4piste ruisku + isompi turbo + peräremppa
No joo Ratas varmaan ylikuormittui koska öljynpaineita oli nostettu, nyt poistin ylimääräiset säätölevyt venttiilin välistä. Ruutta rupeaa olemaan säädöissä vantaa - alavus väli ilman pysähdyksiä ja tankkiin jäikin vielä yli 5 litraa.eli kulutus välillä 10-12litraa/100km tietää tarkemmin kun käy tankkaamassa. Melko inhimillinen kulutus kun ottaa huomioon perävälityksen 4.3 ja velilovisen laatikon, keskinopeus noin 100km/h syynä näin pitkälle matkalle ladan ratissa se että käyttö hiluxista on leima ummessa enkä saanu ajoissa jarru osia kun iski työhön liittyvä matka.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Melkein jotain vierasosaa veikkaisin. Tai sitten on vain tunnit tulleet täyteen, tuo on kuitenkin pyörinyt ajoittain kovilla kierroksilla pitkään ja hieman rasittuu enemmän sen paineen nostonkin myötä. Huolellinen pesu vaan, ettei seuraavaksi ole tuon vanhan rattaan palanen uutta rikkomassa.
Vauhdin tae - alamäki
Nyt on taas hieman rakenneltu.Eli ahdin vaihtui hieman isompaan siivet imu 50 pako 60 merkkinä holset pakopesä tosin garretista.

Ainakin tuntuisi että kone jaksaa yläkierroksilla paremmin (kesärenkaat tosin häiritsivät testiä) pitänee huomenna mennä ostamaan talvikumit.

Ainakin tuntuisi että kone jaksaa yläkierroksilla paremmin (kesärenkaat tosin häiritsivät testiä) pitänee huomenna mennä ostamaan talvikumit.

Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Kun tehoa on niin ei ladan vakio perät kestä, joten parantaa piti sitäkin. Mielessä pyöri ensin 2 vaihtoehtoa eli ladaan tarkoitettu kitkalukollinen perä ja hiluxin koko akseli jarruineen, jälkimmäinen ei houkuttanu kun olis menny takaa myös vanteet uusiksi ja orkkis lukkokaa ei kovin hirveästi paremmin varmaan kestä ku lukotonkaan. Ratkaisuksi löytyi fiatin lukkoperä joka on huomattavasti tukevempaa tekoa ja sopii ladan vetareihin, ainoa ongelma oli että se ei sopinu aivan heittämällä.
Eli rälläkkä käteen ja tekemään tilaa. myös alkuperäiset pultin reiät piti hitsata tukkoon koska fiiun pultit osui vähän yli puoli reikää ulommas.


Vielä pitää jokunen reikä porata ja vääntää kierteet ja muotoilla uusi takakansi ja hitsata se kiinni.
Eli rälläkkä käteen ja tekemään tilaa. myös alkuperäiset pultin reiät piti hitsata tukkoon koska fiiun pultit osui vähän yli puoli reikää ulommas.


Vielä pitää jokunen reikä porata ja vääntää kierteet ja muotoilla uusi takakansi ja hitsata se kiinni.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
nää ladojen perät ei vissiin oo mitää kestävimpiä mahdollisia? mulla meni peltovehkeestä 1,5vuoden ajon jälkeen perä ku repisin asvaltilla.. mut joskus oon juttuu kuullu et Ladan perii oltais käytetty ralli Starleteissa, pitääkö paikkansa? 

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
kyllähän ladan perät on kovia.. ainakin omasta mielestäni.. itellä ei ole yksikään perä hajonnu.. eikä kyllä tiimikaverillakaan joka ladalla ajaa.. ihmettelen vaan et miten te saatte ne perät hajalle kun itse olen melkee yrittämällä hajottanu mut ei ole levinny.. ja kyllähän ne niitä ladan periä starlettiin laittaa.. minulta joku oli ostamassa ladan perää 200hv corollaan..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Kyllähän ladan itse perä kestää melko hyvin mutta tasauspyörästö ei kestä, lukollinen versio kestää paremmin kun lukko ottaa itselleen osan rasituksesta. Tuo viimeisin meni kuivalla kelillä risteyksestä kiihdyttäessä, ei edes juurikaan sutinu Juuri sopivan sileät kumit ja puhdas asfaltti niin pitoa oli. Edellinen meni kostealla asfaltilla noin 120km/h nopeudessa sutiessa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
julle-sedän turbo-ladassa ainakin kesti vakio perä ihan hyvin, perän rikkojat on kai unohtanu öljyt perästä tai sitten ne on muuten rävellettyjä periä!!??

-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
Hehe. Jouluja!
Sitä vaan jouluna foorumilla pärstäillään;) Kuis prokkikset edistyy? 
