vaz osat
Re: vaz osat
Lyhyesti. Huonoin Venäläinen ja paras Italialainen osa ei paljon eroa toisistaan..jollain voi parempaa tietoa olla...jättäisin ainakin Italialaisen pensapumpun ja pallonivelet ostamatta..
Re: vaz osat
Niin,edelleen: paras venäläinen osa? vaiko ukrainasta? Kokemuksia tai kelvollista tietoa kaipaisin,ettei tulisi p..kaa kerättyä. Kiitos.
Re: vaz osat
Ei pahasti Ukrainalaisista osista käytännön kokemusta..Venäjän torimyyjillä yleensä ollut halvimmat ja Huonoimat osat Venäjän maalla.. se on tuurissaan käykö hyvä ja kallis hyvin vai onko Halpa ja hyvä parempi vaihtoehto.
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: vaz osat
tulppu on savolainen?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: vaz osat
Jos vua sattuu oikeasti originaalia samaan ni mieluust ainaki ite sitä... loput sitten yritykse ja erehykse kautta
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Re: vaz osat
Lähtökohtaisesti alkuperäisosia pidän itse laadukkaimpina. Master-Sport on oikein mukiinmenevä tarvikemerkki mekaanisissa osissa. Pekar valmistaa laadukkaita polttoainejärjestelmän osia. Myös Pramo on erittäin hyvä osamerkki. Varsinkin sähköosat tuntuvat laadukkailta. Yksi ongelma on se, että vaikka osa olisikin alkuperäisosa, on sen alkuperän todentaminen hyvin hankalaa. Asia on niin, että Venäjältä voi saada sellaista tavaraa, joka on alunperin luokiteltu valmistuksen jälkeen hylkytavaraksi ja siten se on kelvotonta. Joku on sitten varastanut tai jotain muuta reittiä saanut näitä käsiinsä ja lopulta ne päätyvät jälleenmyyjille. Näitä käyttökelvottomia osia saattaa tulla vastaan. Minulle on käynyt näin.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: vaz osat
Omat kokemukset master-sportista ainakin pallonivelien kohdalla on todella surkeat. Alle 200km ajetutuista raidetangonpäistä suojakumit murusina, vuoden paikoillaan olleesta välitangosta pallot täysin jumissa (ei liikkunu edes moskan avustuksella) ja myöskin raidetangonpäistä piti kierreosasta molemmilta puolilta katkoa monta senttiä pois jotta sai suuntauksen edes samalle tontille.
Samaisen valmistajan tps-anturi ainakin oli surkea tekele. Nyki uutena pahemmin kuin alkuperäinen rikkinäinen osa. Lopulta tuo sitten purkautuikin käsiin kun resistansseja mittailin.
Nyt pitäisi selvittää vielä tämän merkin etu kaasuiskareiden osalta että miksi pitää julmettua kolinaa toisella puolella eli onko vika iskarissa vai missä. Kokemusten perusteella uskoisin vian löytyvän iskarista kun kiinnitykset ei ole löysällä. Ite ainakin jo suhtaudun varauksella tähän merkkiin. Tosin jarrulevyt ainakin on ollu ihan käypästä tavaraa.
Trek ainakin on ollut hyvälaatuista osaa ja nämä taitavat ollakkin ihan alkuperäislaatuisia osia.
Ukrainalainen VTN osoittautui toimivaksi tuon tps-anturin osalta.
Samaisen valmistajan tps-anturi ainakin oli surkea tekele. Nyki uutena pahemmin kuin alkuperäinen rikkinäinen osa. Lopulta tuo sitten purkautuikin käsiin kun resistansseja mittailin.
Nyt pitäisi selvittää vielä tämän merkin etu kaasuiskareiden osalta että miksi pitää julmettua kolinaa toisella puolella eli onko vika iskarissa vai missä. Kokemusten perusteella uskoisin vian löytyvän iskarista kun kiinnitykset ei ole löysällä. Ite ainakin jo suhtaudun varauksella tähän merkkiin. Tosin jarrulevyt ainakin on ollu ihan käypästä tavaraa.
Trek ainakin on ollut hyvälaatuista osaa ja nämä taitavat ollakkin ihan alkuperäislaatuisia osia.
Ukrainalainen VTN osoittautui toimivaksi tuon tps-anturin osalta.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88