Puskureiden poisto.
Re: Puskureiden poisto.
Muovisen pultin jos tekisi niin se ei taitaisi jumia? Tätä vaihtoehtoa olen miettinyt moniin ei tärkeisiin paikkoihin.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87, Ural 375D 6x6 kuorma-auto
FSO Polonez -88
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87, Ural 375D 6x6 kuorma-auto
FSO Polonez -88
-
Toveri Hyy
- Viestit: 20
- Liittynyt: 19.5.2011 6:18
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Puskureiden poisto.
no tämä kertoo jo paljon, miksi ne mattamustat "kostajat" ja pinkit "paholaiset" paahtaa tiellä menemään niin perkeleen lujaapressa kirjoitti:Itse olen poistanut myös alkuperäiset penkit ja laitanut eteen pelkät kuppipenkit. Verhoilutkin on suurelta osin purettu ja takaovien sisuket poistettu, myös takasivulasit on vaihdettu plekseihin.Kaikkien näiden tarkoitus on pienentää auton painoa, eli tehoa ei tarvitse lisätä...Toveri Hyy kirjoitti:oon aina ihmetellyt miksi ne puskurit pitää poistaa?
Re: Puskureiden poisto.
Et varmaan usko jos kirjoitan tähän että, tällä ei ole koskaan ajettu kovaa yleisellä tiellä...

Re: Puskureiden poisto.
Kuparitahnaa tai vastaavaa laittaa kierteisiin niin ei jumi.Flaiman kirjoitti:Muovisen pultin jos tekisi niin se ei taitaisi jumia? Tätä vaihtoehtoa olen miettinyt moniin ei tärkeisiin paikkoihin.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: Puskureiden poisto.
Kyllä se muovikin jumittuu, kun metalliosa tarpeeksi ruostuu. Nykyään kun käytetään muovisia rekisterikilven ruuveja, niin aika monesta vähän vanhemmasta on mennyt ne poikki irroittaessa.Flaiman kirjoitti:Muovisen pultin jos tekisi niin se ei taitaisi jumia? Tätä vaihtoehtoa olen miettinyt moniin ei tärkeisiin paikkoihin.
Projektit:
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e