VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Euro-Samara reissumiehet ovat saapuneet Wieniin.
Euro-Samara reissumiehet ovat saapuneet Wieniin.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
-
gustha
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Eihän se jäsenmaksu paljon ole,muutaman oluen hinta. Oluen vaikutus kestää vähän aikaa,ladakerhon jäsenyys koko vuoden.
Lähes jokaisella Minun ikäiselläni on muistoja vanhemmista Ladoista. Olihan se monen perheen ensimmäinen uusi auto.
Lähes jokaisella Minun ikäiselläni on muistoja vanhemmista Ladoista. Olihan se monen perheen ensimmäinen uusi auto.
Viimeksi muokannut gustha, 16.8.2015 11:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Pistin asiasta eilen jo yksityisviestiä että jos ei ole muuten selvinnyt. Tosiaan näistä ongelmista olisi jatkossa hyvä olla yhteydessä suoraan ylläpitoon sen sijaan että kirjoittelee tänne satunnaisiin ketjuihin koska näitä ei tule luettua läpi ehkä ihan kaikkia viestejä. Mutta onneksi täältäkin osattiin jo neuvoa miten toimia ja mistä sitä apua saa. Päivitin hieman tunnistautumis -sivun ohjetta jatkoa ajatellen, kun tuon kanssa aika monella on ollut ongelmia tässä vuosien varrella syystä tai toisesta.gustha kirjoitti:Olenko jäsen vai en?
Maksanut jäsenmaksun useamman vuoden.Kun yritän rekisteröityä,tulee tälläinen ilmoitus."Olet jo tunnistautunut järjestelmään. (E304) "
Tosiaan, minusta tuntuu että tuo jäsenrekisterin päivittyminen uudempaan versioon sotki jotain tässä. Että jos niitä ongelmia havaitse tunnistautumisen kanssa muilla myös, niin minulle voi pistää yksityisviestiä. Tutkin tuon järjestelmän tapahtumalogeja toki satunnaisesti ja olen pistänyt viestiä kun olen havainnut ongelmia.
Mutta tämä ei toki tähän liittynyt siihen, vaan virheilmoituksen perusteella veikkaan että sähköpostista ei luultavasti ollut avattu sitä aktivointilinkkiä. Täytynee seuraavaan versioon laittaa selkeämpi virheilmoitus tuosta tapauksesta.
Paavo & Lada 1200L
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Eikö kannataisi tehdä sellaiset kuvalliset selkeät ohjeet kerhoon liittymisestä ja tänne foorumille jäsenien tunnistautumisesta?? Joskus aiemminhan oli liittymisestä kuvalliset ohjeet mutta kun galleria piti poistaa niin katosi kuvat, nyt kun kuulemma liittymisenkin systeemi on muuttunut ettei sitä s-postia tule (tai ainakin niin joku täällä klirjoitti).paavon kirjoitti:Päivitin hieman tunnistautumis -sivun ohjetta jatkoa ajatellen, kun tuon kanssa aika monella on ollut ongelmia tässä vuosien varrella syystä tai toisesta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Joskus näkee kerhon jäsenyyden olevan rahakysymys. Jos on niin persaukinen, että jäsenmaksu on kynnyskysymys, kannataa autoharrastuskin vaihtaa esim. postimerkkeilyyn.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Ajattelin mielummin että tekisi sellaiset sivut että erillisiä ohjeita ei tarvisi foorumille, vain linkin että mistä sen voi suorittaa. Ongelma nimenomaa oli noihin virheilmoituksiin liittyen ja sitä tarkensin tuolla sivuilla että miten toimia jos tunnistautuminen ei onnistu ja mistä saa apua.
On minullakin muun merkkinen kulkupeli eikä pienintäkää kiinnostusta liittyä ko. automerkin merkkikerhoon joita taisi olla vielä kaksinkappalein Suomessa. Toiselle foorumille olen rekistöröitynyt mutta todella satunnaisesti vieraillut. Ei edes kiinnosta vaikka sieltä jotain läpyskää tulisi tai saisi kahvia ja pullaa kokoontumisissa kun ei ole tullut käytyä ensimmäisessäkään. Kyllä sitä ihan tarpeeksi saa jo yhdestäkin kerhosta
On minullakin muun merkkinen kulkupeli eikä pienintäkää kiinnostusta liittyä ko. automerkin merkkikerhoon joita taisi olla vielä kaksinkappalein Suomessa. Toiselle foorumille olen rekistöröitynyt mutta todella satunnaisesti vieraillut. Ei edes kiinnosta vaikka sieltä jotain läpyskää tulisi tai saisi kahvia ja pullaa kokoontumisissa kun ei ole tullut käytyä ensimmäisessäkään. Kyllä sitä ihan tarpeeksi saa jo yhdestäkin kerhosta
Paavo & Lada 1200L
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Siis mieletäsi ei tarvita helppoja ohjeita miten kerhoon liitytään tai jäsenksi tunnistaudutaan?? No toki tuo loppulauseesikin ilmoittaa että, olet jäseneä niin paskassa kerhossa ettet liittymistä varmaan kenellekkään suosittelekkaan...paavon kirjoitti:Ajattelin mielummin että tekisi sellaiset sivut että erillisiä ohjeita ei tarvisi foorumille...
