Lada 1500 -92 katti katsastus yllättäjä,Kaasutinkoneella.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
Lada
Lada 1500 -92 katti katsastus yllättäjä,Kaasutinkoneella.
Mulla on neljäs vuosi tän vehkeen ratissa ja aina on leima tullu ekalla käynnillä.Katsastutin vekottimen 3.7-2006.Oikeasta jarrukilvestä takanta vuotaa stefa öljyä .Ei,vaikuttanut katsastuksessa.Arvot normaalit,tasaiset kaikissa jarruissa.Kaasutin vaan aiheuttaa soutavaa käyntiä.Nousee ja laskee. 
-
Lada
-
Lada
Mulla oli alkuaikoina toyota corolla.Sen kaasarin akseli oli niin kulunut.Jotta kun sormella painoi akselia pituus-suuntaan.silloin löytyi tyhjäkäynti.Muutoin ei.Kaasuttimen vaihto ehjään toi avun asiaan.Ainakaan Kotkan "teltta" autosta ei saa enää kaasutinta.Osia kylläkin.Kimmo86 kirjoitti:Mulla soutaa toi tyhjäkäynti väliä 900-1000 rpm, vaikka neulaventtiili on ihan uusi.. Olisko ilmavuotoa esim. kaasuläpän akselista? No eipä tuo sinänsä mitään haittaa, joten jatketaan ajoa.