Aijaa sekö se olikinNonnis kirjoitti:
Sitä kutsutaan ryypyksi.
Kokemuksia Takavedosta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Juu, olen sen nähnyt kun painona ollut akseli tulee sivulokasuojasta läpi. Eli jos painoa haluaa niin jotai hiekkaa tai sitten raudat kunnolla kiinni!
Tuohon lähtevyyten auttaa myös sellainen asia kuin linkki, tarkoitus olisi ensi kesänä tuohon jääautoon nelilinkki tehdä. Saa nähdä mihin suuntaan muutos tulee
Vaikuttaisikohan tuo axteekin seilaaminen jonkun sortin alipaineongelmalta? Kannattaisi varmaan sen letkuhässäkän tiiveyttä tarkastella. Viittaisi vaan tuo kierrosten lasku kaasuun koskettaessa siihen.
Tuohon lähtevyyten auttaa myös sellainen asia kuin linkki, tarkoitus olisi ensi kesänä tuohon jääautoon nelilinkki tehdä. Saa nähdä mihin suuntaan muutos tulee
Vaikuttaisikohan tuo axteekin seilaaminen jonkun sortin alipaineongelmalta? Kannattaisi varmaan sen letkuhässäkän tiiveyttä tarkastella. Viittaisi vaan tuo kierrosten lasku kaasuun koskettaessa siihen.
-
Maro
Gylähä se o silviisiin et mulla o lata pysyny hyvi tiellä lujistaki vauheista. Ei palijoo heijjaa eikä tee mitä ylimäärästä vaikka o palijoki ihimissii kyytisä. Polliisitki kerra meinas että palijoko tämmösee tila-autoon mahtuu ihimisiä
Meinasin että kylläkait tonne sikaosastolle ois vielä 2 mahtunu
9 ihmistä ja näytti että hyytyy ylämäkeen 
Parempi niin. Lada on vaan sen luonteinen auto, että varsinkin jos on paljon sakkia kyytissä niin kannattaa himmailla. Ei nimittäin ole tuo turvallisuusvarustelu ihan huippuluokkaa Ladassa.Maro kirjoitti:Gylähä se o silviisiin et mulla o lata pysyny hyvi tiellä lujistaki vauheista. Ei palijoo heijjaa eikä tee mitä ylimäärästä vaikka o palijoki ihimissii kyytisä.
- lada 1200s