EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kannattako tästä tehdä turhan vaikeaa?
Oliko entisessä käytännössä jotain käytännön haittaa, vai onko Valvira ollut asialla?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja pressa »

pressa kirjoitti:Tässä osiossa on jokaisella kirjoittajalla oma vastuu, mahdolliset herjauksiksi yms. tulkittavat viestit on kirjoittajan vastuulla...
paavon kirjoitti:Sovittiin ylläpidon kanssa että jatkossa tässä ketjussa (tai missään muuallakaan täällä) EI JULKAISTA henkilöiden nimiä, puh. numeroita, osoitteita tai muita tietoja mistä henkilö on tunnistettavissa ilman että henkilöltä on kysytty lupa asiaan...
Miten muuten ennen kun foorumin säännöisssä oli se ylläpidon vastuusta vapauttava lauseke tyyliin: mikään teksti, mielipide tai kirjoitus ei ole ylläpidon (paitsi heidän itsensä kirjoittamat) mielipide tai jotain... Nyt en löytänyt enää mistään?? Ja miten paavon tarkistaa että onko nimi luvallisesti julkaistu? Minkälainen lupa se on oltava, käykö sama kuin pysäköinti paikalla että pysäköimällä hyväksyt ehdot? Minä voin myynti-ilmoitukseen jo laittaa että huonosti päättynyt kauppa on julkinen ja ottaessasi minuun yhteyttä hyväksyt ehdot. Minullahan on silloin lupa kun henkilö on ollut minuun yhteydessä...
Avatar
mush
Viestit: 2002
Liittynyt: 27.9.2003 12:50
Paikkakunta: Veikkola
Viesti:

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja mush »

paavon kirjoitti: Ehkä sen voisi kirjoittaa sellaisessa muodossa että hakukoneilla sitä ei löytäisi, tai peittää siitä tlinumerosta jotain oleellisia numeroita tai korvaisi numeroita vaikka kirjaimin esim. 0 = O (nolla = o-kirjain) tai kirjoittaa 3636 kolmekuusikolmekuusi?
Riittäisiköhän jos vain sensuroisi osan puhelin- ja tilinumeroista?

Esim. numeron xxx-x123 456 perusteella pelkästään on vaikea yksilöidä ketään. Mutta toisaalta jos on kauppoja tekemässä, niin epäilyksen hetkellä annettua numeroa vertaamalla voisi saada varmistuksen.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Tää on tätä Suomea, kun rikollisia suojellaan, sitten vielä voi jatkaa rikostaan,, Minun nimeni voi mainita jos olen tilannut osia ja jättänyt maksamatta,, kuopiossa on yksi kauppa jossa kuvalla on epärehellisen asiakkaan kuva ja mitenkä paljon hän on huijjannut kauppiasta, muistaakseni hinta oli 1,2 tai 1,4 tuhatta euroa,, niin minusta on helkutin hyvä että rikollisista mainitaan ihan nimillä,, mutta Demokratiassa jota tämäkin Valtio Suojelee, suojelee ketä se haluaa.
Avatar
paavon
Ylläpito
Viestit: 1398
Liittynyt: 24.7.2007 21:45
Paikkakunta: Lahti

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja paavon »

pressa kirjoitti:Tässä osiossa on jokaisella kirjoittajalla oma vastuu, mahdolliset herjauksiksi yms. tulkittavat viestit on kirjoittajan vastuulla...
pressa kirjoitti:Miten muuten ennen kun foorumin säännöisssä oli se ylläpidon vastuusta vapauttava lauseke tyyliin: mikään teksti, mielipide tai kirjoitus ei ole ylläpidon (paitsi heidän itsensä kirjoittamat) mielipide tai jotain... Nyt en löytänyt enää mistään?? Ja miten paavon tarkistaa että onko nimi luvallisesti julkaistu? Minkälainen lupa se on oltava, käykö sama kuin pysäköinti paikalla että pysäköimällä hyväksyt ehdot? Minä voin myynti-ilmoitukseen jo laittaa että huonosti päättynyt kauppa on julkinen ja ottaessasi minuun yhteyttä hyväksyt ehdot. Minullahan on silloin lupa kun henkilö on ollut minuun yhteydessä...
En minä ole ainakaan sitä lausetta muuttanu tai poistanu, enkä edes tiedä mitään muuta kyseisestä lauseesta kuin mitä äsken kirjoitit. Lieneeköhän sillä vastuunvapautus lauseella ollut edes minkäänalaista lainvoimaa tämän asian suhteen? Voihan sitä toki sopia ihan mitä vaan, minäkin voisin kirjoittaa tähän että vastaamalla tähän viestiini suostuisit asettamiini ehtoihin. Eriasia onko sillä mitään lainvoimaa ja suostuisitko siltikään ehtoihini.

