Sivu 1/2

KUOLE NAURUUN!!!

Lähetetty: 20.1.2005 17:54
Kirjoittaja nivailija
TOTUUS: :wink:

Nythän on niin, etta saksalaiset autot ovat perseestä.Täytyy olla
vähintään natsi, että ajaa hitler-jugend mallisella mersedeksella.
Saksalaisissa autoissa on juutalaisten selkänahasta valmistetut penkit.
Kun painat ahterisi penkille, se sanoo: Gutten morgen mein herr.
Saksalaisissa autoissa on niin onneton jousitus, että sairaalat
käyttävät niitä munuaiskivien murskaukseen. Potilas kyytiin ja korttelin
ympäri mukulakivillä. Kyllä munuaiset alkavat toimia, mutta hampaista
lähtee paikat. Saksalainen auto toimii kuin kuin kello, paitsi, että
vedettäessa kello lähtee käyntiin ja saksalainen auto ei käynnisty
työntämälläkään.

Japanilaiset autot ovat perseestä. Ostaisitko sinä pokemonin näköisen
auton? Miten kansa, joka rankentaa talonsa paperista, voi tehdä kestäviä
autoja? Kottikärrylläkin on parempi ajettavuus kuin näillä
japanilaisilla tuulipusseilla. Japanilaisilla on pitkät perinteet
leijojen lennätyksessä ja paperin taittelussa. Nyt he käyttävät tätä
osaamista autojen suunnittelussa. Kun japanilaiseen autoon on tungettu
koko perhe, niin kenelläkään ei ole varaa pieraista, etteivät ovet
lennähtäisi auki. Täyteen lastattu japanilaisauto on viihtyisä kuin
käynnyt piimäpurkki. Avatessa sisältö pursuaa karkuun ja alkaa kauhea
vaahtoaminen. Miksi asentaa auto täyteen turvatyynyjä, jos ne eivät
mahdu täyttymään ilman, että kaikki autossa olijat puristuvat hengiltä.
Kesäisin näkee rantaleijonia, joilla on punoittava toyota-logo
painuneena vatsanahkaan, alla lukee airbag. On taas istuttu koko kesä
corollassa.

Ranskalaiset autot ovat perseestä. Eikös sieltä Ranskasta tule vain
patonkia, viiniä ja homejuustoa. Tarina: Ranskalainen paimenpoika ajoi
autonsa vuorille. Paimen läksi tyttöjen perään ja unohti autonsa
pariksi viikoksi ulkosalle. Tullessaan takaisin paimen huomasi autonsa
olevan homeen peitossa. Katseltuaan aikansa autoaan, paimen totesi sen
erinomaiseksi, ja siitä lähtien ranskalaiset autot ovat aina olleet
homeessa. Onko kaikkien ranskaisten autojen mallina toiminut vanha
lenkkitossu? Osta hyvä huoltosopimus, saat auton kaupanpäälle. Leijonan
sukua, mutta naukuu kuin kissa. Pösö mainosti testimenestystään
lauseella: "Parasta kyytiä", vaikka koko testin tarkoitus oli vain:
"Edistää myyntiä"

Italialaiset autot ovat perseestä. Ostaako niitä kukaan? Italian autot
ovat yhtä haluttuja, kuin heidän sotilaansa toisessa maailmasodassa.
Mitä pizza-uunilla tekee Suomen pakkasissa, ei mitään. Kun
italialaisessa autossa paiskaa oven kiinni, niin taatusti toiselta
puolelta hajoaa jotain,tai ainakin maalit irtoaa. Kaikki auton vivut ja
kytkimet ovat vahvuudeltaan suolatikun luokkaa. Auto kestää kuin
perunalastu muurarin kourassa. Auton markkinointikin on todella
epäatoivoista: Osta Fiat Marea (AIJAIJAIJAI, lähettäjän kommentti!),
saat omakotitalon kaupan päälle.

Ruotsalaiset auto ovat perseestä. Miksi kukaaan haluaa
omistaamuuttolaatikon näköisen auton? Ruotsalaiset autot on niin
onnettomia, etta mustalaisillakin on varaa ajaa niillä. Jopa 4-vuotiaat
osaavat piirtää volvoja ja saabeja, on ne sellaisia muotoilun kukkasia.
Miksi kukaan haluaisi käännellä ruotsalaista autoa, kun puimurikin
kääntyy näppärämmin. Maanteiden resiina joka syö bensaa, siihen malliin,
että kun vähän polkasee, niin jo on pyörre bensatankissa. Volvo on yhtä
urheilullinen ja virtaviivainen kuin ruotsinlautta. Volvo on ainoa auto,
jonka näköismallin voit rakentaa kolmella lego-palikalla.

