Nappis tuli ostettua 23.7.2007 ja samana päivänä taisin liittyä Ladakerhoon.
Pyyntihinta oli 650e, Pirkkalasta haettu nettiauton ilmoituksen perusteella. Mittarilukema ilmeisesti myös piti paikkaansa.
"Aatteen värinen nappisilmä kaksin renkain nyt myynissä. Autolla ajettu vain 79000km, huoltokirja löytyy. Seuraava katsastus 2/08."
Auton historiasta oli sen verran tiedossa että sen oli joku vanhempi naisihminen ostanu Turussa, kauppakirja oli mukana. Se oli jossain vaiheessa varastettu ja kaasariviety!! Joku harrastaja oli sen korjannut ja laittanut takaisin kilpiin (siksi EU-kilvet). Tuo edellinen omistaja oli ostanu sen työkaveriltaan, kun omaan kulkupeliin oli joku pidempi remontti pitäny tehdä.
Auto on viimeksi katsatettu 10/2012, seuraavan kerran pitäis 2/2014 mennessä katsastaa. Ei tule menemään läpi ilman raivokasta hitsausta.
VAZ-21013 - 1988 - Lada 1200L ex-"käyttis"
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
VAZ-21013 - 1988 - Lada 1200L ex-"käyttis"
Paavo & Lada 1200L
Re: Lada 1200L '88 [21013]
Aikamoista pikkuvikaa ollut tämän auton kanssa taas viimeaikoina. Auto on ollut todella moniongelmainen viimeaikoina, mutta nyt sentään suurimmat viat oli ennen talvisäilöä korjattu.
Eli moottorin tukikumit oli tosiaan aivan lopussa, kone todella oudossa asenossa konehuoneessa. Ilmanputsari melkein nojasi akkuun, flekti otti kiinni ilmanohjainpeltii, öljypohja siihen suojapeltii siellä pohjassa ja silmämääräisesti oli myös kone vinossa.
Lisäksi voimakas imuääni kuului kaasuttimesta, tuntui normalisoituvan kun vaihdoin tiivisteen.
Talven aikana sitten raivokasta pohjan läpikäymistä ja takajarru remppa
Edit: korjattu muutama typo.
Eli moottorin tukikumit oli tosiaan aivan lopussa, kone todella oudossa asenossa konehuoneessa. Ilmanputsari melkein nojasi akkuun, flekti otti kiinni ilmanohjainpeltii, öljypohja siihen suojapeltii siellä pohjassa ja silmämääräisesti oli myös kone vinossa.
Lisäksi voimakas imuääni kuului kaasuttimesta, tuntui normalisoituvan kun vaihdoin tiivisteen.
Talven aikana sitten raivokasta pohjan läpikäymistä ja takajarru remppa
Edit: korjattu muutama typo.
Paavo & Lada 1200L