Sivu 2/2

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 12.1.2009 20:43
Kirjoittaja elmeri racing team
kyllä niitä pari löytys se virtasen tekemä on alhaaltavääntävä asteita vähän alta 300 nosto venalta 11,5mm siihen tulee ne venäläiset vahvemmat keinut ja madallettu nokka pukki, nokka on virheetön, hinta 150e koko paketti.

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 17.1.2009 13:58
Kirjoittaja slade -69
nyt on tukivarren asennot selvillä seuraavaksi käsittelyyn kääntövarret .aika rajut on joo auraus kulmamuutokset jouston eri korkeuksilla .kuviaki ottivat näemmä ladasta :shock: http://www.fotohana.fi/2009/pic.php?id=291660

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 2.2.2009 18:52
Kirjoittaja slade -69
nyt pelaa etupää ihan kivasti .seuraavaksi pitäs varmaan keskittyä ajamaan ees hetki suoraan mutkittelusta ei näytä kello tykkäävän :( ps. me tullaan kurveihin kovaa mutta sieltä pitää päästä takasin tielle. http://valokuu.com/2008/index.php?optio ... &Itemid=67

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 2.2.2009 19:38
Kirjoittaja slade -69
osa porukasta näköjään ajelee vähä eri linjoilla :shock: :shock: hmm.mutta nopeet liikkeet on näyttäviä 8) http://www.fotohana.fi/2009/index.php?a ... 2&ppage=16

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 20.2.2009 11:19
Kirjoittaja Lauri
Kuulemma mirafiorissa on hammastanko ohjaus. onko kellään kokemuskia käykö miten helposti ladaan?

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 1.3.2009 16:09
Kirjoittaja Team perseauki racing
ei viitti aloittaa uutta topikkia mutta ei aivan liity otsikkoon...
mistä kohti kilpakäyttöön porukka on taka akseleita taivutellu auraukselle ? heti perämurikan molemmin puolin vai akselin päistä ?

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 8.3.2009 19:21
Kirjoittaja IlkkaHe
Eikös se ole vähän pakko taivutella perämurikan molemmin puolin? ei sitä laakeria nääs voi vääntää vinoonkaan sieltä päistä.

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 13.3.2011 18:01
Kirjoittaja START
kaivetaas tämmönen vanha aihe esiin.
tosta alatukivarsien siirrosta eteenpäin, juttua on että rallimiehet siirtää 15mm-25mm, itellä olis tarkotusta tehä asfaltille sopivampaa etupäätä niin jos joku tietää mikä vois olla lähellä? samalla olis mahiksia saada pyörää kääntyyn enemmän, kun nyt ottaa raidetangon pää alatukivarteen kii...
ja sit kun porukka on laittanut ylä tai alapallon alle palikkaa niin minkähän verran olis sopiva? 10-20mm?
kokeilemalla ne tietysti selviää mut osus kerralla ees sinne päin..

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 15.3.2011 7:38
Kirjoittaja elmeri racing team
kokeileppa alatukivarren ja pallon väliin 30mm palikkaa paranee aika paljon ,noi fiatin olkaakselit on senverta korkeemmat,jos löydät polskifiatin ripustukset niin niillä tulee aikas hyvä ,varmaankin vaatii sen tuplavakaajan eteen,ja asfaltille kaartoharitukset kuntoon sisäkurvinpuoleinen pyörä sais kääntyä enemmän kun ulkokurvin pyörä.

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 15.3.2011 20:05
Kirjoittaja START
mites niitä alatukivarsia ettenpäin?
mun mielestä casteria vois olla enempi ja se akkermanni vois olla aika pientä niin tuo pitkävino taittus paremmin.. ei tällä mitään riftinkiä/rataa tulla ajaan mut jos sitä joskus radalla käy kokeilemassa.
mut täytyy vähän mallailla.

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]

Lähetetty: 25.4.2011 14:29
Kirjoittaja START
no nyt on siinä mallissa että on päässy vähän tunkkaileen pyörän kulmia.
20mm siirsin alatukivarsia. ja se 20mm tais lyhentyä kääntövarretkin muistaakseni
aika paljon menee haritukselle joustossa, samoin kääntäessä sisäkurvin pyörä kääntyy aika paljon enemmän. en mitään tarkkoja mittoja pysty sanoon, mut passilla kun linjas niin 35cm matkalla kääntäessä tulee yli 60mm haritusta. campperi on vielä persiillään, en sitä alkanu vielä tutkimaan.
pientä säätöö pitäs tehä, kääntövarret, campperi ja sit hamppitangon kiinnitys...
ne polskifiiatin olka-akselit olis kova sana, tiiä sit mistä niitä löytäs ja 11,20 päivärahalla ei pysty puoliväkisin keltään lunastaan.