
Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Minustakin tuo on Opel Kadett A Coupe 

Re: Autontunnistusta
Ryppypeppu renu minustakin
Re: Autontunnistusta
Liian helppoja minä taidan laittaa. Kovasti tuokin Rellulta näyttää, mutta ratti on väärällä puolella eikä keulamerkissäkään lue Ranault, vaikka se ei kuvasta selviäkään.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Onko tuo sitten Hinon valmistama versio, kun on outo koukero taas kilvessä.. Köyhille suunnattu malli, PeeAA 62.
Re: Autontunnistusta
Arvelinkin, että joku tunnistaa rekkarin japanilaiseksi ja kun rattikin on oikealla, on tuo helppo tunnistaa Hinoksi. Tosin tuota mallia tehtiin myös Briteissä RHD:nä. Kaiken kaikkiaan 4CV:tä tehtiin seitsemässä maassa, mutta tiettävästi vain Japanissa muun merkkisenä kuin Renaultina.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Ford Capri. Ford Consul. Ford Taunus.
Re: Autontunnistusta
Caprista tuo on. Tuosta mallimerkinnästä tuli mieleen kun auto esiteltiin Suomessa, oliko -69, niin ihasteltiin sen monipuolista mallivalikoimaa.
Moottoreita oli 1,3 Kentistä 3000 V-kuutoseen, meillä ei sentään sitä kasiversiota myyty.
Varustevaihtoehtoja oli monta , kaikki nimetty kirjaimilla. Muistan kun mielikuvituslistaan ruksattiin kolmetonnisen varusteiksi GTXLR. Kaikki nuo oli saatavilla, vain se kestävyysvaje vesitti kaupat.
Moottoreita oli 1,3 Kentistä 3000 V-kuutoseen, meillä ei sentään sitä kasiversiota myyty.
Varustevaihtoehtoja oli monta , kaikki nimetty kirjaimilla. Muistan kun mielikuvituslistaan ruksattiin kolmetonnisen varusteiksi GTXLR. Kaikki nuo oli saatavilla, vain se kestävyysvaje vesitti kaupat.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Autontunnistusta
Jos oikein muistan niin suomessa ei sitä 3000 Capria silloin aluksi ollut tuotevalikoimassa ollenkaan? Ja ei ole kyllä liiemmin ollut kyllä niitä V4 koneisiakaan jota taasen Saksassakin näkyy olevan ja -70Luvullahan siitä valmistettiin Eurooppalaisia ratasarjoja varten myös 3,1 ja 3,4L erikoisversiot, itsellä oli joskus 1,6GT ja kyllä sen perään on myöhemmin monet kerrat haikailtu.Pavlovits kirjoitti:Caprista tuo on. Tuosta mallimerkinnästä tuli mieleen kun auto esiteltiin Suomessa, oliko -69, niin ihasteltiin sen monipuolista mallivalikoimaa.
Moottoreita oli 1,3 Kentistä 3000 V-kuutoseen, meillä ei sentään sitä kasiversiota myyty.
Varustevaihtoehtoja oli monta , kaikki nimetty kirjaimilla. Muistan kun mielikuvituslistaan ruksattiin kolmetonnisen varusteiksi GTXLR. Kaikki nuo oli saatavilla, vain se kestävyysvaje vesitti kaupat.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Autontunnistusta
Joku ranskalainen tuo punainen hirvitys on.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Mullekkin tuli mieleen joku Pösö tai paganini
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Autontunnistusta
Mulle tulee Morgan mieleen,mutta ei niissä tainnut noin rumaa ohjaamoo olla?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.