Itä-autot, ne vasta on perseestä. Vain idässä enää valmistetaan
henkilöautoja, joissa on yli metrin pituinen vaihdekeppi. Verhoilun
pettäessa, alkaa heinää tunkea perseeseen. Itä-auton jousitus pitää
huolen siitä, että keskustelu ajon aikana muuttuu änkytykseksi.
Venäjällä ladoissa kasvatetaan tomaatteja, meillä niissä kasvaa
kusipäitä. Idässä valmistetaan maailman parhaat mäkiautot. Auto voi
käynnistyä parilla ryypyllä, kuski ei pullollisellakaan.

Ja amerikkalaiset autot vasta perseestä ovatkin. Yhden neekerin
kuljettamiseen vaaditaan kahdentonnin rautaläjä 5 litran moottorilla. Kun
kääntää jyrkästi, kuljettaja lentää penkiltä lattialle ellei muista
puristaa rattia rystyset valkoisina. Kaikki nappulat on siroteltu sikin
sokin pitkin kojelautaa ja niiden vääntämiseen tarvitaan yhtäpaljon voimaa
kuin traktorin pyöränpultin irrottamiseen. Aikoinaan T-fordin
valmistuksessa käytetty tekniikka oli ainutlaatuisen edistyksellistä.
Samaa tekniikkaa käytetään edelleen sillä erotuksella että valkoiset,
työteliäät ja tunnolliset työläiset on korvattu laiskoilla neekereillä
jotka unohtaa kiinnittää puolet osista ja toisenkin puolen ne kokoaa
väärin.

Jokainenhan tietää kertomattakin että englantilaiset autot ovat perseestä. Aivan samalla tavalla kuin
on olemassa absoluuttinen nollapiste, on olemassa absoluuttinen perseys.
Se sijaitsee englannissa ja usean maan autovalmistajat ovat koittaneet
uhmata luonnonlakeja tekemällä siellä autoja. BMW häipyi englannista häntä
koipien välissä. Nissan ja Honda ovat pilanneet sen vähäisenkin maineen
mitä niillä on koittamalla opettaa englantilaisia tekemään autoja.
Pitkällisen tutkimuksen jälkeen olen viimein valmis antamaan raporttini
mistä kaikki johtuu.

Englantilaisten ajattelutapa on aivan perseestä. Kun muut maat tekee
urheiluautoja joissa on kokoa, näköä ja tehoa, englantilaisten näkemys
samasta asiasta on 700kg kinneri jossa on 700cc moottori ja vuotava
rättikatto. Koska englantilaiset autot harvoin kestävät koko matkaa
huoltamolta huoltamolle, urheiluauto on sielläpäin ajoneuvo jonka
kuljettaja jaksaa työntää lähimmälle korjaamolle. Sateella ajo ei ole
mukavaa joten vakiovarusteena on moottorin sammuminen sateella. Yleensä
moottori käynnistyy uudelleen, kun sen antaa kuivua auringonpaisteessa
viikon verran.

Englantilaiset työntekijät ovat perseestä. Sielläpäin käsityö on
arvossaan, koska ei ole vielä keksitty konetta jota englantilainen
pystyisi käyttämään kännipäissään. Koko idea autonrakennuksesta syntyi
pubista jossa asiakkaat kaipasivat tekemistä kaljankittaamisen ohella.
Tänäkin päivänä englantilainen käsityöläinen tarkoittaa miestä joka
jurrissa hakkaa lekalla vääränmallista osaa paikoilleen. Tästä
"käsityöstä" johtuu että kun englantilaisen auton omistaja haluaa varaosan
koslaansa, ei riitä että tietää autonsa merkin, mallin ja vuosiluvun.
Tämän lisäksi on tiedettävä päivämäärä ja työntekijän nimi joka kokosi
auton. Sitten Englannista lähetetään kolme osaa ja sopivankokoinen leka
jolla juntataan sopivin niistä kolmesta osasta paikoilleen.

