venttilinvälykset??? jos joku kantaa/palanut päästöt ihan huuhaata
Kokemuksia aivan v*tun p*$kasta Ladasta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Jo nyt on ihmeLada-Jussi kirjoitti:kannattais vaihtaa uskontoa!!Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
Vai vielä uskontoaan vaihtamaan.... turhanpäiväistä haihattelua.
Lada rules
-
J.J. Laakso
Juu tehty on! Enkä oikein jaksais uskoa, että sitä olis vahingossa väärinkään voinut tehdä. Venttiilien kunnosta ja puristuksista en osaa sanoa mitään.Nonnis kirjoitti:Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla.
Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
Ei näitten vehkeitten takia kannata itseään grillata, helpompaa pistää pari litraa pakkasen estoa tankkiin...
Tänään oli kestotesti Tampere-Virrat Äijänneva-Tampere, n. 260 km, kestihän se sen kun kotona kerran ollaan. Menossa mukana oli purkillinen Forté Gas Treatmentia, viimeinen toivo (ennen masinolia). Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti
), ykkösestä ei tosin tietoa kun ei avain taipunut sinne.
Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan. Muuten kulki ihan hyvin. Tosin aloin kuuntelemaan ääniä ja oli hullujenhuone jo lähellä. Yhdessä raivokkaassa kiihdytyksessä taisi kakkoskurkkukin aueta.
Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan. Muuten kulki ihan hyvin. Tosin aloin kuuntelemaan ääniä ja oli hullujenhuone jo lähellä. Yhdessä raivokkaassa kiihdytyksessä taisi kakkoskurkkukin aueta.
Reippaina käymme rekkain alle 

-
J.J. Laakso
Deltan setä sanoi että aaltoilu johtuu siitä että katti estää painetta pääsemästä ulos ja sinne alaputkeen tulee sitten painetta ja sitten se kaasari kompensoi sitä ja sit se jotenkin tulee siitä.Nonnis kirjoitti:Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan.
Ja et jos on kärähtäny katti niin se aaltoilee pahemmin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Nyt on taas vanha kaasari kii, huohotuspatentti normalisoitu, ilmanputsarissa oleva ryyppyhässäkkä todettu hajonneeksi tässä välissä, päästöt huitonu CO parhaimmillaan 8.83
.... mutta LAPUT SAATIIN TULOSTETTUA!!!
CO 0,00
CO2 15,21
HC 28
02 0,7
LAMBDA 1,028
R/MIN 856
CO 0,02
CO2 15,32
HC 33
02 0,5
LAMBDA 1,019
R/MIN 2282
Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata
CO 0,00
CO2 15,21
HC 28
02 0,7
LAMBDA 1,028
R/MIN 856
CO 0,02
CO2 15,32
HC 33
02 0,5
LAMBDA 1,019
R/MIN 2282
Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata
Reippaina käymme rekkain alle 

Täällä mitataan aina ja automaattisesti joka auto. Sama onko sulla niitä lappuja tai ei. Mittari ku on siinä samassa letkussa joka tökätään putkeen ku auto ajetaan sisään halliin. Maksu peritään vaan niiltä, jotka ei oo etukäteen hommannut lappua...Nonnis kirjoitti: Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
-
J.J. Laakso
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)