Jussin vappuruokavinkit

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Jussin vappuruokavinkit

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Olen ihan varma, että näin Iltasanomissa? jutun "Lada-Jussin" vappu ruuista tms. piti myöhemmin lukea juttu otsikkoa pidemmälle,
mutta en löydä sitä enää?

No, laitetaan tämä linkki tähän paremman puutteessa:

Jussi on syönyt Suomen jokaisella ABC:llä – nämä kaksi asemaa ovat suosikit 145:n joukosta

-edit-

Löytyi!

Jussi söi aiemmin kaikki päivän ruoat ABC:lla, korona pakotti kokkaamaan – nämä ovat hänen bravuurinsa

Hyvä Jussi! :-D

Se kiinnostaisi, paljonko päivittäiset aterioinnit tulevat ABC:llä maksamaan?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10209
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Jussin vappuruokavinkit

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

iltalehti tuli vähän myöhässä paikallinen Aamuposti teki jo ennemmin jutun mitä mä syön korona aikaan :D kaikkea ne ihmiset haluu lukea

Täytyy kyllä myöntää, että ruokailulla on iso vaikutus, moni on sanonut että ABC "moskasta" menee maha sekaisin ja olen kyllä tuskaillut suoliston toiminnan kanssa, mutta nyt on sitten ihan päinvastoin, tuntuu että mikään ei ole hyvä ruokavalio meikäläiselle ;)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Jussin vappuruokavinkit

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Kaikilla Suomen ABC-asemilla ruokaillut Jussi odottaa jo ravintoloiden aukeamista
Iltalehti haastatteli huhtikuun lopussa Janakkalalaista Jussi Kulosta, joka tunnetaan kotiseudullaan ahkerana huoltoasemien kävijänä.
Jokaisella maan ABC:llä vieraillut Kulonen tapasi syödä huoltoasemalla päivittäin aamiaisen, lounaan ja päivällisen.
Koronatilanne on laittanut ABC-ruokailut tauolle. Kulonen odottaa ravintoloiden avautumista kesäkuun alussa.
:-D
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Vastaa Viestiin