Formula 1
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Kisa tuli ja meni, tulokset:
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Formula 1
Kyllä näytti pisteet olevan edelleen tiukassa Renulle, suuresta tehtaan tuesta huolimatta.Lattarauta kirjoitti:Kisa tuli ja meni, tulokset:
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Sitä se teettää kun kaikki resurssit menevät ladan pinnalla pitämiseen.toktornivako kirjoitti: Kyllä näytti pisteet olevan edelleen tiukassa Renulle, suuresta tehtaan tuesta huolimatta.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Formula 1
Niin ja ei ole varaa palkata osaavia kuljettajia.
Juu niin, vika kyllä lienee jossain muualla kuin Renun moottorissa, sillä kyllähän niillä näytetään "asiakas tallin" toimesta ihan kärkipään sioituksista taisteltavan.
Juu niin, vika kyllä lienee jossain muualla kuin Renun moottorissa, sillä kyllähän niillä näytetään "asiakas tallin" toimesta ihan kärkipään sioituksista taisteltavan.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Ehkä Rellunkin pitää tehdä valintoja, joko maksaa jollekin Alonson tapaiselle kuljettajalle kymmeniä miljoonia,toktornivako kirjoitti:Niin ja ei ole varaa palkata osaavia kuljettajia.
tai sitten käyttää säästyneitä rahoja auton kehittämiseen.
Kyllä, mutta Renault on tällä erää vasta ensimäistä kautta tehdastallia. Ei sitä vuodessa yleensä ihmeitä tehdä.toktornivako kirjoitti:Juu niin, vika kyllä lienee jossain muualla kuin Renun moottorissa, sillä kyllähän niillä näytetään "asiakas tallin" toimesta ihan kärkipään sioituksista taisteltavan.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Formula 1
toktornivako kirjoitti:Niin ja ei ole varaa palkata osaavia kuljettajia.
Mutta osaava kuljettaja on ainoa asia joka voi auttaa se auton kehityksessä!Lattarauta kirjoitti: Ehkä Rellunkin pitää tehdä valintoja, joko maksaa jollekin Alonson tapaiselle kuljettajalle kymmeniä miljoonia,
tai sitten käyttää säästyneitä rahoja auton kehittämiseen..
toktornivako kirjoitti:Juu niin, vika kyllä lienee jossain muualla kuin Renun moottorissa, sillä kyllähän niillä näytetään "asiakas tallin" toimesta ihan kärkipään sioituksista taisteltavan.
Tuo ei kyllä pidä miltään osin paikkaansa! Siitä on hyvä esimerkki Haas, eikä se nimen vaihdos tee tallista uutta, vaan suurin osa henkilökunnasta on samaa vanhaa.Lattarauta kirjoitti:
Kyllä, mutta Renault on tällä erää vasta ensimäistä kautta tehdastallia. Ei sitä vuodessa yleensä ihmeitä tehdä.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Väärin. "Tehdas" suunnittelee ja rakentaa auton, sitten sitä säädetään kuljettajan ja saadun datan mukaan.toktornivako kirjoitti:Mutta osaava kuljettaja on ainoa asia joka voi auttaa se auton kehityksessä!
Kaikki kuljettat tekevät tiivistä yhteistyötä insinöörien kanssa.
Haasin viime sijoitus 14. ja 19. Haas taisi tehdä aika läheistä yhteistyötä auton suunnittelussa ja yhteisten komponenttientoktornivako kirjoitti:Tuo ei kyllä pidä miltään osin paikkaansa! Siitä on hyvä esimerkki Haas, eikä se nimen vaihdos tee tallista uutta,
vaan suurin osa henkilökunnasta on samaa vanhaa.
käytön suhteen Ferrarin kanssa? Tästä on varmasti ollut suuri hyöty.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Formula 1
Juu, mutta on kuljettajia ja KULJETTAJIA! Ja vain harvat juuri ne KULJETTAJAT pystyvät kehittämään autoa, ja korjaamaan ne "insinöörien" tekeleet, vain se KULJETTAJA pystyy antamaan siitä autosta sellaista palautetta jolla ne viimmeiset sadas/tuhannseosat siitä ajasta saadaan pois, se että se talvella rakennettu auto "säädetään" jokaiselle radalle sopivaksi ei ole kehittämistä! Ja nämä ns, maksukuskit ei sitä osaa tehdä, Suuret mestarit kuten Senna, Lauda, Schumacher Alonso ja Vettelkin ovat hyvinkin tunnettuja auton kehitys taidoistaan, eli oikea kuljettaja oikeassa autossa on yleensä se varma mestariresepti, tästä on yx hyvä esimerkki täältä koto Suomestakin, itse olin jo karttinki ajot jättänyt ja olin vaan kaverilla SM sarjassa apumiehenä, luokka F250 sioitukset juuri täpärästi palkintopallin ulkopuolella, alko ketuttaan ja kaveri päätti että ensivuonna näytän ja osti kyseisen kauden SM mestarin auton, no seuraavana vuonna tais paras sioitus olla viides?Lattarauta kirjoitti: Väärin. "Tehdas" suunnittelee ja rakentaa auton, sitten sitä säädetään kuljettajan ja saadun datan mukaan.
