Elikkäs Burton BF63 tyyppinen nokka-akseli tuli hommattua ketjukoneeseen.
Sitte vähän enemmän tietoo nokasta:
-Asteet 305.
-Nosto nokalla 7,8mm.
-Nokkienvälinen kulma 105.
Kansi on avarrettu ja kanavan kattoa korotettu osaavalla velholla mut vakio venttiili koko.
Ja mihinkäs se sit tulee:
-1500cc ketjumotti.
-Porattu 76,6mm männille.
-Jyrsitty -2,2mm lohkon tasosta pois joten mäntä tulee 0,2mm yli tason.
-Teräsvauhtipyörä joka on -2kg kevyempi ku omansa.
-Nivan kytkinlevy.
-Koko alakerta tasapainotettu (hihnaratas, kampi-akseli, vauhtipyörä ja asetelma).
Vähän joutuu tekee venttiilitaskua mäntiin
"Keppisarja" Marteliukselta hommattu ja bensapuolen hoitaa Jokutoinen.fi:stä hommatut 2x44IDF pystyimut.
Uusi ladan käretön jakaja, puola ja "boxi" löytyy joten pientä vinkkiä perusennakosta ja kokonaisennakosta näille "palikoille" jos sais kans?
Tässä nyt vähän infoo rojektista. Jos muutkin vaivautuu tänne jakamaan omia kokemuksiaan vastaavista säädöistä ni olisin kiitollinen.