lupaus tais olla "ei ainakaa yli 350e"

katsotaan mihkä rahkeet riittää tulevalta mikroaaltoasentajalta vai mikä se nyt oli... joku insinööri kuitenki.
Kuka täällä warettaa (kopioi dataa laittomasti)?Stefa kirjoitti:Vai että warettajia on keskuudessa... Laitappas servu pystyyn niin pääsee muutkin osingoille...
Sanot djonylle että se pitää olla kolmen vuoden onsite-takuulla, elikkä seuraavaa kolmee vuotee jos sult jotain hajoaa ni djonyn pitää tulla vaihtamaa se osa 24 tunnin sisällä rikkoutumisestaHellraiser kirjoitti:Nii maksaa!!!![]()
lupaus tais olla "ei ainakaa yli 350e"![]()
katsotaan mihkä rahkeet riittää tulevalta mikroaaltoasentajalta vai mikä se nyt oli... joku insinööri kuitenki.
En minä wareta! Haen netistä vain lada-videoita...Boris kirjoitti: Kuka täällä warettaa (kopioi dataa laittomasti)?
No siis en minä sieltä niitä Fröbelin palikoita pahemmin kyllä kuuntele...Boris kirjoitti: Koskas DJony ehdit kuuntelemaan 14000 musiikkikappalettasi? Tossa 2500 biisissäkin on jo paljon sellasia, jotka vois polttaa CD:lle ja arkistoida.
Täysin samaa mieltä, paitsi että nykyään poltan mp3:set DVD-levylle ja kuuntelen niitä sitten daadassa...Boris kirjoitti: Miellyttävin tapa kuunnella musiikkia on kuitenkin polttaa ns. mp3-CD ja kuunnella sitä DVD soittimessa. Siitä huolimatta, että kone on kytketty samaan vahvistimeen. En vain ole jaksanut korjata edesmennyttä tietokoneen kauko-ojausvastaanotinta. Ja kauko-ohjaus on kivaa.
No minä sain töistä ilmaiseksi tämän 600 MHz celerinin...Boris kirjoitti: Onhan tuossa tuo 500MHZ heräteostos tietokonekin. Maksoin huimat 15 euroo. [Stefalle] TTY:n kirjastosta, nopeet syö ...[/Stefalle] En ole kyllä paljon käytellyt.
Joo, no mä olen kyllä sitä mieltä että kaikki teostomaksut on väärin. Pitäiskö lumilapiosta maksaa teostomaksua, koska se on pois kiinteistöhuoltofirmalta? Sitäapaitsi, mun ymmärtääkseni levyfirmat ei oo alkanu valittaan sitä, että teollisuusrobottien myötä potkitaan duunareita pois leivän ääreltä, niin mä en ala puolustaan niitä ku uus teknologia laskee niiden miljardivoitot miljoonavoitoiks. Buuhuu, oikeen itkettääHellraiser kirjoitti:BORIS:
Oon kyl samaa mieltä niinkuin kaikki muutkin varmaan että kopiointi pitäs saada pois mut KUKA hitsi maksaa jostaa kuppasest cd-levystä, jossa on 6-15 biisiä, yli 20 HELVETIN EUROO!?!?
Mie poltan omat musiikit ihan periaatteesta m.teollisuuden rahastutsta vastaa.
Tiedän et siintä menee ties kelle maksuja jonka takia levy maksaa senkin verran mut tekis muutosta asiaa JOTENKIN niin tulis tohonki jotain järkee...
Nimittäin en minä ostais levyjä silloinkaan siihen hintaa vaikka polttaminen saatais jotenki estettyä, koska ei yksinkertaisesti olis rahaa ostella 20 euron levyjä jonka kymmenestä biisistä se YKSI on se hitti ja muut semmosta täytepaskaa... (lue, esim. gunther)
Ensinnäkin, teostomaksuista vain murto-osa menee musiikin tekijälle. Ylivoimaisesti suurin osa menee musiikin markkinointiin. Mikäs sen mukavampaa, kuin maksaa soittajalle suoraan levystä. Näin ei kuitenkaan tapahdu.Pavlovits kirjoitti:Tykkäättekö, että musiikintekijöiden pitäisi tehdä työnsä ilman palkkaa?
tekisitkö sinä?
Mistäs oot tollasta keksiny? Esim. kun Iron Maiden tekee mailman kiertueen, niin koko kiertue on tappiollista pändille, vaikka bändi on yksi maailma suurimmesta. Ei bändit/artistit kiertämisestä rahaa saa, vaan juuri teosto maksuisa sun muista. Lue Iron Maiden: Run To The Hills kirja... Ja sano sitten mistä muusiko saavat tulonsa!Misha kirjoitti: Sitäpaitsi suurin osa muusikoiden tuloista tulee keikkailusta.
No en tiedä Iron Maidenin tilanteesta, mutta kysy keneltä vaan suomalaiselta artistilta niin kertovat ton. Itseasiassa viimeks taisin keskustella asiasta Kari Peitsamon kanssa.dJONY kirjoitti:Mistäs oot tollasta keksiny? Esim. kun Iron Maiden tekee mailman kiertueen, niin koko kiertue on tappiollista pändille, vaikka bändi on yksi maailma suurimmesta. Ei bändit/artistit kiertämisestä rahaa saa, vaan juuri teosto maksuisa sun muista. Lue Iron Maiden: Run To The Hills kirja... Ja sano sitten mistä muusiko saavat tulonsa!Misha kirjoitti: Sitäpaitsi suurin osa muusikoiden tuloista tulee keikkailusta.