Mitäköhän pitäs säätää että sais tuon feikki weberin kaasun sillain että pystyisi hitaasti ”ryömittään” eikä meno ois semmosta nykimistä, niinku liian terävästi vastaa kaasupolkimen pienikin liike?
Muuten kyllä toimii ja vetoja on vaikka muille jakaa mutta kesällä ajo hitaasti haastavaa, talvella ei niinkään huomannut kun rengas sen verran pääsee sutaseen.
Jospa tuosta joku älyäis mitä tarkoitan, sytkä säädety ajolampulla olikohan 7 astetta.
Niva kaasun nykiminen
Re: Niva kaasun nykiminen
Onkohan kaasupolkimessa/vivustossa minkäänlaista jousta?, eli jousen avulla saadaan polkimeen tuntoa, eikä ole liian herkkä painallukseen
Re: Niva kaasun nykiminen
On siinä , ei oo siitä kysymys.
Mietin pitäskö kokeilla sytytystä säätää , en oikeen muuta keksi
Mietin pitäskö kokeilla sytytystä säätää , en oikeen muuta keksi
Re: Niva kaasun nykiminen
Sytytyksen kun säätää oikein myöhäiselle niin saa tehot pois eikä sutaise. Mutta onko nyt niin että kaasupolkimen liikerata on niin lyhyt ette siksi saa vain vähää kerralla painettua? tai pääseekö moottori heilahtamaan ja siksi kaasuvipu kääntyy. Omassa ratalelussa juuri repeytyi moottorin tukikumi ja siksi kaasutti ja nyitti kun käänsi vasemmalle.
Re: Niva kaasun nykiminen
Kiitos vastauksesta, pitää tuota kaasupolkimen liikerataa tutkia, en ole huomannut siinä kyllä mitään erikoista.
Re: Niva kaasun nykiminen
Vastataanpa vielä kun ratkaisu ongelmaan löyty säätelemällä ne kaasuttimen nivelet sillain että kaasu ei heti hipasulla reagoi, nyt tuntuma polkimeen on paljon parempi, lisäsin vielä yhden jousen siihen mekanismiin mikä ei sinänsä sinne kuulu.