samara rules!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
hermannip

samara rules!

Viesti Kirjoittaja hermannip »

Kaikki tykkää samarasta. ei parempaa autoo ole olemassakaan kun samara. samaralla olen saanut useat kerrat pilluakin.
Qulle

Re: samara rules!

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Tämä selvä.
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
JUHO

Viesti Kirjoittaja JUHO »

hermannip kirjoitti:samaralla olen saanut useat kerrat pilluakin.
Pitäskö laitta samara :lol:
hiawis

Viesti Kirjoittaja hiawis »

Joo, ny lähti kyllä 2105 vaihtoon! :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä oon ajanu Samaroilla jo yli 100tkm ja mitään ole saanu tai antaahan samara hyvät ja lämpimät kyydit.... nyt tarvittais vähän lisää vinkkejä oikeanlaiseen ajoneuvon hallintaan, vai onkohan mun Samara vaan liian orkkis?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Kokeileppas joskus 3-ovista :wink: Sillä saadaan imago ja habitus helposti sporttisemmaksi. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Honecker

Viesti Kirjoittaja Honecker »

En mäkään tuosta saamisesta niin tiedä, mutta iloisia ihmisiä tulee koko ajan vastaan kun Samaralla ajaa: kaikki nauraa :D
Voitto

Viesti Kirjoittaja Voitto »

samarai kirjoitti:Kokeileppas joskus 3-ovista :wink: Sillä saadaan imago ja habitus helposti sporttisemmaksi. :)
Kun itse ostin tuollaisen niin jotkut tutut tosiaan sanoivat "Oot näköjään ostanu urheiluauton." :lol: Mutta en mä kyllä sillä mitään ole saanut... :? Eli odotan malttamattomana vastausta Lada-Jussin jo esittämää kysymykseen :D
Voitto
Qulle

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Jos saaminen on jollakin autosta kiinni, niin koittakaa ottaa vaikka joku ökyauto vuokralle viikonlopuksi.
Sitten raporttia tänne, että tuliko saatua :)
Sillähän tämäkin ikuisuuskysymys selviää :D
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tota on kyllä tullut liikuttua Cadillac katumaasturilla ja Jaguaarilla yms. eikä niistäkään mitään iloa ollut tossa suhteessa, lähinnä äijät kattelee. nätit pikkusportit olis kuulemma kovempi sana, eli jotain Tigraa tai sellasta alle, ehkä jotain Miniäkin akat arvostaa. Kai se kuitenkin on kuskista kiinni, mutta hienommasta purkista se kuskikin huomataan paremmin. Ei se ole autosta kiinni lopulta, jos vaan ei oltais tälläsiä niin kyl kaatuis naisia.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Honecker

Viesti Kirjoittaja Honecker »

Lada-Jussi kirjoitti: Ei se ole autosta kiinni lopulta, jos vaan ei oltais tälläsiä niin kyl kaatuis naisia.
Näin se varmasti on. Komeasta autosta kun kuoriutuu haiseva karvanaama, niin kyllä emännät kaikkoaa. Parempi ajaa Ladalla vaan - ei mee rahat hukkaan.
Vastaa Viestiin