Ehkä huijari voisi kirjoittaa itse tänne ketjuun että oli epärehellinen tai tunnustaa ylläpidolle asian? No palaillaan asiaan siinä vaiheessa kun joku ensimmäinen vapaaehtoinen huijari ilmottautuu :lol:
mush kirjoitti: Riittäisiköhän jos vain sensuroisi osan puhelin- ja tilinumeroista?

Esim. numeron xxx-x123 456 perusteella pelkästään on vaikea yksilöidä ketään. Mutta toisaalta jos on kauppoja tekemässä, niin epäilyksen hetkellä annettua numeroa vertaamalla voisi saada varmistuksen.
Tais jos nimestä sensuroi osan muotoa P.... N....... ja puh numero 0.0 562 .... ja osoite R............. ..-.. as. .. 48... K.... vaikka?

Tuostakin varmaan sopivalla haarukoinnilla saisi tietoon nimeni, puh numeron ja osoitteeni jos jaksaisi valtavan määrä aikaa käyttää asian tonkimiseen. Tosin mahdollisuus että leimaisi jonkun muunkin. Periaatessa jo kai yhden numeron poistaminen riittäisi mutta mahtaako se olla vielä tarpeeksi. Tuossa mainitsemassa tapauksessa se kumminkin rajaisi jo aika paljon vaihtoehtoja pois, tosin luulis kaikenmaailman huijareilla olevan taskut täynnä prepaideja.

Eli en kyllä osaa suoraa vastausta antaa mikä on riittävä "sensurointi" ja miten siihen edes suhtaudutaan noin lainpuitteissa, varmaan sitä voisi tietosuojavaltuutetulta esimerkiksi kysyä jos se jää mieltä kaivelemaan ja sitä halutaan tarkentaa.
t tulppu kirjoitti:Tää on tätä Suomea, kun rikollisia suojellaan, sitten vielä voi jatkaa rikostaan,, Minun nimeni voi mainita jos olen tilannut osia ja jättänyt maksamatta,, kuopiossa on yksi kauppa jossa kuvalla on epärehellisen asiakkaan kuva ja mitenkä paljon hän on huijjannut kauppiasta, muistaakseni hinta oli 1,2 tai 1,4 tuhatta euroa,, niin minusta on helkutin hyvä että rikollisista mainitaan ihan nimillä,, mutta Demokratiassa jota tämäkin Valtio Suojelee, suojelee ketä se haluaa.
Kun me kerta ollaan Suomessa, niin ilmeisesti meidän oisi syytä noudattaa tämän maan lakeja kumminki tässä suhteessa, ei kai me voida täällä toimia miten huvittaa vaikka oma oikeustaju ei olisikaan samaa mieltä asiasta. Kun ei muutkaan tahot tunnu oikein noita nimiä julkaisevan, niin liekö meilläkään oikein perusteita? Ja he (lehdet esim.) julkaisevat syylliseksi nimenomaan vasta oikeusprosessin näin päätettyä, muutoin puhutaan epäilystä vaikka miten olisi päivänselvä asia.

Onhan se myös hieman ongelmallista myös se että kuka taho täällä olisi tuomitsemassa tekoja, tottahan sitä on aina itse oikeassa? Ei täällä tosiaan ole mitää kyläkäräjiä missä voitaisiin tuomita ketä huvittaa vaikka välillä tuntuu että sellaisiakin pitäisi ihmisten mielestä olla, että ehkä kannattaa antaa oikeuslaitoksen hoitaa ne tuomitsemiset ja rangaistukset.

