Tuli ensimmäinen sähkövika Samaraan vm-95 1500i. Kun laitoin vilkun vasemmalle, toimi ok. mutta kun painoin jarrupoljinta vilkku vasemmalle lakkasi aina toimimasta. KUn irrotin jalan jarrulta vilkku pelasi taas?
NO tutkin aikani maadoituksia ym. juttuja enkä löytänyt vikaa.
Sattui sitten olemaan kova pakkasyö, ja olin jättänyt käsijarrun päälle, ja oikeanpuoleinen takajarru oli jäätynyt jumiin. Aikani yritin ajamalla saada jarrua irrottamaan, mutta ei onnistunut. Sitten keksin lämmittää jarrurumpua hiustenkuivaajalla ja sehän auttoi.
Mutta ihme ja kumma samalla hävisi tämä vilkun vika?? Nyt toimii vilkut moitteettomasti. Osaisko joku sanoa tähän jotain? olisiko jollain ollut samaran vilkkujen kanssa ongelmia?
Samaran vasen vilkku
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ladan takavaloissa se ongelma piilee
Avaa se vasen takavalo paketti takaluukusta käsin, siellä on aika hepposet "kaapeloinnit", putsaa liitokset ja lisää (jos ei jo ole) maadotusjohto, vaikka itse lamppupaketin pultin alta. Pitäis auttaa, autto mulla.