kevät masennusta?
- Lada-Jussi
kevät masennusta?
Keväällä kaikkia alkaa masentaa vaikka aurinko paistaa, vai onko syy juuri siinä. Tunnetko sinä olevasi masentunut näin kevään myötä?
Itse olen huomannut että pientä väsymystä on ja töissä, netissä ja muualla on huomattavissa että jengi on vähän masistilassa. Tähän mennessä olen vielä kyennyt taistelemaan.
Itse olen huomannut että pientä väsymystä on ja töissä, netissä ja muualla on huomattavissa että jengi on vähän masistilassa. Tähän mennessä olen vielä kyennyt taistelemaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)masennus
No eipä ole kevätmasennusta. Miten se voisi tulla kun sai Ladaan kesärenkaat alle ja sai pestyä kaiken suolan ja hiekan pois. Nyt kun auringonpaisteessa ajelee niin tulee upea fiilis kun ei kuulu ropinaa renkaista ja auto kiiltää. Ainoa masennus tulee kun näkee monen Ladan homehtuvan kadun varressa koko talven liat päällään. 
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- lada 1300s
-
HarZa
- Lada-Jussi
mä olen jo kuukauden ajan aukaisut Samaran kattoikkunaaBA3 kirjoitti:Ei mitään masennuksen hajuakaan... Ainakaan niin kauan kun olutta riittää
Niin ja kohta voi aukasta Latasta kattoikkunan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)-
henkkasavosta
Enpä tiedä varsinaisesta masennuksesta...
No nyt ei kyllä taas huvita oikein mikään, kun lumet sulaa ja kaikki romut paljastuu taas hankien alta...
Kelirikon takia ei tahdo Ladallakaan kotiin päästä ja pihakin menee kohta noista sulamisvesistä kuravelliksi, yritä siinä sitten vielä harrastaa niitä romuja.
Päättötyö (tylsääääääää...) pitäisi vielä saada aikaiseksi niin olisi amiskin lusittu, muuten kyllä menee loppukevät leppoisasti työharjoittelussa.
No nyt ei kyllä taas huvita oikein mikään, kun lumet sulaa ja kaikki romut paljastuu taas hankien alta...
Kelirikon takia ei tahdo Ladallakaan kotiin päästä ja pihakin menee kohta noista sulamisvesistä kuravelliksi, yritä siinä sitten vielä harrastaa niitä romuja.
Päättötyö (tylsääääääää...) pitäisi vielä saada aikaiseksi niin olisi amiskin lusittu, muuten kyllä menee loppukevät leppoisasti työharjoittelussa.
- veli alexei
- Moderaattori
-
samppa750