Jos vaikka myisin auton ja se hajoisi seuraavana päivänä niin oikeuttaisiko se leimaamaan minut epärehelliseksi kauppakumppaniksi henkilötietojen kanssa? En usko että kukaan haluaisi nimeään julki jonnekkin epämääräiselle nettisivulle kyseisen episodin jälkeen. Enhän toki sitä epärehellisesti myisi rikkinäisenä vaan syyttäisin että ostaja oli itse hajottanut sen, ah mutta minähän voisin yrittää syytää ostajaa epärehelliseksi kauppakumppaniksi kun hajotti ensin ostamansa auton ja nyt syyttää minua että myin jo valmiiksi rikkinäisen auton ja sanoo minua huijariksi... Kuka tässä nyt sitten olisi oikeassa? Tuleva työnantaja tai tuleva vaimoni hakukoneilla etsii nimeäni ja heille paljastuisi katala totuus että olenkin huijari. Ei toki työnantaja näin saisi tehdä mutta...
Paavo & Lada 1200L
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja pressa »

pressa kirjoitti:Miten muuten ennen kun foorumin säännöisssä oli se ylläpidon vastuusta vapauttava lauseke tyyliin: mikään teksti, mielipide tai kirjoitus ei ole ylläpidon (paitsi heidän itsensä kirjoittamat) mielipide tai jotain... Nyt en löytänyt enää mistään??
paavon kirjoitti:En minä ole ainakaan sitä lausetta muuttanu tai poistanu, enkä edes tiedä mitään muuta kyseisestä lauseesta kuin mitä äsken kirjoitit. Lieneeköhän sillä vastuunvapautus lauseella ollut edes minkäänalaista lainvoimaa tämän asian suhteen?
No ainakin monella foorumilla se vastuuvapaus teksti on ja niillä on kyllä epärehelliset tai varo näitä listat vieläkin foorumeillaan. Toki täältähän ne kannttaa poistaa kun ylläpidossa ei ole ketään kuka ei Venäjältä itse osia saisi, siksi heille merkityksetön ketju kannatti sensuroida.
[b]paavon[/b] kirjoitti:katala totuus että olenkin huijari...
Toivotaan että kerhon tilinkäyttöoikeuksia ei ole sinulla...
Avatar
paavon
Ylläpito
Viestit: 1398
Liittynyt: 24.7.2007 21:45
Paikkakunta: Lahti

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja paavon »

pressa kirjoitti: No ainakin monella foorumilla se vastuuvapaus teksti on ja niillä on kyllä epärehelliset tai varo näitä listat vieläkin foorumeillaan. Toki täältähän ne kannttaa poistaa kun ylläpidossa ei ole ketään kuka ei Venäjältä itse osia saisi, siksi heille merkityksetön ketju kannatti sensuroida.
On varmasti vastuunvapautuksia ja vaikka mitä, ehkä täälläkin oisi syytä olla mutta ei sillä ihan oikeasti voi vapautaa vastuustaan ihan mistä vaan. Ja kuten jos sanoin että jos jollain oli esittää jotain faktaa mikä tukee että noita nimiä ja yhteystietoja saa täällä julkaista niin saa toki esittää. Se että jossain muualla näin toimitaan ei kai vielä tee siitä automaattisesti oikeutettua. Oisi kiva nähdä oliko siellä muualla jotain perusteita miksi siellä saataisiin näin toimia. Ja saahan tänne toki nimimerkkejä kirjoitella ja ilmeisesti sen tilinumeron? en osaa siihen vastata. Omaa harkintakykyä saa toki käyttää.

Kyllä kai tuo Jaakkima on noita osia tuolta venäjältä ainakin raahannu? Ja onpahan hän aloittanut tämän ketjun, tosin ei kertonut nimeä edes aikoinaan vaan nimimerkin niinkuin ohjeistettiin tässä nyt.
pressa kirjoitti:
[b]paavon[/b] kirjoitti:katala totuus että olenkin huijari...
Toivotaan että kerhon tilinkäyttöoikeuksia ei ole sinulla...
Hienosti täysin asianyhteydestä irroitettu lainaus! Juu ei ole tilinkäyttöoikeutta.

