Sivu 4/5
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 9.11.2009 21:17
Kirjoittaja Laabani
Täytyy tutustua, kunhan ehtii. Kiitoksia tähänastisista!
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 11.11.2009 17:37
Kirjoittaja Laabani
Nyt kun tutkin tuota ohjetta, niin ymmärsinkö oikein, että yhdistettävät navat/nastat ovat: B ja A? Kuvasta katsottuna oikealla ylhänä?
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 11.11.2009 17:47
Kirjoittaja pressa
Kyllä B ja A nasta yhteen, katso vielä että kuva ja liitin on samoin päin kun yhdistät.....
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 11.11.2009 21:34
Kirjoittaja Jokari
Jos nastojen kytkentä meni oikein niin flekti rupeaa pyörimään (jos se toimii

) ja koodia rupeaa tulemaan.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 14.11.2009 16:25
Kirjoittaja Laabani
Noniin! Oikeat johdot löytyi ja sain CE-valon palamaan virrat päällä. Flekti lähti pyörimään virrat päällä ,kun yhdisti ko nastat. Eli tähän asti ok. Mutta sitten se itse vikakoodien luku.: Vilkuttaa 2 pitkää ja yhden lyhyen ja tämä toistuu 3 kertaa, sitten tulee 2 pitkää ja 2 lyhyttä vilkahdusta ja tämäkin 3 kertaa. Sitten taas 2 pitkää ja 1 lyhyt. Jos nyt tulkitsin oikein... Tuota koodia 12 ei mielestäni tule ollenkaan, joka pitäisi tulla heti aluksi 3 kertaa?? Mystistä.

Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 14.11.2009 16:35
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Nollaapa koodit. Eli akunkenkä irti joksikin aikaa. Puolituntia ainakin riittää. Sitten vähän huristelet ja kokeilet vikakoodilukua uudelleen.
Kyllä sieltä se 1 Yksi pitkä ja 2 Kaksi lyhyttä eli 12 pitää saada esiin.
Ja katsoppa se alun 2pitkää ja 1lyhyt tarkasti. Ettei se sittenkin olisi 1pitkä ja 2lyhyttä.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 14.11.2009 19:49
Kirjoittaja Jokari
Ei tartte koodien nollaukseen kun akunkengän käyttö irti...
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 14.11.2009 21:04
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Puolessa tunnissa kerkiää juoda kahvit, syödä pullat ja vetää röökit. Siinä yleensä tulee vähän samalla pähkättyä. Minäkin teen joskus niin vaikkei moni uskoisi.

Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 15.11.2009 20:32
Kirjoittaja Laabani
Kokeilen seuraavaksi "nollausta" ja uusi koodien luenta. Pitää kytätä vissiin silmä tarkkana ja ottaa joku muukin pelle takapiruksi, jos 4 silmää näkisi kahta paremmin...
Niin ja sitten ilmeni uuttakin vikaa, kun broidi kävi stadissa kääntymässä: Yhtäkkiä kierrokset jää johonkin 3000 kieppeille?

Ekana tulis mieleen vaijerin jumitus, mutta en ole vielä päässyt näkemään autoa lainauksen jäljiltä...
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 15.11.2009 21:31
Kirjoittaja Lesnaja Sobaka
Ruiskun ominaisuus tuntuu olevan, että tyhjäkäyntikierrokset (auton rullatessa vapaalla) saattavat heitellä. 1500 kai olisi se normaali (tarkoittikohan auton lainaaja rullauskierroksia???). Voi olla, että lämpötila vaikuttaa. Tänä viikonloppuna omassa pyöri kone rullatessa 2000-2300 välillä. Se tekee sitä välillä. Joten en olisi vielä huolissani. Jos se ei siitä asetu, niin ehkä olisi vikadiagnostiikan aika.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 15.11.2009 21:38
Kirjoittaja Jokari
Siis tuo kierrosten ylhäälläpito on ominaisuus, jossain 1500-2000+ se pyörii ennenkuin auto on kokonaan pysähtynyt eli lootan tunnistimelta tulee tieto eculle että auto ei enää liiku. Tuohan on surkea yritys pitää voimansiirtoon kohdistuvat iskut pienempinä vaihteita vaihtaessa mutta vaikutus on tosielämässä päinvastainen.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 16.11.2009 17:15
Kirjoittaja 178
Mun lada tekee välillä ihan samaa ja myös katkoksia kesken ajon ihan kuin sytytys katkeiasi vähäksi aikaa ajaessa.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 16.11.2009 18:13
Kirjoittaja Laabani
Ahaa, kuuluu siis malliin...

Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 16.11.2009 23:57
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Jos syttykatkoksia on niin tiedossa on jossain vaiheessa, toivottavasti ei pian, suorasytty-yksikön vaihto eli hommaaminen ensin.
Re: 1700i ongelmia päästöissä
Lähetetty: 17.11.2009 0:02
Kirjoittaja Jokari
Syttykatkoilta tuntuu myös bensapula, kattokaas se bensafiltteri, niitä ei yleensä paljoa ole vaihdeltu vaikka on näkyvällä paikalla ja helppo vaihtaa.
Tulpanjohdot on myös aina 1700i:ssä pahasti hiertyneet (kun niitäkään harvempi vaihtaa saatavuuden takia) niin varsinkin kostella kelillä taas nypyttelee...