rumimpia olis kai: pikku-smart, Nissan Micra ja Renault Megane HB... elikkä siitä päätellen pidänkin enemän tuollaisesta massalinjoista, poikkeavuudet ei ole hyviä.... tai no noitten kohdalla on ehkä poikettu vähän väärään suuntaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
AI:n kanssa samaa mieltä, Fordka ja Micra on järkyttäviä. Fordkan takapuskuri on vielä sellanen että näyttää kun sillä olis vaipat perseessä. Micra näyttää sikotautiselta sammakolta.
Smartti nyt on ihan omaa luokkaansa, ei sitä voi autonakaan pitää. Ekan kerran kun sellasen näin niin ihmettelin vaan miten mopoauto voi kulkea niin kovaa.
Rumia autoja ovat ehdottomasti tavallisen harmaat autot kuten, Focukset, Corollat, Golffit ja pidän jopa MB:n E-Sarjaa rumana täällä pääkaupunkiseudulla, kun se on niin yleinen taksi. Auton täytyy olla yksilöllinen. Ehkä nämä eivät ole rumia, mutta tosiaan liian yleisiä, ja siksi eivät oikein kolahda minuun.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
hmm.. ford ka, nissan mikra ja tojota jaris on aika iljettäviä mielestäni, muutenkin noi moternit mallit on kun samasta puusta veistettyjä , ei iske muhun...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
R-J kirjoitti:Ford Ka on kyllä jo aika ruma. Liekö sitten rumin, sitä en mene varmaksi sanomaan.
No jos ostaa punaisen ford ka:n niin sen saa kätevästi näyttään leppäkertulta kun siihen maalaa mustat täplät...
Mutta rumimmat autot löytyy kyllä noista japanilaisista mitkä on tehty saksalaiseen tyyliin eli toyotasta... Ja on kyllä vähän kaikki nyky autot rumia kun kaikki ottaa kaikilta noita malleja... Eli kaikki aika samannäköisiä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.