Saahan sitä perustaa vaikka "Huijarit Lada Boardilla" blogin missä noita voitte julkaista mielinmäärin, vastuu on sitten siiretty eteenpäin asiasta. En osaa sanoa olisiko sen linkittäminen tänne laitonta, mutta en moderoisi pois sitä linkkiä toistaiseksi ainakaan. Tai vaikka "Huijarit Internetissä" blogin niin olisi vielä parempaa, palvelisi isompaa käyttäjäryhmiä. Tosin kannattaa ehkä varautua siihen että saattaa tulla sanomista.

http://www.bloggaus.fi/blogialustan-valitseminen/ tuossa on listattuna muutamia blogialustoille joilla pääsee alkuun. Niitä nimiä ja yhteystietoja en nyt tähän hätään oikein pysty toimittamaan enää mutta kai ne myyjät niitä mielellään kertovat jos kysyy niiltä.
Paavo & Lada 1200L
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Eikös se ole jos ostat yksityiseltä ja et tarkista tavaraa niin on oma moka.. minun mielestä on väärin syyttää myyjää jos on kakan ostanut..katsomatta. siksi on autokaupat josta voit takuu auton ostaa. Jossa on kuluttajasuojat.
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Jopa on hirveää liipalaapadiipadaapa selittelyä Ylläpidon nimimerkki paavon.

Vai että ihan Henkilörekisteririkosta/rikkomusta täällä ollaan harrastettu.

Toisaalta tuo selittely taas viittaa siihen, ettei jotakuta henkilöä saa leimata julkisesti nimen ja osoitteen kera. Tuo minun viimeksi laittamani viestihän vain kertoo mitä tapahtui eikä siinä väitetä ketään miksikään.

Tietenkin pitää toimia lain ja asetusten puitteissa tai ainakin niiden hengen mukaisesti. Onko sinne Hyvään Ylläpitoon tullut näitä valvovilta viranomaisilta huomautuksia tai selvityspyyntöjä asiasta? Vai ollaanko vaan varmuuden vuoksi liikkeellä kun on satuttu jostain kuulemaan että sitä ja tätä ja tuotakin olisi syytä välttää?

Mikä hemmetin henkilörekisteri tällainen viestiketju muka on? Eihän tässä ole mitään sellaiseen viittaavaakaan. Ei se ole mikään rekisteri, jossa vain on nimiä ja yhteystietoja.

Jos tällainen olisi henkilörekisteri niin esim. Ostetaan -osioon ei missään tapauksessa saisi laittaa oikeita nimiä eikä yhteystietoja esille edes sen 30päivän ajaksi. Eikä mihinkään muuallekaan tänne.

Esim. Ostetaan Lata! Kalle K. 070-543210 Kajjjaani.

Tämähän olisi myös laitonta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
paavon
Ylläpito
Viestit: 1398
Liittynyt: 24.7.2007 21:45
Paikkakunta: Lahti

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja paavon »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Toisaalta tuo selittely taas viittaa siihen, ettei jotakuta henkilöä saa leimata julkisesti nimen ja osoitteen kera. Tuo minun viimeksi laittamani viestihän vain kertoo mitä tapahtui eikä siinä väitetä ketään miksikään.
Saako sinun tai muiden ladistien henkilötietoja ja puhelinumeroita laitella tänne foorumille? Vaikka tuonne rehellisiin kauppiaisiin, eikös sen luulisi olevan pelkkää plussaa kun juuri kehuttaisiin miten hyvä kauppakumppani on. Tosin itsehän en henkilötietojasi tiedä enkä ole kauppakaan kai käsittääkseni kanssasi tehny joten en nyt senkään takia voisi niitä kirjoitella.
PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Tietenkin pitää toimia lain ja asetusten puitteissa tai ainakin niiden hengen mukaisesti. Onko sinne Hyvään Ylläpitoon tullut näitä valvovilta viranomaisilta huomautuksia tai selvityspyyntöjä asiasta? Vai ollaanko vaan varmuuden vuoksi liikkeellä kun on satuttu jostain kuulemaan että sitä ja tätä ja tuotakin olisi syytä välttää?
Ei ole viranomaisilta tullu, tietääkseni yksi vanha pyyntö asianomaiselta missä pyydettiin numero poistamaan mutta se oli aikaisemmin jo poistettu eli varmuudenvuoksi.

PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Mikä hemmetin henkilörekisteri tällainen viestiketju muka on? Eihän tässä ole mitään sellaiseen viittaavaakaan. Ei se ole mikään rekisteri, jossa vain on nimiä ja yhteystietoja.
Millainen se henkilörekisterin mahtaa olla kun ei sitäkään ole ihan tarkkaa määritelty? Mitä siellä pitää olla jos siellä on vain nimiä ja yhteystietoja ei olisi tälläinen. Kyllähän nämä kaiken maailman mustat listat ovat olleet vähän huonossa huudossa jo pidemmän aikaa. Toisaalta noista voi saada myös kunnianloukkaussyyteen, tosin käytänössä tuskin asia menisi niin pitkälle. Eiköhän ylläpito pienen uhkailun jälkeen viestin poistaisi kumminkin. Kunnianloukkaus tapauksessa vastuu olisi käsittääkseni kirjoittajalla, mutta henkiörekisteriasioissa se olisi ylläpidolla ilmeisesti.
PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Jos tällainen olisi henkilörekisteri niin esim. Ostetaan -osioon ei missään tapauksessa saisi laittaa oikeita nimiä eikä yhteystietoja esille edes sen 30päivän ajaksi. Eikä mihinkään muuallekaan tänne.

Esim. Ostetaan Lata! Kalle K. 070-543210 Kajjjaani.

Tämähän olisi myös laitonta.
Tällöin kirjoittaja on nimenomaan antanut luvan omien yhteystietojen (tai jonkun muun jos hänen luvallaan myy) julkaisuun kun on itse tehny sen. Oleellinen ero olikin että muiden yhteystietoja ei leviteltäisiin ilman heidän lupaansa, minun mielestäni siinä on aika suuri ero. Täytti se henkilörekisterin määreet tai ei.
t tulppu kirjoitti:Eikös se ole jos ostat yksityiseltä ja et tarkista tavaraa niin on oma moka.. minun mielestä on väärin syyttää myyjää jos on kakan ostanut..katsomatta. siksi on autokaupat josta voit takuu auton ostaa. Jossa on kuluttajasuojat.
Ei toki suojaa kuluttajansuoja, mutta kauppa voi täyttää rikosoikeudellisen petoksen tunnusmerkit. Ei kyse ollutkaan etteikö olisi katsomatta ostanu, vaan jos autossa paljastuu jotain minkä voisi väittää myyjän jo tieneen mutta hän oli sitä piilotellu tai jättänyt kertomatta niin kyllähän sitä ostaja saattaisi tuntea itsensä petetyksi? Ja saattaisihan joku haukkua myyjän. Syystä, ehkä? Ainakin omasta mielestään.
Paavo & Lada 1200L
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja pressa »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Onko sinne Hyvään Ylläpitoon tullut näitä valvovilta viranomaisilta huomautuksia tai selvityspyyntöjä asiasta? Vai ollaanko vaan varmuuden vuoksi liikkeellä kun on satuttu jostain kuulemaan että sitä ja tätä ja tuotakin olisi syytä välttää?
paavon kirjoitti:Ei ole viranomaisilta tullu... aikaisemmin jo poistettu eli varmuudenvuoksi...
Millainen se henkilörekisterin mahtaa olla... mustat listat ovat olleet vähän huonossa huudossa jo pidemmän aikaa... Kunnianloukkaus tapauksessa vastuu olisi käsittääkseni kirjoittajalla... henkiörekisteriasioissa se olisi ylläpidolla ilmeisesti... Ainakin omasta mielestään.
Eli kaikki tämä sensurointi varmuudeksi eikä mistään ole varmaa tietoa, nyt vain paavon päättänyt pyyhkiä tämänkin ketjun pois. Koska olette siivonneet tuon ylläpidon vastuuvapauslausekkeen pois rekisteröitymistiedoista ja foorumin säännöistä
Avatar
paavon
Ylläpito
Viestit: 1398
Liittynyt: 24.7.2007 21:45
Paikkakunta: Lahti