Aivan samalla tavalla kuin lähestyttäessä absoluuttista nollapistettä,
absoluuttista perseyttä lähestyttäessä normaalit luonnonlait eivät päde.
On tämänhetkisen käsityskyvyn ulottumattomista mistä löytyy ostajia näille
"autoille" ja miten on mahdollista että jotkut ovat jopa suorastaa
fanaattisia englantilaisten ajoneuvojen faneja.

h0h0h0h0h0h0h0h0h0ahahahahahihhiihihihheheheheheheh...LIIAN HAUSKAA!!! :lol: :lol: :lol:

Lähetetty: 20.1.2005 21:33
Kirjoittaja veli alexei
Tuossa saa kyllä repeillä. Mut on kyllä WANHA!!! ;)

Lähetetty: 20.1.2005 23:11
Kirjoittaja samarai
Hauska juttuhan toi oli. :D Englantilaiset autot ei kyllä mullekaan maistu, mutta prätkät ja traktorit on rautaa. 8)

Lähetetty: 21.1.2005 8:45
Kirjoittaja R-J
Wanhako lie? Mutta tosi hyvä. :lol:

Lähetetty: 21.1.2005 10:12
Kirjoittaja nivailija
Wanha voi olla, mutta minulle se on uutta.

Lähetetty: 21.1.2005 16:35
Kirjoittaja Nonnis
Mun mielestä tossa oli loppu uutta.

Lähetetty: 21.1.2005 17:41
Kirjoittaja samarai
Tavallaan ihan turhia noi huomautukset wanhoista. Sama kun radiosta tulee joku hyvä biisi niin eikai siitäkään sanota että hyvä mutta wanha vaan wanha ja hyvä :wink:
Siis kaikkihan on loppujen lopuksi jo keksitty kauan aikaa ennen meidän syntymääkin. Tietokoneet alko raksuttaa vähintään jo 50-luvulla..jne.. Joku Platon väänsi vitsejä ehkä omasta päästään. Lenininkin jutut oli vaan wanhan jauhamista 8)

Lähetetty: 21.1.2005 20:42
Kirjoittaja nivailija
samarai kirjoitti:Tavallaan ihan turhia noi huomautukset wanhoista. Sama kun radiosta tulee joku hyvä biisi niin eikai siitäkään sanota että hyvä mutta wanha vaan wanha ja hyvä :wink:
Siis kaikkihan on loppujen lopuksi jo keksitty kauan aikaa ennen meidän syntymääkin. Tietokoneet alko raksuttaa vähintään jo 50-luvulla..jne.. Joku Platon väänsi vitsejä ehkä omasta päästään. Lenininkin jutut oli vaan wanhan jauhamista 8)
Nerokkain pointti, mitä olen tänään oppinut.

Lähetetty: 24.1.2005 9:46
Kirjoittaja veli alexei
nivailija kirjoitti:
samarai kirjoitti:Tavallaan ihan turhia noi huomautukset wanhoista. Sama kun radiosta tulee joku hyvä biisi niin eikai siitäkään sanota että hyvä mutta wanha vaan wanha ja hyvä :wink:
Siis kaikkihan on loppujen lopuksi jo keksitty kauan aikaa ennen meidän syntymääkin. Tietokoneet alko raksuttaa vähintään jo 50-luvulla..jne.. Joku Platon väänsi vitsejä ehkä omasta päästään. Lenininkin jutut oli vaan wanhan jauhamista 8)
Nerokkain pointti, mitä olen tänään oppinut.
No jaa, no niin. Mutta ainahan sanotaan tuolla toisilla palstoilla että 'käytä hakua. tästä on ollut juttua ennenkin.' Että semmosta. Ehkä luen tätä foorumia liian usein ja liian tarkkaan kun kohta kaikki on wanhaa!!! ;)

Lähetetty: 15.11.2005 12:54
Kirjoittaja L Power
Tämä oli kyllä paras aikoihin :D

Lähetetty: 15.11.2005 14:47
Kirjoittaja BA3 RACING
HUIPPU!!! :lol: :lol: :lol:

Lähetetty: 15.11.2005 17:35
Kirjoittaja zetagi
:shock: Meinannut taas penkillä kestää tuota lukiessa. :lol:

Lähetetty: 15.11.2005 17:37
Kirjoittaja Lara-Mies
Tosi hyvä :lol: :lol: :lol:

Lähetetty: 15.11.2005 19:05
Kirjoittaja erkkimalinen
:lol: :lol: ku on tarpeeks vanha ite niin tän päiväset on uusii huomenna, toi oli hyvä, jos aamulla naurattaa niin kertokaa mille nauran jos tavataan..Moro!

Lähetetty: 15.11.2005 19:27
Kirjoittaja Stefa
Tuota juttua volvosta kun luki, niin tuli väistämättä mieleen bertonen piirtämä 262. Eli chopattu ja vinyylikatolla, jos joku tuntee tapauksen.

On tuon tyylisiä tarinoita täällä pyörinyt, mutta ei mielestäni täysin tuon kaltaista. Onhan tuossa asiaa...

Veli-akseli taitaa olla wanha :wink: