Nonii , paljonkos ois warrella hintaa ja mikä sen kunto suunnileen on ja mikä vuosimalli ja että moottirinki sais mukaa, onks se muuten täydellinen
Hienoa että vastauksia tunee näinki nopeesti
vesanen kirjoitti:Nonii , paljonkos ois warrella hintaa ja mikä sen kunto suunnileen on ja mikä vuosimalli ja että moottirinki sais mukaa, onks se muuten täydellinen
Hienoa että vastauksia tunee näinki nopeesti
No jos tosta viiskymppiä pyytää,niin ei pitäis olla paha hinta.Kyllä tohon kaikki tarvittavat palikat löytyy.Ruostetta on jonkin verran ja jarrut tottakai vaatii täysrempan.
eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla ?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai kirjoitti:eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla ?
Olihan niitä tuolloin vaikka minkälaisia diilejä. Sitä en tiedä, onko moinen totta vai tarua, mutta enpä suuremmin ihmettelisi, vaikka olisi tottakin.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
samarai kirjoitti:eihän noi laikkacabriot ole mistään kotoisin. Todella nätti avowarre on sellainen vanhakorinen farmari missä on rätti.
Onkohan sellaisessa jutussa mitään perää vai täyttä legendaa kun muistelen, että puhuttiin NL:lla ja DDR:llä olleen keskenään diili, ettei DDR:ssä tehdä 4-tahtisia autoja? Tämä siitä syystä, että Moskvitsin haluttiin domineerivan itäautomarkkinoilla ?
Ei tuo homma varmaankaan ihan noin mennyt,mutta onhan tuossa osittain perää.SEV alueen talous perustui keskinäiseen työnjakoon,jossa määriteltiin varsin tarkasti mitä valmistettiin ja missä.DDR:n osalle jäi pienten kaksitahtisten autojen valmistus.Tokihan tämä määrittely tapahtui Moskovasta käsin,eikä varmaankaan ollut NL:n etujen mukaista aiheuttaa keskinäistä kilpailua.60-70-luku oli myös ns.pysähtyneisyyden aikaa,silläkin oli vaikutusta asiaan,vanhat puoluepamput eivät aina edes ymmärtäneet ajan vaatimuksia.Vastusta automallien kehittämiseen tuli myös DDR:n sisältäpäin,sillä neltahtitekniikka olisi vaatinut mittavia investointeja autotehtaisiin.Tällaisiin investointeihin ei ollut DDR:ssä yksinkertaisesti varaa.Lopultahan valmiit tuotantolinjat sitten ostettiin Volkswagenilta.
Tämä keravalaisen Empun toteutus on tyylikkäämpi. Nykyisin siinä on ns. roadsterkansi takapenkkitilan päällä
ja vielä takaa
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
vesanen kirjoitti:Ja jos joltain sattuu löytymmään nurkista warre ni olisin kyllä kiinnostunu ostamaankin vaikka olisikin ihan romu/huonokuntoinen
Ja kiitoksia näistä tiedoista kaikille
Naapurissa on varre seisonut 4 vuotta ulkona,Kesällä näytti olevan vielä ehjä,ei ruosteessa muusta en tiedä viopi myydäkin.Pitänee kysyä jos raskii luopua,on sillä siinä skoodakin seisomassa,ja isutsu bellet joka on jo korroisio syönyt.Siinä olisi autoja joka viittii rassata.
Mä vielä mietin ossi tota sun tarjousta hinta on kohdallaa mut pitänee vaa keksiä keino millä vois tulla hakemaa koska ei oo omaa traileria mut jos jostain saan järkättyä ni sitte.
Ja siitä koneesta ni toimiiks se heti ku vaa pistää kiinni vai pitääkö tehä remonttia ja kuinka paljon ja mitenkä on voiman siirto puoli? Onko siin sisusta missä kunnossa? ja muistatko sen vuosi mallia?
Paljon kymysyksiä....
vesanen kirjoitti:Mä vielä mietin ossi tota sun tarjousta hinta on kohdallaa mut pitänee vaa keksiä keino millä vois tulla hakemaa koska ei oo omaa traileria mut jos jostain saan järkättyä ni sitte.
Ja siitä koneesta ni toimiiks se heti ku vaa pistää kiinni vai pitääkö tehä remonttia ja kuinka paljon ja mitenkä on voiman siirto puoli? Onko siin sisusta missä kunnossa? ja muistatko sen vuosi mallia?
Paljon kymysyksiä....
eiköhän se ole parempi kun menet paikan päälle katsomaan, jos olet "tositarkoituksella" Warrea hankkimassa. Eikös toi hinta nyt kerro jo oleellisemman?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»