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja paavon »

Ihan varmuudenvuoksi ajattelin olla myös perustamatta tänne viestiketjua "Mukavat ihmiset Ladaboardilla" jossa voisi henkilötietojen kanssa kehua miten hienoja ihmisiä täällä foorumilla on, mutta odotellaan vaikka nyt sitten tietosuojavaltuutetun kommenttia asiasta ettei tule tehtyä tyhmyyksiä. Kai sitä nyt luulis saavan kehua ketä vaan jos kerta "huijariksi" saa itse tuomita ihan henkilötietojen kanssa julkisella foorumilla? Lainausmerkit koska syyttömiähän täällä ollaan ennenkuin toisin todistetaan noin ainakin lain puitteissa. Itsensä kehumisessa tuskin mitää mieltä olisi, siihehän saisi itseltään luvan ja lieneisikö siihen mitään syytäkään viimeaikaisten touhujen jälkeen. Ei, en anna lupaa kirjoittaa henkilötietojani mihinkään täällä foorumilla, enkä varsinkaan sinne mahdolliseen "Kusimulkut Ladaboardilla" ketjuun, kun sitä kumminkin joku miettii.

Katsotaan tilannetta sitten, mutta ehdottaisin kyllä jokatapauksessa Ladaboardin sääntöihin muutoksia mm. että henkilökohtaisia tietoja ei levitteltäisiin täällä riippumatta mikä on asianyhteys ilman asianomaisen suostumusta. Jos joku haluaa itse "mustaa listaa" tai rekisteriä pitää itse niin siitä vaan, ainakin täällä on väitetty että olisi ihan ok? Ja kuten sanoin, en sitä linkin poistoa tule vaatimaan ellei asiasta tule valitusta joltain vaikutusvaltaiselta taholta, mikä se käytänössä olisi. Varmaan poliisi nyt ainakin. Muiden operaattorien puolesta en toki voi puhua.
Paavo & Lada 1200L
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ylläpito valitkoon tässä asiassa haluamansa linja eikä minulle sillä ole mitään väliä.

Totean kuitenkin viitaten noihin aikaisempiin kommentteihin että se mikä on mukavaa tai epämukavaa on aivan eriasia kuin mikä on laillista tai laitonta. Näitä kahta kategoriaa ei voi merkitä yhtäsuuriksi minkään lain mukaan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
jta
Viestit: 4362
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja jta »

Tuossa nimen julkaisussahan on aina olemassa se riski että on otettu jonkun muun nimi käyttöön huijaustarkoituksessa eli on mahdollista että syytökset menee väärän henkilön piikkiin. Esim. jos omalla kohdallani kävisi noin että joku huijailisi mun nimellä niin saattaisi tulla ikäviä yhteydenottoja jos julkaistaisiin nimet osoitteiden kera. Meinaan ei toista samannimistä löydy suomesta. Tuolla jo aikasemmin mainitsemassani huutiksessa on tuon nimen julkasun suhteen tiukka linja että niitä ei julkaista mutta siellä kaupan käynnin luonne on toki hieman eri kuin normaalisti foorumeilla.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
paavon
Ylläpito
Viestit: 1398
Liittynyt: 24.7.2007 21:45
Paikkakunta: Lahti

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja paavon »

Tästä pitää pientä keskustelua pitää ylläpidon kanssa, otin asiasta eilen (maanantaina) selvää ja pitää varmaan vähän linjauksia pohtia. Eli palaillaan kuhan saadaan jotain tolkkua, mutta asiat varmasti etenee perinteiseen tapaan, eli ei kovin vauhdikkaasti, eli ei kannata hengitystä pidätellä tässä vastauksia odotellessa.
Paavo & Lada 1200L
Vastaa Viestiin