Sivu 1/9
lada 2.0
Lähetetty: 30.1.2006 0:36
Kirjoittaja hougan
alettiin sitte väsään tollasta leikkikaluu kesäx.
ulkoo kannettii fiatin 2.0TC IE. röpäytettiin käyntiin ja seuraavax pitäis purkaa atomeix....
männät, öljynlauhdutin, suuttimet, turbo, kaasuläpänanturi jne. jne...
remmiahtimexi löyty eaton45.
pakosarja piti tehä itte ku croman sarjalla ois tullu ongelmii vesipumpun ja rootsin kanssa. turb tulee nyt sitte hiukan konepellitä läpi ja eaton sen alle.
kopaxi tulee neliölamppune larsse mikä pitäis noin viikon pääst hakea.
coolerit teettää jne...
kaikki nämä on muuten tarkotus saada kilpien väliin eli leimata.
kuviakin tulee ja jos jostain löytyis ladan kitkalukko kaupan....
Lähetetty: 30.1.2006 1:11
Kirjoittaja destor
Kiva olisi tuollainen laite, mutta suomessa mahdoton leimata ilman poikkeuslupaa sellaisenaan. Pitäisi kuristaa siihen 100 hevoseen ja esittää teholappu ja todistukset kuristuksista, ahdinta ei voi kovin kummoisilla paineilla käyttää ja paineensäätökin sinetöidään. 2.0 on laillinen ladaan, mutta eri konttoreilla voi tulla hankaluuksia saada vertailumoottoriksi 1.7 jolloin tuo onnistuisi.
Onnea kuitenkin projektiin, tuollaiset ovat kovinkin toivottuja onnistuessaan.
Lähetetty: 30.1.2006 1:18
Kirjoittaja hougan
vertailukohde on 1.7 teholapun saa 100hv. muu ei kiinnosta konttorin äijiä.
Lähetetty: 30.1.2006 15:05
Kirjoittaja RussianTUNER
kerros miten saat ton 100hepan teholapun kun varmasti on HUOMATTAVASTI enemmän tossa koneessa tehoo kuin toi sata? Miten kuristat?
Lähetetty: 30.1.2006 15:38
Kirjoittaja hougan
keinoja on monia.
esim. pitääkö kaasun olla pohjassa...
Lähetetty: 30.1.2006 15:45
Kirjoittaja noose01
Eiköhän teholapussa näy kierroksetkin.
Tuskin on katsastusmies niin tyhmä että kelpuuttaa lapun jossa korkein käytetty kierrosluku on 3000rpm. Saahan noita kilpiin, onhan uunoakin 2 litraisella turbokoneella laillisesti kilvissä.
Lähetetty: 30.1.2006 16:31
Kirjoittaja RussianTUNER
Epäilen kyllä silti tätä, siis meinaat leimata remmiturbohybridillä?
Lähetetty: 30.1.2006 16:43
Kirjoittaja destor
On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
Lähetetty: 30.1.2006 16:46
Kirjoittaja RussianTUNER
destor kirjoitti:On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
Näin se varmasti menee, mutta silti tuntuu melko hurjalta. Mutta ei se mitään, kuvat ois kivoja kunhan edistyy.
Lähetetty: 30.1.2006 16:50
Kirjoittaja miksu
ahtoputki irti penkityksessä. sit ottaa kieroksia eikä tehoja ole hirveesti.
Lähetetty: 30.1.2006 16:52
Kirjoittaja RussianTUNER
miksu kirjoitti:ahtoputki irti penkityksessä. sit ottaa kieroksia eikä tehoja ole hirveesti.
Mutta kun tossa itte koneessakin on jo yli tehorajan
Lähetetty: 30.1.2006 16:57
Kirjoittaja miksu
Mutta kun tossa itte koneessakin on jo yli tehorajan[/quote]
no mitä sitten? sinne on vaihettu kone ja viritetty. ja sit on teholappu missä ei ole kuin 100hv.
ei pitäis olla mitään ongelmia!
Lähetetty: 30.1.2006 16:59
Kirjoittaja RussianTUNER
miksu kirjoitti:no mitä sitten? sinne on vaihettu kone ja viritetty. ja sit on teholappu missä ei ole kuin 100hv.
ei pitäis olla mitään ongelmia!
No älä nyt herranjumala ala karjuu siellä! Kaikki ei välttämättä tiedä kaikkea vielä tai en ole vain asiaa oikein ymmärtänyt, anteeksi virheeni. Ja ei tarvii vetää herneitä!
Lähetetty: 30.1.2006 17:04
Kirjoittaja miksu
no enhän minä mitään herneitä ole vetäny.
Lähetetty: 30.1.2006 17:05
Kirjoittaja RussianTUNER
miksu kirjoitti:no enhän minä mitään herneitä ole vetäny.
No siltä tuo viesti minusta vaikutti, mutta ei mitään. Et ole niin et ole, asia ok.