com/item/1131244239.html
kävisiköhän tuo?
-Jukka
Googlailin äsken ja löysin tämmöisen:
https://www.aliexpress.com/item/1131244239.html
kävisiköhän tuo?
-Jukka
Re: 110:n Vikakoodien lukeminen ja liitin
https://www.ladakerho.fi/info/muut/projekti.htm#002
Tuolta löytyy kuva eli nurkassa oleva nasta M on se mistä data tulee. Ja tuo johto voi olla sopiva minkä linkkasit.
Tuolta löytyy kuva eli nurkassa oleva nasta M on se mistä data tulee. Ja tuo johto voi olla sopiva minkä linkkasit.