
Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Eiköhän tuo ihan alkuperäinen GAZ 61 ole. neliveto ja kuutoskone, tunnettu neuvostokomentajien sota-ajan kulkuneuvona.


Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Näyttää Fiat 1400B:ltä, mutta keskimmäinen valo puuttuu, eli veikkaan Seat
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Re: Autontunnistusta
On se ihan Fiiatti, niitä oli keskivalottomiakin versioita. Isä-Pavelilla oli tuollaisesta harvinainen Lang-dieselmalli, siis lisäistuiminen pidennetty.
Tässä helpompi, hvvinkin yleinen auto:

Tässä helpompi, hvvinkin yleinen auto:

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
nelinollanelosta varmaan tarkoitti
Re: Autontunnistusta
Niin arvelinkin, minun piti taas niuhottaa.


Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Kyl 404.sta tarkotin mutku toi sormi ei mee siihen namelolle mihin tarkottaa menevän.juippi11 kirjoitti:nelinollanelosta varmaan tarkoitti
Tuost pösöstä tulee vahvasti se haju mieleen kun korvensin takajarrukenkistä
toholla peräöljyjä poijes, hetken aikaa ajellu tommosella, hassu auto muutenkin.
Re: Autontunnistusta
Peugeot 404 oli varmaan viimeinen ranskalainen ns. ruuviperällä? Muistaakseni sinne tuli joku oma mömmö perään.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Autontunnistusta
Een muista kyl vaik koittais kuin muistella minkälainen murikka siel oli, en kyllä aukassu sitä.
Taisin vielä puskee sin murikkaan keidirasvaa rässillä no ne oli semmosia virityksiä...
Murkulana perse auki ja baanalle oli päästävä niin kaikki keinot oli käytettävä.
Taisin vielä puskee sin murikkaan keidirasvaa rässillä no ne oli semmosia virityksiä...
Murkulana perse auki ja baanalle oli päästävä niin kaikki keinot oli käytettävä.
Re: Autontunnistusta
Alpine a310
P.S. Palataan siihen aikaisempaa Fiat/Seat-autoon. Mielestäni tuossa on selvästi Seatin keulamerkki.
Niitä on vain Suomessa myyty Fiatteita, Hankkijahan myi vain Fiatteja, vaikka kaikki Suomeen tulleet 600:set olivat mallivuodesta 70 lähtien Seatin Espanjassa kokoamia ja tietääkseni kaikki Fiat 133:set tuli Espanjasta, kuten myös 70-luvun 850:set.
Keulamerkisä vain luki isolla Fiat ja alla pienellä licencia Fiat, kuten tuossa
P.S. Palataan siihen aikaisempaa Fiat/Seat-autoon. Mielestäni tuossa on selvästi Seatin keulamerkki.
Niitä on vain Suomessa myyty Fiatteita, Hankkijahan myi vain Fiatteja, vaikka kaikki Suomeen tulleet 600:set olivat mallivuodesta 70 lähtien Seatin Espanjassa kokoamia ja tietääkseni kaikki Fiat 133:set tuli Espanjasta, kuten myös 70-luvun 850:set.
Keulamerkisä vain luki isolla Fiat ja alla pienellä licencia Fiat, kuten tuossa
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Re: Autontunnistusta
Käytetään raamisahan kehän voiteluun, tummanruskeeta siirappimaista tököttiä lämmetessäänLattarauta kirjoitti:keidirasva?
vähä notkeempaa. Sitä oli nurkis kun oli silloin sahalla töis.
Re: Autontunnistusta
Alpinehan tuo sininen oli.
Tuosta Seatista en ala väittelemään, keulamerkki ei tosiaan vaikuta Fiiulta. Luotin vain omaan muistiin ja kuvatekstiin.

Tuosta Seatista en ala väittelemään, keulamerkki ei tosiaan vaikuta Fiiulta. Luotin vain omaan muistiin ja kuvatekstiin.

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.