No ilman muuta liinaa kiinni,jos joku aivotonkääpiö roikkuu takapuskurissa...Eihän siinä pitäs olla mitään epäselvää???Itsekkin tullut tehtyä liinojen kiinni lyöntiä monen monta kertaa tässä viimeisen viidentoista vuoden aikana,eli sen mitä kortti on ollut

...Kerrankin,kun joku alkoi vilkuttelemaan pitkiä mulle,kun olin ohittanut (80-rajoitusalueella...60km/h ajaneen VW Golffin),niin hiljensin vauhtia,jotta Golffi pääsi rinnalle...mutta,kun Golffi oli rinnalla,niin en enää laskenut sitä ohi,enkä takasin taakseni

...Eli kun yritti vierellä kiihdyttää...Kiihdytin silleen ettei päässyt ohi....Ja kun yritti jarruttaa,niin hidastin yhtä nopeasti....Eli pysyi rinnalla...Niin kauan,kunnes horisontiin ilmestyi tukkirekka (vastaantulevien kaistalla,siis samalla kaistalla tämän Golffin kanssa)....No en viitsinyt enempää pelotella Golffikuskia,joten painoin omalla Ford Caprillani kaasua reilummin,ja Golffi jäi,ja samalla vältti nokkakolarin tukkirekan kanssa

....Mutta eipähän enää vilkutellut valojakaan

...Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä,jos ohitan jonkun joka ajaa alinopeutta,ja alkaa sen jälkeen vilkuttelemaan pitkiä minulle....Homma muuttuu siinä kohtaa hänellä.....Hengellään leikkimiseksi. Kyseessä oli siis VW Golf...vastaan Ford Capri mk3 V6...Joten olisin voinut pitää vierellä just niinkauan kuin olisin halunnut