Rakentelussa 2106 kone -78 Nivaan. Moottori on palasina ja kaikki rakennetaan uusiksi. Koneeseen tulee ruisku ja turbo tottakai. Hevosia ehkä 150 ja vääntöä ehkäpä sinne 200 Nm nurkille. Ja koska alkuperäinen kytkin luisti jo alkuperäisillä tehoilla niin jotain pitäisi keksiä että savu tulisi jatkossakin vain pakoputkesta

Sintterilevy voisi auttaa mutta mm. maastokäyttöä ajatellen taitaa tulla hivenen liian on-off tyyppinen. Eikä pelkkä sintterilevykään mahdottomiin pysty.
Sorvit, hitsit ja jyrsimet otetaan avuksi vaan mistä tässä kannattaisi lähteä? Löytyykö esimerkiksi Fiatin koneista kestävämpää kytkintä vakiona? Laitetaan siis vauhtipyörä, kytkinlevy ja paineasetelma uusiksi.
Hullujakin ideoita saa esittää!
PS. Kaveri juuri muokkasi vanhaan 96 turbo Saabbiin 1.9 TDI Audin laatikon kytkimineen siis vanha Saabin kone johon kiinnitetty Audin laatikko. Nyt haetaan ideoita vähän samalta suunnalta.