Sivu 2/30
Lähetetty: 21.1.2005 23:39
Kirjoittaja vesanen
Nonii

, paljonkos ois warrella hintaa ja mikä sen kunto suunnileen on ja mikä vuosimalli ja että moottirinki sais mukaa, onks se muuten täydellinen
Hienoa että vastauksia tunee näinki nopeesti

Lähetetty: 22.1.2005 9:30
Kirjoittaja Warreossi
vesanen kirjoitti:Nonii

, paljonkos ois warrella hintaa ja mikä sen kunto suunnileen on ja mikä vuosimalli ja että moottirinki sais mukaa, onks se muuten täydellinen
Hienoa että vastauksia tunee näinki nopeesti

No jos tosta viiskymppiä pyytää,niin ei pitäis olla paha hinta.Kyllä tohon kaikki tarvittavat palikat löytyy.Ruostetta on jonkin verran ja jarrut tottakai vaatii täysrempan.
Lähetetty: 22.1.2005 9:48
Kirjoittaja ,_,/ukka
Tästä:
http://www.nettiauto.com/101800
Ihan hirvee kötöstys, ja mikä hinta
,_,/ukka
Lähetetty: 22.1.2005 10:11
Kirjoittaja R-J
Lähetetty: 22.1.2005 21:38
Kirjoittaja Jaska HKI
....Raiskatusta Warresta tuommoinen hinta.Sen minä ymmärrän,jos kaksi donaa pyytäis ja olis edes katto ja puskurit tallella.
Lähetetty: 22.1.2005 22:55
Kirjoittaja vesanen
Ihan hirvee hinta eikä toi oo edes kovin hieno
Originelli ois paljon hienompi
Lähetetty: 22.1.2005 23:25
Kirjoittaja Rizhto
Kaunis ajatus, mutta toteutus...
Lähetetty: 22.1.2005 23:41
Kirjoittaja samarai
eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla

?
Lähetetty: 23.1.2005 10:02
Kirjoittaja R-J
samarai kirjoitti:eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla

?
Olihan niitä tuolloin vaikka minkälaisia diilejä. Sitä en tiedä, onko moinen totta vai tarua, mutta enpä suuremmin ihmettelisi, vaikka olisi tottakin.

Lähetetty: 23.1.2005 10:09
Kirjoittaja Warreossi
samarai kirjoitti:eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla

?
Ei tuo homma varmaankaan ihan noin mennyt,mutta onhan tuossa osittain perää.SEV alueen talous perustui keskinäiseen työnjakoon,jossa määriteltiin varsin tarkasti mitä valmistettiin ja missä.DDR:n osalle jäi pienten kaksitahtisten autojen valmistus.Tokihan tämä määrittely tapahtui Moskovasta käsin,eikä varmaankaan ollut NL:n etujen mukaista aiheuttaa keskinäistä kilpailua.60-70-luku oli myös ns.pysähtyneisyyden aikaa,silläkin oli vaikutusta asiaan,vanhat puoluepamput eivät aina edes ymmärtäneet ajan vaatimuksia.Vastusta automallien kehittämiseen tuli myös DDR:n sisältäpäin,sillä neltahtitekniikka olisi vaatinut mittavia investointeja autotehtaisiin.Tällaisiin investointeihin ei ollut DDR:ssä yksinkertaisesti varaa.Lopultahan valmiit tuotantolinjat sitten ostettiin Volkswagenilta.
Lähetetty: 23.1.2005 17:32
Kirjoittaja Misha
Joo, karsea on, mutta nätin värinen ja tyylikkäät pölykapselit. Toi ois ehjänä tosi hieno.
Lähetetty: 23.1.2005 20:45
Kirjoittaja Vanja-eno
Tämä keravalaisen Empun toteutus on tyylikkäämpi. Nykyisin siinä on ns. roadsterkansi takapenkkitilan päällä
ja vielä takaa

Varre
Lähetetty: 23.1.2005 21:22
Kirjoittaja paulipate
vesanen kirjoitti:Ja jos joltain sattuu löytymmään nurkista warre ni olisin kyllä kiinnostunu ostamaankin vaikka olisikin ihan romu/huonokuntoinen
Ja kiitoksia näistä tiedoista kaikille

Naapurissa on varre seisonut 4 vuotta ulkona,Kesällä näytti olevan vielä ehjä,ei ruosteessa muusta en tiedä viopi myydäkin.Pitänee kysyä jos raskii luopua,on sillä siinä skoodakin seisomassa,ja isutsu bellet joka on jo korroisio syönyt.Siinä olisi autoja joka viittii rassata.
Lähetetty: 23.1.2005 22:50
Kirjoittaja vesanen
Mä vielä mietin ossi tota sun tarjousta hinta on kohdallaa mut pitänee vaa keksiä keino millä vois tulla hakemaa koska ei oo omaa traileria mut jos jostain saan järkättyä ni sitte.
Ja siitä koneesta ni toimiiks se heti ku vaa pistää kiinni vai pitääkö tehä remonttia ja kuinka paljon ja mitenkä on voiman siirto puoli? Onko siin sisusta missä kunnossa? ja muistatko sen vuosi mallia?
Paljon kymysyksiä....
Lähetetty: 23.1.2005 23:35
Kirjoittaja samarai
vesanen kirjoitti:Mä vielä mietin ossi tota sun tarjousta hinta on kohdallaa mut pitänee vaa keksiä keino millä vois tulla hakemaa koska ei oo omaa traileria mut jos jostain saan järkättyä ni sitte.
Ja siitä koneesta ni toimiiks se heti ku vaa pistää kiinni vai pitääkö tehä remonttia ja kuinka paljon ja mitenkä on voiman siirto puoli? Onko siin sisusta missä kunnossa? ja muistatko sen vuosi mallia?
Paljon kymysyksiä....
eiköhän se ole parempi kun menet paikan päälle katsomaan, jos olet "tositarkoituksella" Warrea hankkimassa. Eikös toi hinta nyt kerro jo oleellisemman?