Kaikki kuljettat tekevät tiivistä yhteistyötä insinöörien kanssa.
.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Eli insinöörit ne autot "tekee", ei kuljettajat. Jos auto on tehtaalta lähtiessä vaikka sen 2 sekuntia kärkiautoja hitaampi, ei siinä sadas/tuhannesosientoktornivako kirjoitti:Juu, mutta on kuljettajia ja KULJETTAJIA! Ja vain harvat juuri ne KULJETTAJAT pystyvät kehittämään autoa,
ja korjaamaan ne "insinöörien" tekeleet, vain se KULJETTAJA pystyy antamaan siitä autosta sellaista palautetta jolla ne viimmeiset
sadas/tuhannseosat siitä ajasta saadaan pois, se että se talvella rakennettu auto "säädetään" jokaiselle radalle sopivaksi ei ole kehittämistä!
Ja nämä ns, maksukuskit ei sitä osaa tehdä,
viilailu paljoa lämmitä. Mitkähän maksukuskit nyt ei osaa säätää autoa? Ei taida tällä hetkellä löytyä kovin montaa maksukuskia, jotka eivät
osaisi myös ajaa, tai ei olisi mitään saavutuksia muista sarjoista/luokista. En ole tosin tarkistanut, joten voin olla väärässäkin.
Prost... Kuljettajien taidot yhdessä auton nopeuden kanssa ratkaisevat, mestarit ovat yleensä ajaneet myös huipputalleissa.toktornivako kirjoitti:Suuret mestarit kuten Senna, Lauda, Schumacher Alonso ja Vettelkin ovat hyvinkin tunnettuja auton kehitys taidoistaan,
Riittävän nopea kuljettaja riittävän nopeassa ja luotettavassa autossa on.toktornivako kirjoitti:eli oikea kuljettaja oikeassa autossa on yleensä se varma mestariresepti,
Vuoden vanhalla autolla ykkösissä ei saavuteta edes viidettä sijaa.toktornivako kirjoitti:tästä on yx hyvä esimerkki täältä koto Suomestakin,
itse olin jo karttinki ajot jättänyt ja olin vaan kaverilla SM sarjassa apumiehenä, luokka F250 sioitukset juuri täpärästi palkintopallin ulkopuolella,
alko ketuttaan ja kaveri päätti että ensivuonna näytän ja osti kyseisen kauden SM mestarin auton, no seuraavana vuonna tais paras sioitus olla viides?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Meneekö Venäjän GP polttoaineen säästämiseksi: ”Siellä on mahdotonta ajaa maksimivauhdilla”
Ferrarin moottoripuolen johtaja Mattia Binotto uskoo, että Venäjän GP:stä tulee melkoista polttoaineen säästämistä.
– Se on todella isossa roolissa ja haastava juttu Sotshissa. 100 kilon maksimimäärä polttoainetta ei tahdo riittää siellä millään.
On säästettävä polttoainetta jokaisessa mahdollisessa kohdassa ja optimoitava vauhti, kulutus ja kisapituus todella tarkkaan, Binotto kertoo
- suomif1
Säästöliekillä mennään.
Ferrarin moottoripuolen johtaja Mattia Binotto uskoo, että Venäjän GP:stä tulee melkoista polttoaineen säästämistä.
– Se on todella isossa roolissa ja haastava juttu Sotshissa. 100 kilon maksimimäärä polttoainetta ei tahdo riittää siellä millään.
On säästettävä polttoainetta jokaisessa mahdollisessa kohdassa ja optimoitava vauhti, kulutus ja kisapituus todella tarkkaan, Binotto kertoo
- suomif1
Säästöliekillä mennään.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Formula 1
Mutta "insinöörit" on rakentanut autot jo niin että kaikki kuljettajat voi aivan huoletta ajella kaasu pohjassa.Lattarauta kirjoitti:Meneekö Venäjän GP polttoaineen säästämiseksi: ”Siellä on mahdotonta ajaa maksimivauhdilla”
Ferrarin moottoripuolen johtaja Mattia Binotto uskoo, että Venäjän GP:stä tulee melkoista polttoaineen säästämistä.
– Se on todella isossa roolissa ja haastava juttu Sotshissa. 100 kilon maksimimäärä polttoainetta ei tahdo riittää siellä millään.
On säästettävä polttoainetta jokaisessa mahdollisessa kohdassa ja optimoitava vauhti, kulutus ja kisapituus todella tarkkaan, Binotto kertoo
- suomif1
Säästöliekillä mennään.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Tottakai voi ajaa kaasu pohjassa, ohjelma sitten rajoittaa polttoaineensyöttöä ja siten tehoa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Formula 1
3. harjoitukset ajettu. Mersut vie ja muut taistelee sijoista ym.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.