samara rules!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
hermannip
samara rules!
Kaikki tykkää samarasta. ei parempaa autoo ole olemassakaan kun samara. samaralla olen saanut useat kerrat pilluakin.
Re: samara rules!
Tämä selvä.
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
-
JUHO
Pitäskö laitta samarahermannip kirjoitti:samaralla olen saanut useat kerrat pilluakin.
- Lada-Jussi
mä oon ajanu Samaroilla jo yli 100tkm ja mitään ole saanu tai antaahan samara hyvät ja lämpimät kyydit.... nyt tarvittais vähän lisää vinkkejä oikeanlaiseen ajoneuvon hallintaan, vai onkohan mun Samara vaan liian orkkis?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: samara rules!
Kokeileppas joskus 3-ovista
Sillä saadaan imago ja habitus helposti sporttisemmaksi. 
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
Honecker
En mäkään tuosta saamisesta niin tiedä, mutta iloisia ihmisiä tulee koko ajan vastaan kun Samaralla ajaa: kaikki nauraa 
Kun itse ostin tuollaisen niin jotkut tutut tosiaan sanoivat "Oot näköjään ostanu urheiluauton."samarai kirjoitti:Kokeileppas joskus 3-ovistaSillä saadaan imago ja habitus helposti sporttisemmaksi.
Voitto
Jos saaminen on jollakin autosta kiinni, niin koittakaa ottaa vaikka joku ökyauto vuokralle viikonlopuksi.
Sitten raporttia tänne, että tuliko saatua
Sillähän tämäkin ikuisuuskysymys selviää
Sitten raporttia tänne, että tuliko saatua
Sillähän tämäkin ikuisuuskysymys selviää
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
- Lada-Jussi
tota on kyllä tullut liikuttua Cadillac katumaasturilla ja Jaguaarilla yms. eikä niistäkään mitään iloa ollut tossa suhteessa, lähinnä äijät kattelee. nätit pikkusportit olis kuulemma kovempi sana, eli jotain Tigraa tai sellasta alle, ehkä jotain Miniäkin akat arvostaa. Kai se kuitenkin on kuskista kiinni, mutta hienommasta purkista se kuskikin huomataan paremmin. Ei se ole autosta kiinni lopulta, jos vaan ei oltais tälläsiä niin kyl kaatuis naisia.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)-
Honecker
Näin se varmasti on. Komeasta autosta kun kuoriutuu haiseva karvanaama, niin kyllä emännät kaikkoaa. Parempi ajaa Ladalla vaan - ei mee rahat hukkaan.Lada-Jussi kirjoitti: Ei se ole autosta kiinni lopulta, jos vaan ei oltais tälläsiä niin kyl kaatuis naisia.