Johtunee juurikin siitä sisämännästä, joka tavallaan päästää painetta puolelta toiselle, vaikka nesteet eivät sekoitukaan. Ilmauksessa vielä auto on yleensä ilmassa, joten paineensäädin sitten tulkitsee vielä perän tosi kevyeksi ja pitää paineet poissa.samarai kirjoitti: Ihme systeemi tuo kyllä on, koska molemmille takapyörille tulee painesäätimeen omat putket ja lähdöt pyörille, niin vasen pyörä saa kuitenkin silti paineensa oikean pyörän piiristä. Sen muistan kun veljen 110:iin vaihdettiin jarruputki vasempaan takapyörään, niin ilmaus ei onnistunut kuin painesäädin kiilattuna. Mikähän idea tuollaisessa oikein on?
Tarkistamisen arvoinen on myös pyöränsylinteri. Se automaattisäätökin saattaa kulua niin, että päästää sylinterin painumaan takaisin liikaa. Liikkuivathan molemmat puolet? Kerran jo kerkesin syyttää säädintä, vaikka vika olikin toiselta puoleltaan jumiutunt pyöränsylinteri.Rumpua poisottaessa se lähti tosi helposti ulos vaikka oli reunassa hieman kranssiakin - tuntui tosiaan, että kengät ovat "kaukana" ja automaattisäätö ei säädä kenkiä riittävän lähelle ja käsijarru on ko. pyörässä siitä syystä tehoton.