Kyllä sitä ihan tarpeeksi saa jo yhdestäkin kerhosta
-
gustha
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Hävinneestä aktivointi viestistä huolimatta jäsenyys vahvistettiin. Kiitos "paavolle."
Vaikka en niin kovin aktiivinen täällä olekkaan.
Vaikka en niin kovin aktiivinen täällä olekkaan.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Mielestäni tarvittaisiin tarpeeksi selkeitä sivuja ettei tarvitse erillisiä ohjeita tehdä. Koska se on mahdollista kumminkin, myös tuossa liittymisessä mutta se nyt on hieman ihmettelyn alla koko prosessi anyway.pressa kirjoitti: Siis mieletäsi ei tarvita helppoja ohjeita miten kerhoon liitytään tai jäsenksi tunnistaudutaan?? No toki tuo loppulauseesikin ilmoittaa että, olet jäseneä niin paskassa kerhossa ettet liittymistä varmaan kenellekkään suosittelekkaan...
Paska tai ei, voi kai sen niinkin ymmärtää mutta ainakin aikaa on saanut viettää ihan kiitettävästi tähän liittyen. Enkä minä siitä valita, mutta mielummin tämän harrastamisen ilon suuntaan yhteen autokerhoon. Kuten sanoin, ei minua kiinnosta kerholehdet tai kahvit/pullat/makkarat niin paljon että sen takia kiinnostaisi liittyä. Ei tuo passiivisena jäsenä oleminen oikein itseä kiinnosta, ainakaan jossei siitä saa jotain vastineeksi minkä kokee hyödylliseksi tai sen arvoiseksi. En oikein osaa sanoa mitä se voisi autokerhon yhteydessä olla mikä saisi minut liittymään toiseen autokerhoon tai johonkin muuhun yhdistykseen ylipäätään tällä hetkellä.
Kun sitä jostain syystä yhdistykseen liittyessä jotenkin haluaa olla sitten ottaa osaa toimintaan jollaintapaa, ja kun resurssit ovat rajallisia, ei sitä voi ihan joka paikkaan revetä. Mutta onneksi muut liitttyy yhdistyksiin herkemmin kun minä.
Ja meni ehkä hieman offtopiciksi jo muutama viesti sitten...
Paavo & Lada 1200L
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,Pavlovits kirjoitti:Joskus näkee kerhon jäsenyyden olevan rahakysymys. Jos on niin persaukinen, että jäsenmaksu on kynnyskysymys, kannataa autoharrastuskin vaihtaa esim. postimerkkeilyyn.
No se oli pieni huuli se öljyn ostaminen 15 eurolla. Enemmän ehkä kyllästyminen kun samaa merkkiä harrastaa vaikka 20 vuotta. Raskaampi kalusto on alkanut jostain syystä kiinnostamaan.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Euro-Samara jengillä ongelmia sulakeboksin kanssa. Ilmeisesti virta ei kulje. Saksassa ovat.
Euro-Samara jengillä ongelmia sulakeboksin kanssa. Ilmeisesti virta ei kulje. Saksassa ovat.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
-
gustha
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
"Euro-Samara jengillä ongelmia sulakeboksin kanssa."
Varmaan tuttuja ongelmia jokaiselle Samaralla ajavalle.
Ittelläni loppui ne ongelmat,kun sain uuden lattasulakerasian.
Varmaan tuttuja ongelmia jokaiselle Samaralla ajavalle.
Ittelläni loppui ne ongelmat,kun sain uuden lattasulakerasian.
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Moi,
Useinhan ne ongelmat johtuvat putkisulakkeista. Vanhemmiten alkaa sitten tuulilasinpyyhkijöiden pitoke hapettua.
Euro-Samara jengi teki eilen jarruremonttia Italiassa. Jostain syystä.
Useinhan ne ongelmat johtuvat putkisulakkeista. Vanhemmiten alkaa sitten tuulilasinpyyhkijöiden pitoke hapettua.
Euro-Samara jengi teki eilen jarruremonttia Italiassa. Jostain syystä.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
-
gustha
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
Vähän tulee täällä oltua.Lomalla tulee vähän enemmän seurattua. On paljon muutakin tekemistä.
Viimeksi muokannut gustha, 19.8.2015 5:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
gustha
Re: VAZ-21093 - 1997 - EuronSamara
"Euro-Samara jengi teki eilen jarruremonttia Italiassa. Jostain syystä."
Samara jengillä harmia piisaa. Vaikka onkin lujaa laatua Lada.
Samara jengillä harmia piisaa. Vaikka onkin lujaa laatua Lada.