Sivu 2/2

Lähetetty: 6.5.2004 19:08
Kirjoittaja veli alexei
Voi helvata! Nyt niin kun alkaa meneen käämit totaalisesti. Edellä mainitut viat piti olla kaikki OK. Eli reiät paikattu jopa HITSAAMALLA, ja risat osat vaihdettu ja säädöt säädetty.

Mutta mutta. Kun katastussetä alko mittailla taas pakokaasuja niin molemmat mitattavat, eli HC ja CO pomppas yli rajojen. CO kummiskin laski yhtä nopeeta kun nousikin ja pysähtyi reilusti alle rajojen (3,5 %:a). HC puolestaan pomppi kun kenkuru. Elikkä välillä 450-900. Ja oli se alle sen rajan (600) jonkun aikaa mutta katassetä sano että ei tuu leimaa ennen kun se on koko ajan sen rajan alle. Eli sen pitäs sen mielestä olla 200 (setän suusta kuultua). Onko tämä jo kuppausta vai ihan normaalia toimintaa??? Ja mitä hittoa pitäs tehdä että leima tulee? Eli miten hitossa noi arvot saa meneen läpi.

Vaihdettu on katastukseen: kaikki suodattimet, öljyt, virranjakaja kaikkine johtoineen ja hilppeineen, puola, tulpat on suht hyvät mutta ei vaihdettu. Kaasarikin vaihdettu katastusten välillä 1200:n kaasariin.

Kaasari kai sit kusee ilmaa jat/tai gasoo jostain kun se CO on todella matala ja HC korkee. Eli jotain alle prosentinkin. Mutta siis missä vika ja mitä tehdä? :cry:

Lähetetty: 7.5.2004 14:28
Kirjoittaja veli alexei

Lähetetty: 7.5.2004 14:31
Kirjoittaja Jaakkima
veli alexei kirjoitti:http://www.fanta.dk/news.asp?nid=64A9CF ... E43A8411CF

Kohta totta?!? :evil:
:lol: :lol: :lol: :lol:

mainosta

Lähetetty: 7.5.2004 18:08
Kirjoittaja Martigan
Tässä hieman lisää samanmoista:
http://www.fanta.dk/news.asp?nid=04C98C ... E6CF574EF9

Lähetetty: 8.5.2004 0:48
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Olipas fantastiset visiot.