Kytkin hajosi tai jotain

Nelivetoiset Lada Niva ja 4x4 mallisto
messmer

Kytkin hajosi tai jotain

Viesti Kirjoittaja messmer »

Nyt tarvii pikaisia vinkkejä. Kytkimen irroitushaarukka on niin takana normaaliasennossa että kytkinkopan ja haarukan väliin mahtuu juuri ja juuri etusormi. Ihmettelin kun työsylinteristä loppui säädöt kesken. Ihan yks kaks parinkymmenen kilsan lenkin jälkeen. Nyt ei kytkin irrota lainkaan ja säädöt tapissaan. Ja auto pitäisi saada vielä siirrettyäkin. Mitähän ihmettä sille haarukalle on tapahtunut? Vai painelaakeri "painunut" sisään vai jotain aivan muuta? Mitään uusia ääniä ei ole ilmennyt.

Pitää korvata työsylinterin oma tappi jollain pitkällä pultilla ja kokeilla irrottaako enää olleskaa vai ottaako haarukka koppaan kiinni...
messmer

Re: Kytkin hajosi tai jotain

Viesti Kirjoittaja messmer »

Vastaanpa itselleni pikaisesti. Haarukka ratkennut. Uusi haarukka matkalla. Eiköhän se siitä sitten...
messmer

Re: Kytkin hajosi tai jotain

Viesti Kirjoittaja messmer »

Ja vielä lisää. Pitäisi kampiakselin kytkimenpään stefa pikasesti hommata. Oiskos jollain valmiina mittoja ylhäällä moiselle (1600 orkkis kone)? Entäpä mitä mieltä olette Motonetin kytkinpaketista?
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Kytkin hajosi tai jotain

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nopeista löytyy koko stefalle...jos se motonetin kytkin tulee vihreässä laatikossa, joku italialainen, jätä hyllyyn Nivan kanssa, kun 130 Nm näytti moiselle olevan liikaa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin