Olemmehan urheiluatojen ystäviä

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Avatar
Motojeppe59
Viestit: 46
Liittynyt: 28.9.2015 18:09
Paikkakunta: Kaupunki jossa toripolliisi

Olemmehan urheiluatojen ystäviä

Viesti Kirjoittaja Motojeppe59 »

hei, urheiluatomieliset toverit

Rakas hiekkalaatikko osio, kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa ja rohkenenkin purkaa sydäntäni, jakaa kokemukseni ja kertoa tästä merkittävästä tapahtumasta elämässäni.

Oli ihan tavallinen arki aamu, kun heräsin tunsin heti että tänään tapahtuu jotain merkittävää, juotuani aamukahvin läksin hakemaan postia, huomasin jo heti kaukaa postilaatikon kannen olevan salaperäisesti raollaan, avatessani kannen minua odotti siellä suuri valkea kirjekuori.

Avasin jännittyneenä kirjeen joka oli oikein nimelläni varustettu, jonka sisällä värillinen kuvasto urheiluautoista ja tekstiosiossa seuraavaa...

Arvoisa urheiluautojen ystävä

On ilo ja kunnia kutsua sinut tutustumaan urheiluautojen ikoniin, automerkkiin, joka on kilpa autoilun historian merkittävin innovaattori ja tienäyttäjä. Lotus on F1-legenda jne.........

Kirjeessä oli kutsu Helsingin Konelaan (eikun Konalaan) ja tarjottiin mahdollisuutta osallistua Lotus Track Day -rata ajo päivään..

Voinemmeko siis ylpeinä todeta että me Ladan omistajat olemme varsin arvostettuja urheiluautoilun ystäviä.

Itse voinen rehellisesti tunnustaa etten ole hetkeäkään asiaa epäillyt, onhan omistamassani 1200S mallissa tarkka ohjaus ja todella hyvä tuntuma tiehen, lisäksi olen huomannut sen kääntävän päitä sillä liikkuessani.

Voisimmeko jakaa leikkimielellä kokemuksia mitä yleensä positiivisia/urheilullisia piirteitä olette omissa autoissanne panneet merkille. :lol:
Ulkomaalaisten kulkuneuvvojen isänmaallinen korvike, tekoälyvapaan tekniikan edelläkävijä.
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu