Nyt tarvii pikaisia vinkkejä. Kytkimen irroitushaarukka on niin takana normaaliasennossa että kytkinkopan ja haarukan väliin mahtuu juuri ja juuri etusormi. Ihmettelin kun työsylinteristä loppui säädöt kesken. Ihan yks kaks parinkymmenen kilsan lenkin jälkeen. Nyt ei kytkin irrota lainkaan ja säädöt tapissaan. Ja auto pitäisi saada vielä siirrettyäkin. Mitähän ihmettä sille haarukalle on tapahtunut? Vai painelaakeri "painunut" sisään vai jotain aivan muuta? Mitään uusia ääniä ei ole ilmennyt.
Pitää korvata työsylinterin oma tappi jollain pitkällä pultilla ja kokeilla irrottaako enää olleskaa vai ottaako haarukka koppaan kiinni...
Kytkin hajosi tai jotain
-
messmer
Re: Kytkin hajosi tai jotain
Vastaanpa itselleni pikaisesti. Haarukka ratkennut. Uusi haarukka matkalla. Eiköhän se siitä sitten...
-
messmer
Re: Kytkin hajosi tai jotain
Ja vielä lisää. Pitäisi kampiakselin kytkimenpään stefa pikasesti hommata. Oiskos jollain valmiina mittoja ylhäällä moiselle (1600 orkkis kone)? Entäpä mitä mieltä olette Motonetin kytkinpaketista?
Re: Kytkin hajosi tai jotain
Nopeista löytyy koko stefalle...jos se motonetin kytkin tulee vihreässä laatikossa, joku italialainen, jätä hyllyyn Nivan kanssa, kun 130 Nm näytti moiselle olevan liikaa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™