Vuosi täysi 110 STW 16V Festivaalilla.
Lähetetty: 2.6.2004 13:25
No niin. Takuuaika umpeutui ja tässä vikalista takuuajalta:
-Op. etuistuimen sälkänojan säätö ei toiminut kunnolla.
-Seuraavaksi auto mykistyi täysin. Startti kyllä pyöritti, mutta sytytys ja polttoaine järjestelmät oli mykkinä. Autoa korjattiin Malmin Delta-autossa toista viikkoa. Viaksi paljastui huonosti asennettu lambda-anturin johto, jonka eristys oli kuoriutunut läpiviennin kohdalla ja oikosulku oli pimentänyt koko sytytysjärjestelmän.
-Op. etuoven sovitus oli huono. Konepelti otti oveen kiinni ja aiheutti maalivaurion.
-Keskuslukitus reistaili useaan otteessen. Viaksi paljastui huono johtoliitos sulaketaulussa.
-Vikavalvontajärjestelmä pimputteli haamuhälytyksiä hermoromahdukseen asti. Viaksi paljastui kontaktiviat takavalopolttimoilla.
-Tuulilasin alareunassa ulkopuolella oleva ritilä halkesi. Samaten ritilän kiinnitysruuvin peitelevy puuttui.
-Molemmat jarrulevyt meni uusiksi vääntymisen tähden.
-Op. etuoven avausmekanismi ulkopuolelta hajosi.
-Molempien takaovien sähköikkunat hajosivat. Korjautuivat itsekseen.
-Moottorin vikalampun hälytysten tähden on hiilivetyjen kierrätysventtiili uusittu kolmeen kertaan ja epätasaisentien tunnistin kertaalleen.
-Takalasin pyyhin hajosi. Se ei löytänyt "kotiasentoa".
-Molemmat pissapojan pumput hajosi.
-Heijastinlevy takaluukussa, takavalojen välissä halkesi.
No, nyt on vuosi täysi ja takuuaika päättynyt. Kaikki viat on saatu korjattua ja auto on täysin kunnossa. Ladassaha takuuaika on valmistusprosessin viimeinen vaihe, joten auton on nyt viimeinkin valmis. Vuoden aikana kertyi matkamittariin 22645km. Ja menovettä kului 1691.18 litraa. Vuoden keskikulutukseksi tuli siis 7,47litraa/100km.
-Op. etuistuimen sälkänojan säätö ei toiminut kunnolla.
-Seuraavaksi auto mykistyi täysin. Startti kyllä pyöritti, mutta sytytys ja polttoaine järjestelmät oli mykkinä. Autoa korjattiin Malmin Delta-autossa toista viikkoa. Viaksi paljastui huonosti asennettu lambda-anturin johto, jonka eristys oli kuoriutunut läpiviennin kohdalla ja oikosulku oli pimentänyt koko sytytysjärjestelmän.
-Op. etuoven sovitus oli huono. Konepelti otti oveen kiinni ja aiheutti maalivaurion.
-Keskuslukitus reistaili useaan otteessen. Viaksi paljastui huono johtoliitos sulaketaulussa.
-Vikavalvontajärjestelmä pimputteli haamuhälytyksiä hermoromahdukseen asti. Viaksi paljastui kontaktiviat takavalopolttimoilla.
-Tuulilasin alareunassa ulkopuolella oleva ritilä halkesi. Samaten ritilän kiinnitysruuvin peitelevy puuttui.
-Molemmat jarrulevyt meni uusiksi vääntymisen tähden.
-Op. etuoven avausmekanismi ulkopuolelta hajosi.
-Molempien takaovien sähköikkunat hajosivat. Korjautuivat itsekseen.
-Moottorin vikalampun hälytysten tähden on hiilivetyjen kierrätysventtiili uusittu kolmeen kertaan ja epätasaisentien tunnistin kertaalleen.
-Takalasin pyyhin hajosi. Se ei löytänyt "kotiasentoa".
-Molemmat pissapojan pumput hajosi.
-Heijastinlevy takaluukussa, takavalojen välissä halkesi.
No, nyt on vuosi täysi ja takuuaika päättynyt. Kaikki viat on saatu korjattua ja auto on täysin kunnossa. Ladassaha takuuaika on valmistusprosessin viimeinen vaihe, joten auton on nyt viimeinkin valmis. Vuoden aikana kertyi matkamittariin 22645km. Ja menovettä kului 1691.18 litraa. Vuoden keskikulutukseksi tuli siis 7,47litraa/100km.