Urbaanilegendoja

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Urbaanilegendoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ylioppilaskirjoituksissa opettaja ilmoittaa ajan loppuneen ja yksi oppilas kirjoittaa vielä yliaikaa kynä sauhuten. Kun opettaja on pari kertaa käskenyt lopettaa, oppilas marssii kokeineen koeluokan eteen, jossa opettaja ilmoittaa kokeen menevän automaattisesti hylkyyn, koska oppilas teki koettaan yli virallisen koeajan. Opppilas kysyy tietääkö opettaja kuka tämä on, johon opettaja vastaa ettei tiedä. Oppilas lykkää oman kokeensa pinkan keskelle ja sekoittaa paperit,
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
juippi11
Viestit: 665
Liittynyt: 21.5.2012 19:47

Re: Urbaanilegendoja

Viesti Kirjoittaja juippi11 »

Tämän olen kuullut monena versiona: Mies ajeli traktorilla ja poliisi pysäytti, kysyi ajokorttia. Siihen mies: "olen kuullut, että linja-autokortilla saa ajaa myös traktoria". Poliisi ajatteli että pitäähän linja-autokortillinen mies päästää menemään. Todellisuudessa ei miehellä ollut mitään korttia.

Toinen, jo niin outo juttu että voi olla todenperääkin: Mies oli ostanut kaksi sikaa kasvatettavaksi, mutta ei tiennyt mikä olisi parasta ruokaa niille. Kaveri sanoi piruillessaan, että sialle parasta on kiehuvan kuuma mustikkakeitto. Mies uskoi, ja tarjosi hirvittämän kuuman sopan sioille. Ne polttivat tietysti kärsänsä ja alkoivat kiljua hirmuisesti. Mies jo hätäili ja kysyi kaveriltaan miksi siat kiljuu. Kaveri siihen: Ne tykkää niin pirusti siitä mustikkasopasta että huutavat ilosta!". No mieshän syötti sitten sioille mustikkasoppaa koko niiden kasvatuksen ajan, ja teurastuksen jälkeen ei lihat kelvanneet kellekkään, ne oli värjääntyneet sinisiksi.

Molemmat tarinat on lähtöisin Päätalon synnyinseuduilta.
KiPu

Re: Urbaanilegendoja

Viesti Kirjoittaja KiPu »

Ei ole urbaanilegenda...

Tämä tarina on tosi. Hik.

Minulla oli Lada 2106 90-luvun alussa ekana autona. Asuin rivitalossa ja kevään tullessa ihmettelin, että mikä tuon lämmitystolpan juuressa oikein pilkottaa. Joku ystäväsielu oli jättänyt siihen neljä peltivanteen keskiökuppia. Täysin virheettömät, Ladan logolla, kromattuja...
Ei muutakun heti löydyttyä käyttöön.
Ei selvinnyt ikinä, kuka oli ne siihen jättänyt ja talven yli olivat säilyneet.
Vastaa Viestiin