Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Maa meni oikein, mutta merkki ei.
Kyseistä mallia on tuotu myös Suomeen
Kyseistä mallia on tuotu myös Suomeen
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Re: Autontunnistusta
Sitten tarjotaa Subaru.... Toyota toybet tai joku sellainen.
Re: Autontunnistusta
Juurikin Daihatsu Compagno, tuollaisia tuli pieni koe-erä Suomeen vuonna -68
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Re: Autontunnistusta
Tuossa perän muotoilussa on sekoitus Volkkarin tuhatkuusisatasta ja Skoda MB:tä'.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Tarjotaan,
1.-
2.Citroen ennen Ax olevat mallit ehkä.
3.-
4. Fiat 600
5. 12m Taunus
6. datsun Cherry 1200-1500
7.VW transporter 69-76
8. Rellu 4.
voi olla ettei yhtään oikein.
1.-
2.Citroen ennen Ax olevat mallit ehkä.
3.-
4. Fiat 600
5. 12m Taunus
6. datsun Cherry 1200-1500
7.VW transporter 69-76
8. Rellu 4.
voi olla ettei yhtään oikein.
Re: Autontunnistusta
Kakkonen on Citroen GS, ja vielä nollasarjalainen. Ilmajäähdytteisellä boxerilla. Sai myöhemmin myös pyörömäntäkoneella, mutta ei kai tuotu Suomen, ainakaan Korpparin kautta.
Re: Autontunnistusta
Kahesti jo kadotin kirjoittamani. Kolmas kerta se toden sanoo.
Kakkonen on Citroen GS, vieläpä nollasarjalainen. Litranen ilmajäähytteinen boxeri. Yksi joutuisimpia (moottorin) kokoluokkansa perheautoja. Voimaksikkönä kokeiltiin jatkossa jopa pyörömäntämoottoria, vaan ei tuotu Suomeen ainakaan Korpparin toimesta.
Kakkonen on Citroen GS, vieläpä nollasarjalainen. Litranen ilmajäähytteinen boxeri. Yksi joutuisimpia (moottorin) kokoluokkansa perheautoja. Voimaksikkönä kokeiltiin jatkossa jopa pyörömäntämoottoria, vaan ei tuotu Suomeen ainakaan Korpparin toimesta.
Re: Autontunnistusta
Tuommoista mittaristoa katselin kahdessa autossani. Enää kahta puuttuu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
mielestäni minun pitäisi saada 5.5 vähintään kun Citroen oli oikein ja ennen ax sekin pitää paikansa. rulla mittari oli ehkä myös Pallaksessa. en vain sanononut kuinka paljon ennen.
Re: Autontunnistusta
Laitetaan puoli pinnaa lisää. Ensimmäinen Sitikkani oli karvalakkimalli GSA, toinen Pallas, molemmissa tuollainen mittaristo.
Ennen AX:aa Citroenilla oli varmaan ainakin kolmekymmentä automallia.
Ennen AX:aa Citroenilla oli varmaan ainakin kolmekymmentä automallia.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.